• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
Gadnyara - специалист
Да, с @Kirilpm съм съгласен. Малко теоретична подготовка няма да е излишна.

Точно този датчик не е вързан като MAP. Все пак може да има втори...
В прозореца Visialisation има ли числа за MAP? Няма как да рисува графики без тази информация.
Което не означава, че в това е проблемът с вървенето на колата, само отговаря защо не може да се пусне настройката в движение.

Също, обърнахте ли внимание на сигнала за оборотите? Колегите вече Ви насочиха...
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
Да, с @Kirilpm съм съгласен. Малко теоретична подготовка няма да е излишна.
Точно този датчик не е вързан като MAP. Все пак може да има втори...
Аз обаче не съм съгласен. Защото имам упътването за инсталация на газовата уредба. Това, което виждаш е MAP сензора. Включва се според упътването по пътя на газовата фаза след изпарителя. При мен маркуча за налягане е свързан на щуцер на самата газова рейка, а другият му изход - вакуум е към атмосфера. От друга страна има изрична отметка сложена, че при коли с последователен тип инжекция или едновременен сигнал за оборотите се взима директно от тахометъра. Изрично е посочено, че се избира опция "0" за брой бобини, когато се взима сигнал от тахометъра.
Изображение Изображение
Много ще ме извинявате, но не сте прави. В упътването пише друго и съм достатъчно грамотен по чужди езици, за да мога да прочета с разбиране какво пише.
Kirilpm написа:
С най-добри чувства ти го казвам,потърси специалист.
Много трудно е да взривя колата със смяна на 1 филтър или бърникане на настройки с лаптопа. Ако отчете, че се дави или друг проблем с двигателя, директно прехвърля на бензин. А специалисти търсих. Искам да знам как би трябвало да изглежда графиката на един такъв двигател в подобно АГУ, за да знам дали ще се налага да се настройват неравномерни стъпки и от какъв характер?
Ламбда сонда пише в същото упътване, че изрично ако не е вързана, няма. И пише, че освен ако няма проблеми с калибрацията не е и необходима.
Последна промяна от toolegittoquit на вт окт 06, 2015 8:14 pm, променено общо 1 път.
ESPACE - майстор
И къде трябва да се види този MAP? Това на снимката от предната страница е сензор за налягането на газта. МАП-а мери разреждането във всмукателните колектори. Нещо са ти объркани понятията.
toolegittoquit - майстор
ESPACE написа:
И къде трябва да се види този MAP? Това на снимката от предната страница е сензор за налягането на газта. МАП-а мери разреждането във всмукателните колектори
Този сензор, който по-рано го дадох на снимката го водят MAP в упътването, друг сензор за налягането няма. Ето цялото упътване за Verona, ако намериш друг сензор... ЦЪК - транзит
ESPACE - майстор
Прочетох. Пълни глупости, това не е MAP и няма как да бъде при това свързване. Измислица някаква тази газова е.
toolegittoquit - майстор
ESPACE написа:
Прочетох. Пълни глупости, това не е MAP и няма как да бъде при това свързване. Измислица някаква тази газова е.
Значи - какво е MAP и какво те са решили, че е MAP са 2 различни неща. По-рано бях поправям, че не разбирам какво е MAP - проблемът е, че за тях това се води MAP.
ESPACE - майстор
The manifold absolute pressure sensor (MAP sensor) is one of the sensors used in an internal combustion engine's electronic control system.

Engines that use a MAP sensor are typically fuel injected. The manifold absolute pressure sensor provides instantaneous manifold pressure information to the engine's electronic control unit (ECU). The data is used to calculate air density and determine the engine's air mass flow rate, which in turn determines the required fuel metering for optimum combustion (see stoichiometry) and influence the advance or retard of ignition timing.

Преведи си го. Тук ключовата дума е "manifold".
Последна промяна от ESPACE на вт окт 06, 2015 8:34 pm, променено общо 1 път.
Kirilpm - специалист
Ти може и упътване за ремонт на МиГ 29 да си намериш,но това че си прочел упътването не ти дава право да го ремонтираш.
dyaneff - майстор
Тинки, свържи МАП сензора към смукателния колектор, задай в конфигурация, че не е в атмосферата, и направи настройка - автоматична.
toolegittoquit - майстор
dyaneff написа:
Тинки, свържи МАП сензора към смукателния колектор, задай в конфигурация, че не е в атмосферата, и направи настройка - автоматична.
Сигурен ли си? По упътване не е така. А другото е - от дросела да си тръпна вакуумче и според теб ще стане? А защо да не става по начина, по който е било заводско?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: