• 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
Тани - модератор
Забравих да спомена, че автомобила беше кабрио, та звука в тунела си беше на ниво. :supz:
stoianov_n - специалист
“Фолксваген” е манипулирал коли и в Европа, заяви министърът на транспорта на Германия Александер Добринд.

“От концерна ни съобщиха, че скандалът със завишените вредни емисии засяга и автомобили, продадени в Европа. Става дума за

дизелови двигатели от 1,6 и 2,0 литра”.

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=5003341

:?
ivanovbg - майстор
Нас не ни касае. Малко коли са с работещи ДПФи и катализатори по българските пътища. :wink:
stoianov_n - специалист
ivanovbg написа:
Нас не ни касае. Малко коли са с работещи ДПФи и катализатори по българските пътища. :wink:
А 2.0 140 коня на голф и пасат?
kuger - майстор
ivanovbg написа:
Нас не ни касае. Малко коли са с работещи ДПФи и катализатори по българските пътища. :wink:
Например моята!
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Тинки, съфорумецо (защото не ти знам името, а за приятелите вече казах) - за разлика от теб, на водача на турбодизела не му трябва да избира дали да кара динамично или да кара икономично. Той кара И динамично
Чефо, искам да ти кажа нещо. Турбодизелът има определена дупка и дръпва изведнъж. Добре. Радвайте се на каквото имате, както аз на каквото имам, но хайде да не даваме грешни мнения. Аз не избирам дали да карам динамично или икономично. Имам газово и ме боли дедовият за разхода. Литър повече или по-малко ми е по-малко от левче. Докато литър нафта беше 2.70-2.80 по едно време. Сега да поговорим за динамичното по-конкретно. Когато караш бавно или с нормална скорост, нормално не го правиш на високи обороти нито на дизел, нито на бензин. И двамата при нужда можем и сигурно настъпваме. Добре. Обаче аз не правя никакъв избор между икономия и динамика. Просто като карам бавно не настъпвам и си карам в по-ниски обороти и толкова.
Честно да ти кажа, много съм против Ремуси, Ребуси и всякакви спортни гърнета, сменени генерации и т.н. Държа много на едно нещо - автомобилът ми да бъде максимално тих. На мен ми е кеф да се возя в нещо, където максимално да не усещам, че работи двигател или се движи. Да си пусна музиката и това е.
Та, аз не карам до 3500 оборота за икономия. Аз си карам с 3500 оборота и едновременно с това имам икономия. Във всеки момент може да реша, че не искам да карам с 3500 и да карам с повече. Няма за къде да се състезавам обаче и в трафика до 3500 си имам достатъчно добра динамика, така че нищо да не ми липсва.
И честно казано, имал съм досег с дизели. Предпочитам да слушам звука на бензина как се форсира, докато полита и ускорение, което е равномерно.
nv952 написа:
2 Крадена нафта никога няма да влезе в моя резервоар!
Ще го напиша и тук! Никъде не съм говорил, че ти крадеш нафта! Понеже по-рано се отвори дума за тоя алтернативен начин за сдобиване с гориво, който "свалял цената на километър на дизеловият автомобил", пожелах на този, който ползва такъв вариант да му изсъхнат ръцете и да му се продъни колата. Защото действително има хора, които крадат, макар и да НЕ са от пишещите в тази тема. Най-вероятно на всички пишещи в тази тема им е неприятно да слушат за кражби из България. С тия кражби навсякъде няма да се оправим, разбираш ли?
Другото за съмнителната нафта е, че само мога да предполагам с каква вода и други гадории е разредена. Най-вероятно доста от хората, които реват от проблеми по дизелите карат с крадена нафта или се опитват да правят други глупости като да сипват олио и т.н. А новите дизели комън рейл и подобни не го понасят подобно нещо.
И един съвет за кабелите! Винаги оставяй аванс. Голяма грешка е да не натъпчеш възможно повече аванс. Ако ти трябва преправяне, ще съжаляваш, че си допуснал грешката да не оставиш максимално възможен аванс.
И много ще ме извиняваш, 600-700лв за дюза не са 1000, само 600-700лв са. Добре. Не знам дали сам си поддържаш автомобила, но като почнеш да бъркаш в твоят джоб лично ще разбереш, че 2-3 такива по 600лв много болят. Ето за това карам стара бензинка. Когато нещо стане, няма да ме боли. Купувам за 100лв направо рейката с инжекторите от някой и продължавам да карам. А инжектори работещи и за по 15лв мога да намеря. Правя си сметката, защото с бензинката хем имам добра динамика, хем икономия на газ, хем относително евтина поддръжка и не ми се налага да давам пари за скъпи части, с които пари мога да направя различни други неща. Все пак, не живеем само за колите си.
Chefo77 - майстор
Мале, като се сещам що зор беше да убедим Тинки, че VW са добри автомобили, пък и да си вземе кола над 100 коня - не е истина. Кой знае какво щеше да плещи, ако беше се спрял на някой 70 конен умреляк... Ама нали кара VW, и то вървящ - мааалееее. :lol: :lol: :lol:
nv952 - майстор
toolegittoquit написа:

И един съвет за кабелите! Винаги оставяй аванс.
Оставам :wink:
Обаче като са сложили 40-50см да стърчи как да го навра всичкия вътре :?:
Режа така че ем да може всичко де се събере,ем да има аванс :)
toolegittoquit написа:
Не знам дали сам си поддържаш автомобила, но като почнеш да бъркаш в твоят джоб лично ще разбереш, че 2-3 такива по 600лв много болят.
В предната тема някой написа че тия дюзи са на принципа проба-грешка!
Взимаш втора употреба (гледам в ОЛX че са 100лв бр) ако стане добре,ако не друга!
Но за сега нямам такива проблеми :prayer:
Но пък СIM модула сдаде багажа :finga:
toolegittoquit - майстор
nv952 написа:
В предната тема някой написа че тия дюзи са на принципа проба-грешка! Взимаш втора употреба (гледам в ОЛX че са 100лв бр) ако стане добре,ако не друга! Но за сега нямам такива проблеми Но пък СIM модула сдаде багажа
Аз нямам CIM. :drinkers: Не знам какво ще рече дюзите са на принципа проба-грешка. Проблемът е, че аз мога да си поръчам инжектори чисто нови по 150лв/броя. А новата дюза за дизела ти е 600-800лв. :?
Chefo77 написа:
Ама нали кара VW
Да съм казал, че карам VW? Някъде да съм написал, че се казвам Тинки? Ти ми лепна тоя ник, не е мой. :oops:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ywgqdrb1Os0[/youtube]
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Ама нали кара VW
Да съм казал, че карам VW? Някъде да съм написал, че се казвам Тинки? Ти ми лепна тоя ник, не е мой. :oops:
Да бе, те и проститутките преди Дунав мост КАЗВАТ, че чакат автобуса, пък 'що ги набеждават така ... :? Така и ти нямаш VW, нито пък си Тинки. Изглежда като патица, ходи като патица, кряка като патица - познай какво е.
Чета ти старите мнения в "Нощни птици" (извинявай, на Тинки мненията), човече - сякаш сте братя. Даже не братя, ами нещо много повече. Ама вие направо пишете еднакво. Потресен съм - две различни персони, а толкова еднакви в изказа и некомпетентното излагане на доводите си ... Да не си купил на Тинки Тинкпад-а, та той сам да пише. Изкуствен Ентелект, дето се вика.
stoianov_n написа:
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=5003341

:?
Ааа, аз ама ИЗОБЩО не се съмнявам, че точно Ауто Билд ще викат "И той така прави", след като са настъпани шефовете им. И то точно БМВ - тази марка им е трън в очите, Мерцедес не ги намират за заплаха.
Много ми е интересно нещо - всички тези скандали вероятно ще свалят цените на дизеловите автомобили или поне на тези, произведени от VAG. Във всички тестове АутоБилд използват и един параграф "Продажба на старо" и почти винаги VW и сие печелят там някакви луди точки (често заради това - и теста). Та - питам се - дали ще си посипят главите с пепел онези, които са прогнозирали колко скъпо ще се продават втора ръка модели, които още не са излезли на пазара?
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: