• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
А ти как знаеш, че състава им е еднакъв? Да, има захар, масло, какао, лецитин ... Тествал ли си ги, или просто трябва да приемем че е така, само защото някой така казва?
И състава на Тигър и на Континентал, е еднакъв. Защо едните са 2 или 3 пъти по-скъпи от другите?
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
А ти как знаеш, че състава им е еднакъв? ?
Можем да си спорим "принципно" до безкрай. Аз знам какво има, знам и как работят тия сензори.
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Аз знам какво има, знам и как работят тия сензори.
Както и още милион хора, занимаващи се с теоретична електроника. Само че оригиналните части продължават да са на такива цени.
То и в iPhone 6 + има части за 300 долара, ама си вземат 4 пъти повече като стой та гледай.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
То и в iPhone 6 + има части за 300 долара, ама си вземат 4 пъти повече като стой та гледай.
Взимат за име. Не за качество. От разни индивиди с ограничен мироглед. И това не е в теоретичната електротехника точно. :-D
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
koveslav написа:
Винаги е имало и ще има оригинални авточасти.
Дали? Оригинален термодатчик за антифриз - цена към 60лв. Състав - 1/2 термистора в кутийка от малко алумин тенеке и пластмасова отливка. Цена - не повече от 3-4лв като производствена стойност. Дебитомер - платчица може да се поръча за 25-35лв. "Оригинален рециклиран" - 250лв. Ламбда сонда - с букса "оригинална" - 250лв. NGK или някоя друга универсална - 70-80-90лв. "Оригинален съединител" - съединител, на който му е сменено феродото и го пускат пак в продажба. Гледаш - отгоре пише ГФР.
Ти да не си купувал последно съединител за трабант и надписа да е бил ГДР,не ГФР?Като лъжеш,поне прочитай написаното два пъти и си помисли дали сам му вярваш.Питам те кой нормален производител ще се хване да кове феродо и въобще държал ли си нов съединител купен от VW в ръка?Вярно е че много оригинални части са брутално надценени,но има и много на съвсем нормална цена.Ти вече почна и сметката на завода да правиш,верно ще излезеш някакъв нереализирал се счетоводител,който сега ни обяснява и електротехниката.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Вярно е че много оригинални части са брутално надценени
Точка. Като почнем да взимаме по 3000Е като малко съвсем леко по-на запад, тогава ще си говорим пак. Лично аз мога да ти гарантирам, че за 250лв си купуваш "рециклиран" оригинален дебитомер. :!: Значи плащам сумати лев за втора ръка част. Която може да ми я рециклира някой за 50лв - 30лв за платката, 20лв да отвори капака и да я смени за 10 минути. :!:
Kirilpm - специалист
Някой да те кара да ги дадеш тея 250 лева?Наясно си че може да се направи ремонта за 20-30-50лв но иначе в темите ревеш че дебитомера ти струвал 250 лева.Ми и на моята кола турбината струва 2000++ лева нова в представителството,но като ми блокира геометрията си я почистих за 0лв и си карам гадния дизел със скъпата турбина.Не случайно има стотици магазини,които предлагат качествени аналози,много от тях се вграждат от завода и живота им по никакъв начин не е по кратък.Пък в крайна сметка за 30 лева взимаш китайска платка аналог,за допотопния ти "дебитомер",което не е ремонт,а е закърпване на положението.Като си вземеш рециклирания,реално плащаш за качествена платка,а на останалата част не виждам какво може да и се повреди/износи.
kozl - майстор
След като придобих пежо 305 Д комби, смених предни амортесьори с някаква непозната марка за по към 100 лв. бр. Изкараха има няма 30 000 км и сдадоха. И купих 1999 г. на една промоция от СФА два за 405 досущ като моите, за по 88 лв. парчето. На цилиндрите имаше и набита емблемата с лъвчето, демек оригинални. Е похвалих се тук там и един спец ме заби като ми показа следи от язви по корпуса, вероятно от корозия. Разбира се щателно боядисани - т.е. рециклирани амортесьори. Притесних се, но откакто ги сложих повече проблеми с предни амортесьори аз по 305-цата не съм имал.
Та какво значи рециклирани части :? С ладата обаче съм патил от такива замаскирани, "рециклирани" шарнири.
Kirilpm - специалист
Един приятел беше взел от Димитровград рециклирана дългата кормилна щанга за сектроната кутия на ладата,вика гледай какви здрави шарнири не мърдат,маншоните нови,пълно с грес.Монтираме щангата,брее тя не ще да мръднее,сваляме маншоните,чистим греста болтовете заварени за щангата под машнона :lol: Разбира се неговата майка циганска беше прославена че се чу чак при комшиите :lol:
radius - майстор
Kirilpm написа:
Питам те кой нормален производител ще се хване да кове феродо
М/у другото в АМК, предполагам и СФА си има рециклирани съединители Валео - със стари железа и нови феродо и пружини.Почти на половин цена. Аз съм с такъв и го предпочитам пред някоя незнайна марка за същите пари.
Тинки, оня ден Автотрейд ми смениха маслото на служебната кола и не за 150лв, а за 300 :shock:
1,4 TSI DSG
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Тема "менте авточасти-открий дестетте разлики" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: