• 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 59
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Обаче излиза, че целият ти автомобилен опит е САМО от две коли...и два три форума!
Никъде не съм казал, че ми е първа кола и не съм барал други коли. Просто от нея с добри впечатления останах за модела MK III, поради безгрижното й шофиране. А не съм казал и че знам. Просто МК III са доста прости коли и се движат. И ги карат. За мен са добри коли....Ако нямаш пари...
Kirilpm - специалист
За теб най-добре е в автобуса с карта,за да ти е най-евтино,ама като почнеш да даваш акъли сигурно и от автобуса ще те изритат :lol:
kr1100 - майстор
Chefo77 написа:
Тоз пък, ще си купува Юго или Застава ... То Юго е модел на Застава бре :) За Щатите го отделиха като отдекен бранд.
Юго е филмова звезда обаче. Много пружи , мало тражи. Части по двигател и ходова част има - Фиат. С купето е по-зле. На Югото гният предните калници горе покрай чупката с болтовете и до фаровете.,праговете също. На бензиновата помпа се износва остта тлаксач .- нова ос на стругар с термообработка. Задни спирачни цилиндърчета са също проблем ,протичат - сменят се. Двигателя иска честа смяна на верига /по-старото време се разтегляха бързо/.
kuger - майстор
Невенеее, до къде ти стигна темата :-D :-D , от Опел, та до Застава Юго :shock:
miroki - майстор
При автомобилите, марката вече не значи нищо.
Да Форд вече са много напред. Признавам дори не като фен.
Но дори и от старите имаше добри попадения, като 1,6 дизел.
Вицовете вече се изтъркаха.
Времето мина.
Провервайтве возилата конкрвтно, не по име.
toolegittoquit - майстор
miroki написа:
Да Форд вече са много напред. Признавам дори не като фен.
Ford и 90те беше напред. Тая бобина с 4 кабела и запалването без делко с дистрибутор е такова нововъведение, че хората използват тая система дори като тунинговат стари BMW-та и т.н.
iivanov - майстор
Някаде из продавалника се търкаляше една червена варшава кабрио . Че и на газ. Дърварчето май им беше фен. :-D
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Ford и 90те беше напред.
АХАХАХА
Били напред 90-те.
С кое са били напред бре?
С безконечните ремонти ли?
Айде бегай да си играеш някъде с други деца, след Таунус и преди Фокус Форд бяха МНОГО зле. Включително всички генерации на Ескорт и първите 4 на Фиеста. В това число влиза и най-бързо разграждащия се автомобил в света - КА. Дето му гниеше всичко без таблото, седалките и броните.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Били напред 90-те.С кое са били напред бре?С безконечните ремонти ли? Айде бегай да си играеш някъде с други деца, след Таунус и преди Фокус Форд бяха МНОГО зле. Включително всички генерации на Ескорт и първите 4 на Фиеста. В това число влиза и най-бързо разграждащия се автомобил в света - КА. Дето му гниеше всичко без таблото, седалките и броните.
Ти карал ли си такава? Ремонтирал ли си такава? Или "един така ми каза"? С какво са били напред? С електронното запалване. Безконечните ремонти съм ги нямал. Повече съм ремонтирал за 1 година "супер якото гермско машино" отколкото съм ремонтирал калинката за 5. Карал съм всеки ден такава в продължение на 5 години.
И ако ще ми говориш за гниене, моята нямаше нищо гнило. За разлика от Opel Cadett-ите, където положението е страшно.
п.п Форд КА си е гавра на автомобилостроенето, както и СМАРТ. За сметка на това Sierra е малко култова от старите Форд-ове.
Chefo77 - майстор
Ами много е вероятно да съм ремонтирал повече такива, отколкото ти си виждал, знаеш ли. И то докато бяха нови-новенички, не 15-годишни курници. Все пак може да не съм видял за първи път "вносна" кола на 13 ... :wink:
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 59

Тема "Събирам мнения за първа лично моя кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: