• 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Ти май никога не си се качвал в TDI а?
Говорим си TDi от същите години. Има Golf3 16V 2.0 със 150 коня. Без турбо. :-D А има и бензини с турбо.
Ми има и голф 3 TDI 110 коня...пак нямаш шанс с 90 на моното...
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Ми има и голф 3 TDI 110 коня...пак нямаш шанс с 90 на моното...
Не забравяй, че моно-то е със 100 кубика по-малко и е моно. Вкарваме една фулгруп инжекция 2000кубика 115 коня или направо 16V - 150коня и със 100 кубика повече имаме 5, а може и 40 коня повече. И то без турбо. :!: :) Кажи ми, ако си купувам Голф на 20 години, кое е по-вероятно да кихне - блока на бензиновият мотор или издуханото турбо?
Последна промяна от toolegittoquit на пет сеп 18, 2015 1:59 am, променено общо 2 пъти.
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Ти май никога не си се качвал в TDI а?
Говорим си TDi от същите години. Има Golf3 16V 2.0 със 150 коня. Без турбо. :-D А има и бензини с турбо.
А знаеш ли, че тези Голф-ове не ги карат на бензин, 'щото в града под 13 е мръсна дума ... при спокойно каране? 2 светофарни дръпки и надника ти е във въздуха. И че ресурса на това ГТИ е има-няма 200 000 км ... И че точно това ГТИ, 110 коньовия ТДИ от същата година, го пребива на баир и при доускорение? 'Що не сравниш това ТДИ с еквивалентен по мощност бензинов мотор ... например твоя (нали беше 2.0/115) ... да видиш колко жалък ти е мотора изобщо, когато става дума за ДИНАМИКА? И знаеш ли колко време отнема да пренастроиш уестгейт-а да изпуска на малко по-високо налягане?
Или защото всичко това не ти е Угодно, ще търсиш цена на съединителя на дизела, за да изпъкнеш с по-високите цени КОГАТО се наложи да се сменя?
Абе, Тинки ... ако предишния собственик е сменил турбото преди 20-ина 000 км, аргументите ти изтичат в дупката на външния кенеф бре :)
Последна промяна от Chefo77 на пет сеп 18, 2015 2:01 am, променено общо 1 път.
Тани - модератор
toolegittoquit написа:
Тани написа:
"Пусто дърво недодялано! От сиромашия се оплакват, а пиянствуват като скотове." Елин Пелин
Не си прав. Не всички живеят, за да трупат материални придобивки. Някои живеят, за да трупат спомени. Не виждам и защо ако финансите не са неограничени, не се изхарчат по по-рационален начин. Много хора си дават и последните стотинки от джобчето за покупка и някой ремонт по колата, за да я гледат като паметник. Предпочитам стар, но технически изправен автомобил, който човек да може да си позволи да го поддържа, отколкото да се изхвърля, за да демонстрира материално положение, ама да го кара с изтъркани като сликове гуми и със съмнителен статус на техническата изправност. Предполагам, че много от хората в темата могат да си купят и по-нови автомобили. Но покупката е само начална инвестиция, после ти се трупат разходи, за задължителни неща, които ще правиш всяка година. Аз предпочитам да се возя повече, като за километър дам по-малко пари за консумативи, без обаче да пренебрегвам качеството и да правя компромиси с безопасността. При условие, че минавам по 2100км за около 2 месеца, цената на горивото и всичко останало лично за мен придобива сериозно значение. И горивото става сериозно число, консумативите също. И ако някой ще се хвали как 5 години не е правил ремонт, с такива темпове на каране за няколко години ще разкажа играта на някое турбо и така. Защото има хора, които не карат колите си само събота и неделя.

Спомените са по-важни за тебе казваш? Егати спомените от пийене и ядене в селската кръчма! Казваш 5 години - ами точно от толкова карам Модуса и все още не съм правил НИКАКВИ ремонти освен козметични и смяна на консумативи. За тези 5 години спомените ми включват пиене и хапване пък и по-важното -разглеждане на живо на световноизвестни забележителности в Италия, Франция, Германия, Испания, Турция, Тунис, Египет, Израел, Йордания ... така, че не ме закачай нито на тема икономия на гориво, нито на тема спомени! А спомняш ли си да си карал автомобил 700 коня? Мислиш ли, че е имало смисъл да си говорим със собственика му за разход на гориво? Който си има брада си има и бръснач И НЕ СИ ТИ ЧОВЕКА, КОЙТО ДА МУ ПРАВИШ СМЕТКАТА!
Ти си направил собствен избор, който е най-добър ЗА ТЕБЕ! Недей да ги приписваш и на останалите! В конкретния случай с този данък с който се нахендри, аз само с данъка ти ще мина 1800 километра повече годишно! Какво ми правиш сметка за турбината, като ти за 6-7 години СЪС СИГУРНОСТ ще дадеш за данък повече отколкото за една турбина, дори да не си изкараш колата от гаража!

Относно динамиката - вече ти казах, че ако не се криеше като мишка, можеше много лесно да проверим по улиците на Несебър! Хем ти си ги знаеш, а аз съм само турист!
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
че точно това ГТИ, 110 коньовия ТДИ от същата година, го пребива на баир и при доускорение? 'Що не сравниш това ТДИ с еквивалентен по мощност бензинов мотор ... например твоя (нали беше 2.0/115) ... да видиш колко жалък ти е мотора изобщо, когато става дума за ДИНАМИКА?
Не знам за друго, но с цената на ремонт дизелът пребива наистина. То не дюзи, не турбо-та. Ще си купиш 20 годишен дизелов Голф - по-голяма грешка няма. Дизелът е хубав да го купиш нов, а после някой друг да си блъска главата с него, като минат няколко години след изтичането на гаранцията. Ей такива като хората в Германия и Англия да си ги карат и после да ни ги шиткат, а ние да си мислим, че сме на "егати и далаверата". :)
Става въпрос, приятелю, че дизелът се оказва, че на тия години с подобен обем не е вадил много коне. А пък за ускоряването гледаш от 0 до 100 какво пише. Доускоряването е много спорно и са хипотетични ситуации всичките тези мисловни сценарии. Хората са дали показател - 0 до 100. Толкова. Останалото не можеш да го докажеш. И са приказки колкото да си чешем клавиатурите. :)
Тани написа:
Относно динамиката - вече ти казах, че ако не се криеше като мишка, можеше много лесно да проверим по улиците на Несебър! Хем ти си ги знаеш, а аз съм само турист!
Тани, не знам за друго, приятелю, но много лошо впечатление ми прави, че 3-ти път едва ли не говориш за "проверка на динамиката в градски условия". Ще ти кажа само едно - в града нищо никога не бих проверил, да не ми тежи на съвестта убийството на някое дете. Подканяй и проверявай каквото искаш, не се правя на състезател лично аз. Пък честно казано като спомена данъци, само ще кажа, че скалата за оценяване в България е малко неправилна.
Къде си ходил си е за теб. Интересното е, че Рено Модус се предлага като гледам с 1.5 и 1.6 двигатели дизелови. Които са с доста високи времена от 0 до 100. :)
Последна промяна от toolegittoquit на пет сеп 18, 2015 2:18 am, променено общо 1 път.
Kirilpm - специалист
Аз искам само да разбия мечтите и да кажа че в суровата действителност 1.8 моно по динамични характеристики е по-добре единствено от 1.9SDI и другите атмосферни дизели от тези години.1.9TDI 1Z/AHU макар и със същата мощност като динамика е светлинни години по-напред,и за сметка на това живота му е троен,не рядко чукват 7 цифрена сума километри.Дюзите от това поколение,приятелю,имат разпръсквачи,останалото е една простичка пружина и корпус от две части,може да си ги ремонтира всеки,защо не кажеш колко струва нова оригинална дюза за 1.8 моно,или стъпково моторче за празен ход или ТПС,може би защото цената им е сходна с тази на която си купил колата?Дюзи се сменят за 30 минути и можеш да взимаш и пробваш такива втора употреба,колкото ти е кеф,докато не откриеш читави,турбото както си прочел сам втора ръка е 150лв и можеш да си го диагностицираш сам в моргата,без нужда от инструменти.Като сравняваш подръжка е коректно да сравняваш 1.9D с 1.8mono.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
урбото както си прочел сам втора ръка е 150лв
Какво ти гарантира, че пета ръка турбо няма да кихне след половин година?
Chefo77 - майстор
Разликата е там, че аз знам как ускорява и ТДИ мотор и астматик, пък ти не знаеш. И там хартията не играе. Защото за хартията едни хора са качили колата на стенд и една машинка е казала, че ускорява за толкова. Като я сложиш обаче на гумите И, и вкараш двама тюфлека вътре, написаното на хартията рязко спира да е вярно. Ей-това не можеш да вденеш. Че аз каталози НЕ чета, защото имам лични впечатления и ти казвам - секундата няма никакво значение, когато водачът познава колата си.
А това, че от твоите 115 коня имаш, да речем, 20-ина умрели? И това са ти много важните коне, онези, които осигуряват силата във високите обороти - защото на теб там ти е силата, ти въртящ момент нямаш. И от моите може да има 20 умрели, но на моята помпата и турбото хранят останалите както трябва. И те дърпат каруцата 'щото каиша е голям.
Що да не си купя 20-годишен дизелов Голф? Като го проверя добре и всичко му е ток? Нали не си забравил, че не всички са профани и има хора, които имат идея какво да гледат при покупка. Има и такива, които знаят МНОГО добре какво да гледат. Аз имам идея какво да гледам, но задължително ходя с хора, които МНОГО добре знаят какво да гледат.
toolegittoquit написа:
Kirilpm написа:
урбото както си прочел сам втора ръка е 150лв
Какво ти гарантира, че пета ръка турбо няма да кихне след половин година?
Чети последния абзац. Части втора ръка, особено важни, не се купуват като хляб от магазина ... макар че на балък може и мухлясал да пробутат. И после да плюе насам-натам, че всичкия хляб в магазинната мрежа е калпав.
Последна промяна от Chefo77 на пет сеп 18, 2015 2:21 am, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
А това, че от твоите 115 коня имаш, да речем, 20-ина умрели?
Това са чисти предположения кое къде как е умряло. Нещата или се правят с драг, което е субективно или на стенд. Останалото са приказки празни. Може аз просто бавно да включвам скоростите и да ускорявам 1 минута от 0 до 100, защото натискам педала на газта много бавно. А и 10 човека да вземеш с теб да гледат, говорим си за машини на години, които не се знае кога точно ще дадат фира. Производители нови автомобили изтеглят от пазара заради дефекти. А ние си говорим за 20 годишни скрапове.
Последна промяна от toolegittoquit на пет сеп 18, 2015 2:23 am, променено общо 2 пъти.
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
А това, че от твоите 115 коня имаш, да речем, 20-ина умрели?
Това са чисти предположения кое къде как е умряло. Нещата или се правят с драг, което е субективно или на стенд. Останалото са приказки празни. Може аз просто бавно да включвам скоростите и да ускорявам 1 минута от 0 до 100, защото натискам педала на газта много бавно.
Хич не са празни, нарича се амортизация. С оглед на ресурсите ... :wink:
И чакай малко - как така да хвърлиш турбо е задължително, пък да са ти умрели конете е предположение?
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: