Здравейте, имам husqvarna 136 проблема е ,че не знам как точно да настроя карбуратора когато вкарам машината в някое дърво започва да се мъчи а дървото не е много дебело .
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
maxx271
- специалист
30 мнения в "husqvarna 136"
maxx271
- специалист
- Мнения: 145
rositodor написа:Изгасва ли когато започнеш да режеш....?Не гасне но не може да се изфорсира с пълни обороти въртях карбуратора L-1.5 и H-2 оборота но отново не иска да се изфорсира когато развия болчетата повече е по добре но вече става на око искам да знам точно колко оборота да развия за този модел .Иначе държи обороти .
Георги Иванов(алцек)
- специалист
- Мнения: 692
Ако си изпълнил всички препоръки на колегите,да почистиш въздушния филтър,да смениш горивния филтър който е във резервоара (ако не си го сменял никога или скоро ),да почистиш лентата на спирачката че може да има бандити вътре чак тогава направи това което ти пиша.
Карбуратора има три регулиращи болта.'H', 'L' и 'Lo'.Регулирането става по следния начин,палиш машината да работи на ниски обороти.Ако не иска даваш максимална газ и започваш да натягаш болта 'Н'.Колкото повече го натягаш толкова по високи стават оборотите,защото намаляваш горивото и сместа се обеднява (влиза повече кислород) от там идва и името на този регулиращ винт 'Н' сиреч' HI 'за обороти става въпрос-високи.Искам само да ти кажа да не прекаляваш с високите обороти.По принцип Хускварната работи към 14К оборота.Най-вероятно няма да имаш оборотомер.Така че ги направи по слух.След това идва ред на болта'L' сиреч ниски.От този болт се регулира ускорението на машината
.Подаваш рязко газ,и ако машината глъхне развиваш леко този болт докато не започне да ускорява нормално.Ако не ,пробваш леко да го навиеш.След като регулираш и ускорението идва ред на ниските обороти 'Lo'.Oт този болт определяш колко да е отворена дроселовата клапа.Ниските обороти трябва да са ти 2500.Веригата не трябва да се върти на празен ход.
Ето още което изрових от архивите си:
Има три винтчета за регулиране , на едното има обозначение "L" това е съкратено от LOW което според скромните ми познания по английски означава "ниско" това означава че с това болтче се регулират ниските обороти
следващото болтче е с обозначение "Н" съкратено от HIGH т.е. високо от него се регулират високите обороти
а третото болтче е на дроселовата клапа и регулира колко да е отворена клапата с което също се регулират ниските обороти.
Регулирането става по следния начин и двете болтчета "L" и "H" се затягат до край и след това се отвиват оборот и половина, а болтчето на клапата се гледа кога започва да завърта клапата и се навива около половин оборот. След това палите машината и давате газ до край и започвате да затягате болтчето "Н" докато достигне максимални обороти (на слух се преценява). След това се пуска газта сега идва ред на ниските обороти газ не се подава а само се върти болтчето "L" при навиване се вдигат оборотите при развиване се понижават. Ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ ако глъхне трябва да се отвие малко болтчето "L" (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне а ниските обороти вече се дорегулират с болтчето на дроселовата клапа .
Болтчетата за регулиране на моя карбуратор (бензинопила ми е същия Хускварна 136 ) ги смъкнах и направих канал за отвертка защото нямам специализирания инструмент със шлиците.Гледам в нета има такъв инструмент,но пише че е за големите машини.Просто не знам болтчетата еднакви ли са.
http://mina-parts.com/product.php?ProductID=960
Карбуратора има три регулиращи болта.'H', 'L' и 'Lo'.Регулирането става по следния начин,палиш машината да работи на ниски обороти.Ако не иска даваш максимална газ и започваш да натягаш болта 'Н'.Колкото повече го натягаш толкова по високи стават оборотите,защото намаляваш горивото и сместа се обеднява (влиза повече кислород) от там идва и името на този регулиращ винт 'Н' сиреч' HI 'за обороти става въпрос-високи.Искам само да ти кажа да не прекаляваш с високите обороти.По принцип Хускварната работи към 14К оборота.Най-вероятно няма да имаш оборотомер.Така че ги направи по слух.След това идва ред на болта'L' сиреч ниски.От този болт се регулира ускорението на машината
.Подаваш рязко газ,и ако машината глъхне развиваш леко този болт докато не започне да ускорява нормално.Ако не ,пробваш леко да го навиеш.След като регулираш и ускорението идва ред на ниските обороти 'Lo'.Oт този болт определяш колко да е отворена дроселовата клапа.Ниските обороти трябва да са ти 2500.Веригата не трябва да се върти на празен ход.
Ето още което изрових от архивите си:
Има три винтчета за регулиране , на едното има обозначение "L" това е съкратено от LOW което според скромните ми познания по английски означава "ниско" това означава че с това болтче се регулират ниските обороти
следващото болтче е с обозначение "Н" съкратено от HIGH т.е. високо от него се регулират високите обороти
а третото болтче е на дроселовата клапа и регулира колко да е отворена клапата с което също се регулират ниските обороти.
Регулирането става по следния начин и двете болтчета "L" и "H" се затягат до край и след това се отвиват оборот и половина, а болтчето на клапата се гледа кога започва да завърта клапата и се навива около половин оборот. След това палите машината и давате газ до край и започвате да затягате болтчето "Н" докато достигне максимални обороти (на слух се преценява). След това се пуска газта сега идва ред на ниските обороти газ не се подава а само се върти болтчето "L" при навиване се вдигат оборотите при развиване се понижават. Ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ ако глъхне трябва да се отвие малко болтчето "L" (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне а ниските обороти вече се дорегулират с болтчето на дроселовата клапа .
Болтчетата за регулиране на моя карбуратор (бензинопила ми е същия Хускварна 136 ) ги смъкнах и направих канал за отвертка защото нямам специализирания инструмент със шлиците.Гледам в нета има такъв инструмент,но пише че е за големите машини.Просто не знам болтчетата еднакви ли са.
http://mina-parts.com/product.php?ProductID=960
maxx271
- специалист
- Мнения: 145
алцек написа:Ако си изпълнил всички препоръки на колегите,да почистиш въздушния филтър,да смениш горивния филтър който е във резервоара (ако не си го сменял никога или скоро ),да почистиш лентата на спирачката че може да има бандити вътре чак тогава направи това което ти пиша.
Карбуратора има три регулиращи болта.'H', 'L' и 'Lo'.Регулирането става по следния начин,палиш машината да работи на ниски обороти.Ако не иска даваш максимална газ и започваш да натягаш болта 'Н'.Колкото повече го натягаш толкова по високи стават оборотите,защото намаляваш горивото и сместа се обеднява (влиза повече кислород) от там идва и името на този регулиращ винт 'Н' сиреч' HI 'за обороти става въпрос-високи.Искам само да ти кажа да не прекаляваш с високите обороти.По принцип Хускварната работи към 14К оборота.Най-вероятно няма да имаш оборотомер.Така че ги направи по слух.След това идва ред на болта'L' сиреч ниски.От този болт се регулира ускорението на машината
.Подаваш рязко газ,и ако машината глъхне развиваш леко този болт докато не започне да ускорява нормално.Ако не ,пробваш леко да го навиеш.След като регулираш и ускорението идва ред на ниските обороти 'Lo'.Oт този болт определяш колко да е отворена дроселовата клапа.Ниските обороти трябва да са ти 2500.Веригата не трябва да се върти на празен ход.
Ето още което изрових от архивите си:
Има три винтчета за регулиране , на едното има обозначение "L" това е съкратено от LOW което според скромните ми познания по английски означава "ниско" това означава че с това болтче се регулират ниските обороти
следващото болтче е с обозначение "Н" съкратено от HIGH т.е. високо от него се регулират високите обороти
а третото болтче е на дроселовата клапа и регулира колко да е отворена клапата с което също се регулират ниските обороти.
Регулирането става по следния начин и двете болтчета "L" и "H" се затягат до край и след това се отвиват оборот и половина, а болтчето на клапата се гледа кога започва да завърта клапата и се навива около половин оборот. След това палите машината и давате газ до край и започвате да затягате болтчето "Н" докато достигне максимални обороти (на слух се преценява). След това се пуска газта сега идва ред на ниските обороти газ не се подава а само се върти болтчето "L" при навиване се вдигат оборотите при развиване се понижават. Ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ ако глъхне трябва да се отвие малко болтчето "L" (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне а ниските обороти вече се дорегулират с болтчето на дроселовата клапа .
Болтчетата за регулиране на моя карбуратор (бензинопила ми е същия Хускварна 136 ) ги смъкнах и направих канал за отвертка защото нямам специализирания инструмент със шлиците.Гледам в нета има такъв инструмент,но пише че е за големите машини.Просто не знам болтчетата еднакви ли са.
http://mina-parts.com/product.php?ProductID=960
Значи навих болчетата до край после ги развих 2 оборота като дам газ не иска да се изфурсира навих малко H болче пак не иска започнах да развивам започна да се форсира но ниските са високи веригата се върти завивах леко и после развивах не искат да падат и много бензин гори 1 литър за до дърва колкото ръката ми по зле е от урал и дружба .
Георги Иванов(алцек)
- специалист
- Мнения: 692
Ами при мен стана.Да не би да имаш нещо друго по машината.На мой приятел Хускварна 141 така нямаше ниски обороти.Донесе ми машината да я погледна.Оказа се че е счупила сигмент или е счупила част от буталото ,защото като махнах ауспуха и се видя един рис ( черта дълбока ) във буталото което преминава и през сигмента,и от там губи компресия и няма ниски обороти.Оказа се че я е давал на доста хора,а чуждата стока не се пази,чуждата жена кокали няма.
maxx271
- специалист
- Мнения: 145
алцек написа:Ами при мен стана.Да не би да имаш нещо друго по машината.На мой приятел Хускварна 141 така нямаше ниски обороти.Донесе ми машината да я погледна.Оказа се че е счупила сигмент или е счупила част от буталото ,защото като махнах ауспуха и се видя един рис ( черта дълбока ) във буталото което преминава и през сигмента,и от там губи компресия и няма ниски обороти.Оказа се че я е давал на доста хора,а чуждата стока не се пази,чуждата жена кокали няма.
Машината си реже но няма толкова високи обороти като започна да въртя болчето за високите започват да се намалят ниските и веригата спира да се върти без газ но като подам рязко каста и не иска да се изфорсира и като режа понякога пропуква от ауспуха явно горивото идва много .
Тема "husqvarna 136" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!