• 1
  • 2
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
lyubohar - майстор
Здравейте колеги с две десни ръце.
Имам един проблем.
Кутия на стар усилвател,деформирана до неузнаваемост.
По голяма част от ламарините съм изправил.
Затруднява ме това,че след изправянето едната плоскост има вдлъбнатини и стана като капачка на буркан.
Знам,че такива разширения на плоски ламарини се оправя с нагряване.
Като изстине се прибира.
Да,ама не става както искам.
Давам снимка на същия усилвател,ама в перфектен вид.

Изображение

За тази горна част става въпрос.
Освен това и единия от двата оребрени отвори е смачкан и се чудя как да постъпя.
ivanovbg - майстор
Абе ако ставаше хубаво нямаше да има кит по колите.

:partyman:
KingLin - майстор
Така като гледам е mission impossible ама за пробата може с две трупчета едно от вътре едно от вън и да ги притиснеш със стеги. Вътрешното ако можеш го режеш по размера а външното може и по-голямо. За оребрението освен с чук и нещо като дорник и лека полека върху подходяща основа ама няма как да стане като ново.
lyubohar - майстор
Това -стеги и трупчета го минах вече.
Не става.Само загряване в точки може да оправи работата.
Въпроса е,че не знам колко-червено,златисто?
Съжалявам,че не снимах преди да я почна.Беше за отпадъци.
Вече е почти готова-само това издутото и оребрението.
Няма мисии невъзможни.Преди много години имах Митсубиши колт със стоманени брони.
Една кака мина на червено и ми изправи предната като равен лист.
С чук 2 кг.,в/у дънер я направих като нова.
solar_entusiast - специалист
Аз съм изправял пластмасови плоскости чрез нагряване и след това притискане между две равни повърхности докато не изстинат.
Щом като ги нагрееш се изправя, това може и да свърши работа.
ivanovbg - майстор
lyubohar написа:
Това -стеги и трупчета го минах вече.
Не става.Само загряване в точки може да оправи работата.
Въпроса е,че не знам колко-червено,златисто?
Червено да се вижда и да не е голяма точката, да се подуе. После подпираш с нещо плоско и с едно чукче от другата страна с почукване в кръг и постепенно стесняване събираш ламарината в точката. Не се чука силно да не се разтегли още повече ламарината. Щом ти се отдава чукчето бързо ще свикнеш. Може първо да се пробваш на друга ламаринка за усвояване на техниката.

:partyman:
Kirilpm - специалист
Предполагам е мека ламарина Ст3,все пак не пречи да я нагрееш с горелка тип пърлачка и да я оставиш да изстине на въздух за да се разкали,после взимаш 2 дебели планки или винкели и я стягаш в мегнеме между тях.като вървиш от едната страна към другата,за да не се деформира допълнително.Дай някоя снимка на твоята ламарина,може би е по-лесно да се изработи нова.
lyubohar - майстор
Мъчих и по този начин,но не се прибра 100%
Като го нанижа на предната част изглежда горе долу добре.
Но си останаха за оправяне отворите за охлаждане.
Въпроса се реши с намиране на друг по запазен капак.

Изображение

Стария ще остане за резерва.
Благодаря на всички отзовали се.
Kirilpm - специалист
Най-доброто решение си взел.Ако бе беше намерил бих ти предложил да потърсиш опитен автотенекеджия.
lyubohar - майстор
Тенекеджиите са все още много заети от градушката и няма да се занимават с нещо подобно.
Ако не успеех да оправя ребрата,щях да ги изрежа и да монтирам ситна метална мрежа.
Щеше да изглежда добре.
Изображение

За следващият проект както е модерно да се казва напоследък. :lol:

Сега ме занимава проблема с лицевия панел.

Изображение

За подобна изработка искат по 35лв. на брой и отделно 25лв.да преработят снимката в такъв формат,че да стане за машината им.И заниманието се обезмисля.
Някой да даде акъл?
  • 1
  • 2

Тема "Изправяне на деформирана металнa кутия." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: