• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
Казах ти снимай!
Kirilpm - специалист
Аз не знам защо се хабите,поне за едно мерси да го правите,ама то няма и благодарност насреща.Ако нещо били объркано били виновни от еди си коя фирма.Ако сега нещо обърка гъзоръкия майстор ще сте виновни вие,които иначе му отваряте очите и му обяснявате поред.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
А.Ако нещо били объркано били виновни от еди си коя фирма.
Не, няма да е виновен никой. Защото аз го правя. И за това 3 пъти меря, 1 режа. Ако си мислиш, че щом задавам въпроси не оценявам тоя, който помага, в грешка си. Ама фирмата наистина си е виновна. Ето от къде е дръпнат маркуч за налягането, който влиза в сензора - от общата част на газовата рейка.
Това, което мисля да направя е тоя маркуч, който отива към бензиновият регулатор и се намира след дроселовата клапа, който го виждаш горе - да го закача за вакуум входа на сензора и това е.
Изображение
Последна промяна от toolegittoquit на вт окт 06, 2015 11:44 pm, променено общо 1 път.
ivanovbg - майстор
При изпарителя по подробно и една обща - на всичко под капака?
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
При изпарителя по подробно и една обща - на всичко под капака?
Най-рано утре. Тъмно е, не излизат хубави снимки. Та утре да дръпна вакуум след дросела от маркучето горе и да видя дали няма да станат нещата?
п.п Всъщност намерих стари снимки!
Изпарител!
Изображение
Отсек!
Изображение
ivanovbg - майстор
В изпарителя трябва да влиза едно тънко около 4мм маркуче към смукателния колектор. То се реже и се слага тройник за към мапа. Ако го нямаш трябва да се сложи.
Gadnyara - специалист
Хм, погледнах опътването на поляците.
Излиза, че според тях е по-добре да разчита на отн. налягане на газта, отколкото да работи с диференциалното налягане. Сигурно имат основателна причина да препоръчват това. :lol:

Извън газовата...
Какво е положението с кабелите и свещите на тази кола и изобщо запалителната система? Някога сменяни ли са?
Kirilpm - специалист
Той човека се страхува да измие двигателя за да не намокри делкото,ти го питаш дали е сменял кабели.Аз не очаквам от човек който сменя четки за 3 лева,да се охарчи 150-200лева за хубави кабели,капачка,палец и свещи
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
Хм, погледнах опътването на поляците.
...Какво е положението с кабелите и свещите на тази кола и изобщо запалителната система? Някога сменяни ли са?
Излиза, че автокалибрация на това газово ECU може да не е възможна, тъй като само 704s PRO е снабдено с подобна функционалност. Което не е отбелязано в документацията. Което означава, че или трябва да се настройва на око/ухо, или трябва да се настройва с ламбда сонда. :x
Капачката и палеца са на около 8000км, свещи Champion RN8VTYC4 - и те някъде там. Сменях капачка и палец миналата година, след тях взех и свещи и подмених BERU-то, което беше вече износено.
Kirilpm написа:
Той човека се страхува да измие двигателя за да не намокри делкото,ти го питаш дали е сменял кабели.Аз не очаквам от човек който сменя четки за 3 лева,да се охарчи 150-200лева за хубави кабели,капачка,палец и свещи
Според теб, ако има нещо, което е читаво и работи, ще дам ли 3 пъти повече пари за нещо с лъскава марка, защото само така ти е кеф? Лулите ми се разглобяват. Ако мога да намеря кабели на метър, такива и ще сложа, ако знам, че няма да има проблеми. И не, кабелите ми не светят в тъмното. А двигателя не го мия не защото ме е страх да не намокря делкото, а защото ме мързи. Иди измий слоя масло и прах, който е отложен с годините.
Kirilpm - специалист
Както казах малко по-нагоре.Да си мизерник е състояние на духа.И икономията е майка на мизерията.Аз на моята кола мога да и сменя само гумичките в спирачната помпа,но когато се наложи я сменям цялата,защо ли?Мога и само коксчето на дистрибуторната капачка да сменя и да зачистя контактите с шкурка но сменям цялата.Слагай кабели на метър от всичко по 1 лев или от някоя квартална бакалия и после се чуди защо гасне преди да е заваляло.Те за това стават и повечето инциденти,защо да сменя уплътнението на газовата бутилка,като мога да го притегна още малко,защо да сменям пълначката,като мога да затворя кранчето и т.н.Запомни че при колите важи с пълна сила това,че икономията е майка на мизерията.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: