Сигурно са завивали дисковете на БТР 
Значи този негов верт има гранично усилие 780 Н/м. А болта който не можахме да развиеме незнам на какво усилие беше стегнат, но не се отви-факт. Врътнах неговият верт да видя как пляка и си беше сила. Гумаджията каза че стягал зверски, при отвиването бил по лабав. Може и 250 Нютона да са били на тоя болт, но не можа да го развие и това е.
А всяка година ходя при този гумаджия и аз и жена ми и брато- абе цялата рода.
Аз няма проблем с гумаджията- точно защото го открих- точен и пекан ! Преди това един капут ми беше оставил баланс-тежест в гумата- капут ! Друг на старият пасат ми правеше гумата без да я залепи към джантата с каучук. Имаше ръжда тенекиената джанта тогава, и на другата сутрин -спадаше- 3 пъти так. Накрая открих този и я направи човека. Продадох колата и се оборудвах с Помпата-дюза с алуминки.
Предполагам че болта е задрал в алуминия и от там се е получило това свръх триене. Не че са били толкова големи Нютоните чак.


