• 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
kalpev - специалист
kalpev написа:
Кой каква кола кара (бензин или дизел) е въпрос на предпочитания, вкус.
/Toва още на 18-та.../


Пичове, как сте, какво си правите?
Май повече отделяте време да спорите тук, вместо да си карате колите.
Карайте си колите с кеф и здраве, и това е най-важното, а не дали са дизел или бензин.
ivanovbg - майстор
stivemaster написа:
Кириле като съм взел нещо да пиша, може и да знам какво точно пиша, не ми навирай Иванов тука и не ми давай акъл точно ти ако обичаш, ето ти един от многото сайтове където можеш да попрочетеш и да не се обаждаш неподготвен .Ако пък имаш познат с "Велика стена" с ГИ ,какъвто и да е да го пита за разхода му спрямо бензин.
Стиви, само за информация ще ти кажа, че всяка кола след монтиране на газова и минати няколко хиляди километра на бензин вече не е същата. Вдига разхода в сравнение със същата карана само на бензин.

Иначе сме настройвали на диното течен ГИ. На бензин е винаги с няколко кончета отгоре.

:partyman:
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Като копираш, поне копирай правилно. Максималният въртящ момент на дизела НЕ Е при 4150 оборота, а е при 1900 оборота. При 4150 е максималната мощност. Ако не правиш разлика между двете, моля - не го показвай.
...Стигнеш баира - тормози се. Качите се 4 човека - тормози се. 4 торби цимент за вилата - тормози се..
Тц, тц. Нарочно съм го представил така. Въртящ момент и къде е максималната мощност. На мен не ми е интересно къде е въртящият момент, а максималната мощност. Не знам и за тормозенето на баира или четирима човека. Нямал съм проблеми.
stivemaster написа:
дизелите замърсяват повече от бензиновите коли
Това е така. Мога да предоставя доказателства на всеки, който твърди обратното. От 3-те най-разпространени горива пропан-бутанът е най-екологичен(LPG)
Junak написа:
Еми много си прав - едни си купуват млечен продукт, а други биволско сирене.
Аз пък си купувам краве сирене. Не продукт. Държа да е сирене, но без да изпадам в изгъзици.
Chefo77 написа:
за да му направи впечатление, че всички посочени неща НЕ влияят на движението му.
По какви ли магически способи и принципи бензинът като пуснеш климатика ще застане на място, па дизелът ще пере с 200? Няма такъв вариант да включиш консуматор и да бъде все едно нищо не си включил. Климатикът яде коне и това е факт. Дали дизел или бензин, необходимо е да се завърти тоя пуст компресор.
lov - майстор
ivanovbg написа:
stivemaster написа:
Кириле като съм взел нещо да пиша, може и да знам какво точно пиша, не ми навирай Иванов тука и не ми давай акъл точно ти ако обичаш, ето ти един от многото сайтове където можеш да попрочетеш и да не се обаждаш неподготвен .Ако пък имаш познат с "Велика стена" с ГИ ,какъвто и да е да го пита за разхода му спрямо бензин.
Стиви, само за информация ще ти кажа, че всяка кола след монтиране на газова и минати няколко хиляди километра на бензин вече не е същата. Вдига разхода в сравнение със същата карана само на бензин.

Иначе сме настройвали на диното течен ГИ. На бензин е винаги с няколко кончета отгоре.

:partyman:
"ivanovbg" баш пък ти ли пропускаш че на тея коли кончетата им отдавна са станали на магарета. Колко от пишещите тук карат нови автомобили. Като отвориш по авто къщите всичките под 10 години и около стоте иляди. А клиентите верват та пушек се дига :lol: И после викаме това се чупи онова се чупи. За псевдо горивата колегата го писа още по горе. Ма иначе хубава тема стана бая чесане на клавиатури.
Купувайте си нови коли и карайте на това на което ви е изгодно. Не се опитвайте да ставате състезатели на пътя. Вярно че си е кеф ама ако пристигнете от София на морето 15 минути по рано няма да промените света нито някой ще ви каже евала. И като си купите нова кола не мислете че ще е вечна и ще си я карата цял живот. Ако сте любител на ретро автомобилите това е друга тема.
Gadnyara - специалист
Малко информация как се постигат приемливи показатели за емисиите от мощни дизелови автомобили от световен производител:
http://www.nytimes.com/2015/09/19/busin ... .html?_r=1
Явно се отнася за возилата с предно (едноосно) предаване.
stivemaster - майстор
Не знам на диното какво мерите Иванов аз дадох линк с динотестове .Повод да помислиш обаче, е изказването на оня палячо ,шефа на агенцията за контрол на горивата - че НЯМАЛИ МЕТОДИКА ЗА КОНТРОЛ НА ГАЗТА (било пропан-бутан,било метан)От там нататък какво точно сте мерили - процента бензин в .... бензина или същото за газта.А може едната кола да е била на свинско със зеле ,пък другата на пръжки с лук.
lov - майстор
Че по време оно кога контрола беше доста строг имаше БДС. цената на газта се пресмяташе при промяна на температурата на всеки 5 градуса. И въпреки всичко за газта се работоеше по отраслова нормала ОН. Като съотношението пропан бутан според сезона можеше да варира от 40:60 и напълно обратното 60:40 А за другите газове в сместа както и за точното процентно съдържание който е работил по ОН знае колко са широки като понятие. Та сега когато няма контрол и няма ограничения какво искате от газта. Няма да има методика разбира се нали на някого ще му развалят далаверата.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
.....По какви ли магически способи и принципи бензинът като пуснеш климатика ще застане на място, па дизелът ще пере с 200? Няма такъв вариант да включиш консуматор и да бъде все едно нищо не си включил. Климатикът яде коне и това е факт. Дали дизел или бензин, необходимо е да се завърти тоя пуст компресор.
Ти май и в кола с климатик, не си се качвал......
Преди малко "слизам" от една Е класа 320....еми не се усеща като пуснеш климатика.Пък и колко коня ще изяде тоя компресор от всичките 225... :?
Ако искаш и за бензин да ти дам примери...приятелю.... :-D
ivanovbg - майстор
stivemaster написа:
Не знам на диното какво мерите Иванов аз дадох линк с динотестове ...
Най мразим да мислим, а най обичам да мразим :wink:
Иначе мерим и ... http://www.dailymotion.com/video/xk5ykp ... D1%80_auto
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Като копираш, поне копирай правилно. Максималният въртящ момент на дизела НЕ Е при 4150 оборота, а е при 1900 оборота. При 4150 е максималната мощност. Ако не правиш разлика между двете, моля - не го показвай.
...Стигнеш баира - тормози се. Качите се 4 човека - тормози се. 4 торби цимент за вилата - тормози се..
Тц, тц. Нарочно съм го представил така. Въртящ момент и къде е максималната мощност. На мен не ми е интересно къде е въртящият момент, а максималната мощност. Не знам и за тормозенето на баира или четирима човека. Нямал съм проблеми.
Не ти е интересно, защото си обикновен геврекчия. Въртящият момент е това, което ти движи колата. Кел файда да имаш 1000 коня, като трябва да стигнеш 18 000 оборота, за да ги използваш. И като знаеш къде ти е максималната мощност, колко често я достигаш? Защото аз на дизела постоянно съм му в максималния въртящ момент. И изобщо не ми пука къде му е максималната мощност, стига ми, че над 1500-1600 оборота като натисна педала на газта, си тръгва да набира. Нищо, че няма мощност при тези обороти.
Нямал си проблеми сигурно защото никого не возиш или защото е вярно първото изречение.
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: