• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
Gadnyara - специалист
Какво искате да става - да чертае графика?
Проучете какви са величините в графиката и ще разберете защо не става това...
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
Проучете какви са величините в графиката и ще разберете защо не става това...
Иска натоварване на двигателя и обороти. Ламбда сонда - опционална.
dyaneff - майстор
Ламбда сондата сондата също се свързва към газовия компютър.
toolegittoquit - майстор
dyaneff написа:
Ламбда сондата сондата също се свързва към газовия компютър.
Пише, че е опционална в упътването. Как да вържа ламбда сондата, като трябва да я отрежа от бензиновият комп, с което ще си вдигна разхода на бензин с едно 25-30% и ще бие грешки постоянно?
Gadnyara - специалист
Искате да си оправите колата сам, това го разбирам.
Ама вземете да прочетете кое какво е и за какво служи във всяка газова система. Темата е за настройване, не за азбуката на ГИ.

Графиката се строи между натоварването и времената за впръскване на горивото.
Натоварването е в пряка зависимост от вакуума след дроселовата клапа във всмукателния колектор (МАР).
Времената на впръскване не са проблем за газовия контролер, знае ги.

Сега разбирате ли защо Ви изписва "твърде ниско натоварване"?

Показанията на Ламбда-сондата могат да се визуализират в софтуера, за да може настройчика да следи какви ги е забъркал. Но само дотам - чисто информативна функция има. ГИ не се влияе пряко от показанията от О2 сензора. (наблягам на думата пряко, да не почне сега спор за ролята му)
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
Графиката се строи между натоварването и времената за впръскване на горивото.
Натоварването е в пряка зависимост от вакуума след дроселовата клапа във всмукателния колектор (МАР).
Времената на впръскване не са проблем за газовия контролер, знае ги. Сега разбирате ли защо Ви изписва "твърде ниско натоварване"?
Защо оригиналната схема на инсталиране тогава казва нещо по-различно? Ето това не ми е ясно. Пишат така в упътването, както би трябвало да мине, а то не става. Значи трябва да остане Pressure закачено за газовата фаза, а да закача Vacuum към вакуума след дросел клапа, така ли трябва да опитам? Няма ли вариант да повредя сензора? Не знам за азбуката, аз се водя по упътването и за това задавам тези въпроси.
Имай предвид, че ако нещо не е направено както трябва, то за това са виновни от фирмата, която го слага.
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
dyaneff написа:
Тинки, свържи МАП сензора към смукателния колектор, задай в конфигурация, че не е в атмосферата, и направи настройка - автоматична.
Сигурен ли си? По упътване не е така. А другото е - от дросела да си тръпна вакуумче и според теб ще стане? А защо да не става по начина, по който е било заводско?
Дияне, не се хаби залудо. Виж че няма елементарни познания да направи това което му казваш, а само философства. Ако иска да помоли да дойде при теб да му я нагласиш.

:partyman:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:

Дияне, не се хаби залудо. Виж че няма елементарни познания да направи това което му казваш, а само философства.
Благодаря много, Иванов. Сигурно нямаше да се наложи да питам при други условия, но в момента се налага сам да се оправя. Питам като си дръпна ся вакуумче от след дросел клапата - имам един щуцер за бензиновият регулатор - вакуум, който ми е от след дросел клапата, там ще сложа един тройник и ще го бутна единият маркуч в края на сензора на налягането, където пише vacuum дали ще стане работата и ще може да се мине успешна калибрация?
А другото е - не философствам. Питам защото чета документацията на производителя казва нещо си там, но въобще не уточняват как трябва да е, за да мине калибрацията. Преди да променям това, което са го правили техниците, искам просто да знам дали няма да сбозя нещата повече. Именно за това питам - да не ръчкам на поразия.
ivanovbg - майстор
Не слагай тройник, а пробий и сложи щуцер по далеч от дросела. Също така трябва да отива този вакум и до изпарителя. Ако не ти е ясно за какво говоря снимай общо моторния отсек и изпарителя да не гадаем за да ти го нарисувам. В пдф-ите дето ти е дал си пише как се връзва ламбда сондата. И изпълнявай каквото ти се каже без да мислиш. Едно е да ти каже какво да правиш с колата, а съвсем друго да те учи кое как и защо работи.

:partyman:
Последна промяна от ivanovbg на вт окт 06, 2015 11:27 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Също така трябва да отива този вакум и до изпарителя.
Не, не ми е ясно точно това. Какъв изпарител, като си взима налягане от газовата рейка? Нали тоя сензор взима газовата фаза налягането, какво е значението дали ще е до изпарителя или на газовата рейка, като двете са свързани заедно? Според теб сензорът като е на единият край на отсека, а на другият край е изпарителят - да пускам маркуч през целият двигателен отсек ли? :shock: И не, предпочитам да не дупча. Нека съм какъвто съм, не развалям колата повече в опити да я оправя.
Последна промяна от toolegittoquit на вт окт 06, 2015 11:28 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: