• 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 148
Всички имаме коли, нали ?

Обухте ли вече зимните гуми ?

58%
да
153
42%
не
110

Общо гласове: 263

Kasap - специалист
toolegittoquit написа:
Една гума конти като за моята кола - 150лв. 4 гуми са 600лв. За тая мека зима - как ли пък не. Отпред слагам новички, отзад доизносвам зимни галоши, които са били отпред. Както ми е кеф.
От друга страна няма причина да се правиш на гъзар и да се "Контиш" като на сгоден циганин - брат му. Особено при положение, че не караш в изразени зимни условия. Hankook, Barum, Uniroyal и Glisaved са твърде разумен и оправдан компромис.
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Малка поправка, мръсният двигател е неподържания....
И тва не да съм го чул от някои, а отварям поне 4-5 капака на ден.Та и мърлячи съм виждал де.
Тогава си го лъскай...двигателя. Колкото искаш. Работещ двигател не е чист двигател. И хич не ме интересуват козметичните ти вълнения и забежки. Важното е и държа да работи.
Chefo77 написа:
Нископрофилни = износени.
Нископрофилни И износени. Нещо грешно си разбрал. Хем нископрофилни, хем няма грайфер останал по тях въобще.
Kasap написа:
От друга страна няма причина да се правиш на гъзар и да се "Контиш" като на сгоден циганин - брат му. Особено при положение, че не караш в изразени зимни условия. Hankook, Barum, Uniroyal и Glisaved са твърде разумен и оправдан компромис.
Не карам в кой знае какви зимни условия, но като дойде леда с калпави гуми нямам никакъв шанс да кача баира. :-D
Ханука звучи идея по-добре от Тигър иначе. Сега ще се набарам с Ултрагрип. :)
Chefo77 - майстор
Тинки, тоалетната хартия и наопаки да я обърнеш, пак ще е използвана.
Разбрах това, което ТИ написа. Ако твърдиш и че не си го написал ... :? :?
Какво значение има дали са ниско или високопрофилни и защо изобщо намеси височината на профила в цялата схема на зимните гуми?
bagera1 - специалист
toolegittoquit написа:
bagera1 написа:
Кво вокаш за фаувето?
VW никога повече. :-D Карам тоя само защото съм налял една торба пари за консумативи, та да ги изхарча, не да дам на някой друг обслужена кола
По спомен беше с венто 1.8 или 1.6 и колко много наля за КОНСУМАТИВИ, че нещо не ми се връзва венто,голф2/3,пасат3/3.5 с тези мотори и високи цени
Ако за консуматив броиш всичко що си сменил, то проблемът си е твой. Никой не е виновен че си се помислил за най-големият тарикат взимайки най-евтиното гюбре
Относно гумите всички гуми с хубав грайфер и дот, чак тогава марката(когато липсват средства)
bagera1 - специалист
Kasap, gislaved-а много ми го хвслеха BMW-стите, от Пазарджик до белмекен се качвали без грижи. Има го и моментът "нашо лошо нема" но тепърва ще пробвам. Имаш ли наблюдения, как се представят?
stan73 - майстор
И аз ползвам зимни Клебер Кризалп на моето Голфче и впечатленията ми са добри, ето с такъв протектор са:
http://cdn.tyresaddict.com/tyres/kleber ... g.1126.jpg

Инструкция за съхранение на автомобилни гуми:
http://www.michelin.bg/tyres/learn-shar ... rage-story

Краят на мита за стареенето на гумите
http://www.michelin.bg/tyres/learn-shar ... tyre-aging

Враговете на гумата
http://www.michelin.bg/tyres/learn-shar ... f-the-tyre

П.П. Мишлен е собственик на BFGoodrich, Kleber, Tigar, Riken, Kormoran и Uniroyal.
Последна промяна от stan73 на ср окт 28, 2015 7:04 am, променено общо 1 път.
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Малка поправка, мръсният двигател е неподържания....
И тва не да съм го чул от някои, а отварям поне 4-5 капака на ден.Та и мърлячи съм виждал де.
Тогава си го лъскай...двигателя. Колкото искаш. Работещ двигател не е чист двигател. И хич не ме интересуват козметичните ти вълнения и забежки. Важното е и държа да работи.
Е тука ги уби,аз се чудих защо не ми работи добре двигателя,а то било защото няма 2 пръста масло и боклуци отгоре му.Ама напредваш сигурно,аз ще ти купя газово,колегата ще ти измие коша на двигателя,сега ще примолиш някой и зимни гуми да ти купи,абе ти да нямаш нещо общо с едно древноиндийско племе,много разпространено в България?
Chefo77 - майстор
stan73 написа:
Краят на мита за стареенето на гумите
http://www.michelin.bg/tyres/learn-shar ... tyre-aging
Този, който твърди, че гумата не старее и не си губи качествата, мога да го пратя на майната му. Лично съм се убедил в това, като най-фрапиращия пример беше с едни прехвалени Мишлен Енерджи, които бяха на 3 лета и които се "пързаляха по цялата писта" :)
bagera1, ако не караш колата в сняг, не се надъхвай много. Гиславед правят прекрасни гуми за тази настилка, но на асфалт се представят зле. Дори много зле, ако температурата е малко по-висока.
stan73 - майстор
Не е съвсем буквално. Има условия при които старее еди как си. Желателно е да се прочете изцяло. И аз научих няколко нови за мен неща от статиите им...
DundyTheCroc - майстор
Гумите си стареят, едни по-бързо, други по-бавно, много зависи как са карани и съхранявани, но процеса важи за всички гуми. Примерно Корморан, никога не вземайте такива, и зимните, и летните след 2-3 сезона се одървят като на баба ми 20 годишните галоши на село и са опасни. Мишелин Енержи са няколко шарки, по-старите и те са опасна работа, с такива отзад влизах с вратите в завоите. Като цяло за зимни гуми 5-6 сезона са максимум, летните може и повече, но пак зависи какви са и как са карани.
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 148

Тема "Сложихте ли вече Зимните гуми ??" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: