Ел. инструментите. Консумативи.
reevil - специалист
Имам Щил 029 от доста годинки, напоследък прави някои номера като е топла. Свърши ли бензина до край докато презаредя и после не и се пали. Този проблем го лекувам с презареждане преди да изгасне. Но някога се случва ако я спра за 2-3-4минути и пак да не иска да пали.
По този повод вчера свалих свещта да я видя дали е подмокрила, но не беше, но забелязах, че по буталото има отлагания като малки люспи нагар.
Това нормално ли е или трябва да е гладко буталото?
Свещта е на малко моточасове, студена пали добре, при непосредствено изгасваня и палене и топла пали добре/гасене за под минута две/. масло слагам винаги на щил по 22-24грама на литър. Иначе си бачка много добре и мощност има и ряз и тихите ги държи добре, разхода мисля не е лош - с един литър нарязах 4 кубика метровки на късо.
Някой ми беше подхвърлил че проблеми на топъл двигател били от сегменти :rolleyes:

намерих в нета някаква подобна ситуация
Изображение
Георги Иванов(алцек) - специалист
На мен по ми прилича на проблем с карбуратора.Щом като свърши горивото и след това трудно пали значи трудно подкачва първоначално.В карбуратора има мембрана,гумена.Може да и е свършил живота вече.
koveslav - майстор
алцек написа:
На мен по ми прилича на проблем с карбуратора.Щом като свърши горивото и след това трудно пали значи трудно подкачва първоначално.В карбуратора има мембрана,гумена.Може да и е свършил живота вече.

+1! Освен това остаряла мембрана се влияе от топлината и влошава работата си.Спомняте ли си как закъсвахме със старите коли с механични бензинови помпи с остарели платна-загрее ли помпата,горивото спира.
Като спре резачката с горещ двигател спира и охлаждането и потока всмукван въздух.От топлината под капаците постепенно карба се загрява повече ,отколкото докато машината е работила.Спокойно може това да е причината-остарелите платна,влияещи се от температурата.
reevil - специалист
Нормално ли е при топъл двигател и палене на полусмукач да се дави и да не пали?
В ръководството пише, че полусмукача е за палене топла и палене след препукване на пълен смукач, никъде не пише да се пали на работното положение за празен ход, въпреки че повечето хора така си палят :|
Разяснете какви са разликите в двете положения, какво става с дросела, пуска ли повече бензин и т.н.
dragozow - майстор
Ако е топла би трябвало да я палиш без смукач и подкачване на гориво. На половин смукач обикновено се пали студена машина след като е "припукала" на пълен смукач. По повечето нови машини поне от групата на Husqvarna има залепена лепенка със стъпките за палене на машината.

Изображение
fore - майстор
Би трябвало но реално не е так. Особено на по старите резачки без подкачващ мехур.

Моята коса 323Р и тя малко да изстине- сменям кордата и то на жегите. И после иска палене с полусмукач, а е с мехурче за подкачване.
Моторната ми духалка Маклуч и тя малко изстине ли иска дърпане на полусмукач. Същото е и с резачката 36-цата без мехурче.
Просто двутактовото му е проблем паленето на топъл мотор и иска по голямо обогатяване, но преклали ли се се дави. Трябва да се усети кога да се затвори напълно смукача дори и да не е запалила машината за да не се задави.
То реално смукача не подкачва гориво, а намаля засмуканият въздух за сметка на горивото което се увеличава. Мехурчето където го има прави подкачването принудително. Нали Драгозов. :mrgreen:
dragozow - майстор
Мехурчето всъщност се казва подкачваща помпа. На много от старите машини го няма и студеното палене е по-трудно. Реално ако само смениш кордата или сипеш гориво няма да е изстинала машината, поне моите си палят без слукач и подкачване.
fore - майстор
Помпа не помпа знам, но мехурче е по разбираемо- та това му е функцията. Естествено че щом подкачва гориво ще е помпа. То и смукача се казва обогатител, но си му викаме смукач. :roll:

Аз като сменям корда съм се овъртял в трева, и ръкавиците ми също. Почиствам макарата от залепналата трева, измервам метража, режа го, навивам го, и половин час може и да отлети. Не съм в бокса на Формула 1. Та да завия директно намотана макара, макар че имам една намотана резервна по голяма -Т35.
А след половин час мотора иска обогатяване при палене, макар и топъл в жегите.

Помпата е съпроводена със система за връщащ бензин като при колите. При старите резачки няма помпа и връщащ бензин. Но ако се дръпне първите два, три пъти по бавно за да напълни и смаже цилиндъра, респективно въздуха да излезе от бензинопровода, след което се дърпа по рязко при момента на компресиране -се пали от 10 дърпания грубо. И то машина стояла цяла зима непалена.
Георги Иванов(алцек) - специалист
Форе ,че ти ако си някой акушер те булките ще абортират бе. :lol: Майтап.
Моята Хускварна я паля по следния начин,дърпам смукача (обогатителя ) дърпам три четири пъти със въжето,връщам смукача,включвам контакта и на второто дърпане машината работи макар и да е стояла и месец, два без работа и няма помпи,мехури,блънди и други подобни.За тази година с бензинопила нямам повече работа,източих маслото и бензина,запалих машината и я оставих да изгасне сама.Така си зазимявам всички бензинови машини които имам,не оставям гориво в карбуратора.
fore - майстор
Е да де, ама не съм акушер. А и има родилки дето с часове може да не родят, а уж тръгнали........... :mrgreen:

Защо контакта го даваш след като си дръпнал 3, 4 пъти ? Така напълваш без да има случайни припуквания и какво печелиш ? Също е интересно това че палиш с върнат смукач, което обеднява засмуканата смес при студеният старт.
Ако е топъл- ок. Ама на студен ?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: