• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Не те е срам да сложиш такова скъпо масло,като има м10д по 4лв литъра,а останалите за бира и кебапчета.
П.С.Тинки твърдеше че на съединителя за вентото пише ГФР,което е абсолютна глупост,понеже колата и резервните части за нея са много след края на ГДР и ГФР
dyaneff - майстор
Тинки, понеже много се вълнуваш от дебитомери, ето ти още малко информация. Има снимка и на китайската платка.
http://dox.bg/files/dw?a=3672457737
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
П.С.Тинки твърдеше че на съединителя за вентото пише ГФР,което е абсолютна глупост
Никъде не съм твърдял, че на съединителя на моят VW пише така. :!:
radius написа:
Тинки, оня ден Автотрейд ми смениха маслото на служебната кола и не за 150лв, а за 300
Аз първо предпочитам части, където не са обявени като нови, а всъщност рециклирани. Защото по такъв начин производител/оригинални части/ си намалява разходите, а продава пак на високи цени. Следва всичко, което има спомен от рециклиране, да е на половин цена. Да, ама не.
Не те знам за маслото. Маслото си го смених за 50-тина лева. 3.5 литра масло и филтър. И то не менте масло. Официалните сервизи жулят и те яко.
dyaneff написа:
Тинки, понеже много се вълнуваш от дебитомери, ето ти още малко информация.
Говорим си за MAF на Golf3. Там има платка с резистивен слой и едно палче, което шари по нея. Дефектът му е познай какъв - изтъркване на резистивният слой на платката. :partyman:
Kirilpm - специалист
И за 30 лева си взимаш оригинална платка с нови графитни писти и всичко е розово :-D айде моля ти се или сега пак ще се дръпнеш и ще кажеш че такова нещо не си казвал.А последните съединители на които пише ГФР и ГДР бяха на голф1 първите ауди80 и трабант,силно ме съмнява да си държал такова изделие в ръка и най-вероятно пак ни говориш по снимка.Пък ако ще СССP да пише под феродото,щом са вложени качествени материали не виждам какъв е проблема,а и ти беше казано че тези части са на половин цена.Мен ме съмнява да си купил и една оригинална щипка от представителството,но тук отваряш голяма уста да плюеш.Дебитомера,на който са използвали само стария корпус си е реално нов дебитомер,корпуса не струва милиони,и не случайно при закупуване на нов хората предлагат отсъпка ако върнеш стария.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Дебитомера,на който са използвали само стария корпус си е реално нов дебитомер,корпуса не струва милиони,и не случайно при закупуване на нов хората предлагат отсъпка ако върнеш стария.
Платката в дебитомера тип MAF при серийно производство струва жълти стотинки. А като си върнеш старият дебитомер, отстъпката от цената е несъществена. Виж, ако ги пускаха по 40-50лв, като върнеш старият - друго е. Да, ама не.
Ще им дам дебитомера, ще ми направят мизерната остъпка. После ще продадат който съм дал като "нов", ама леко рециклиран и то за 200 и нагоре лева. [-X
ivanovbg - майстор
Тинки, пак се изказваш неподготвен. Материала наистина не е толкова скъп, но това, да гарантираш, че при определено количество въздух ще отчита точно напрежение или съпротивление е скъпо.Не е само механична подмяна. Сещаш се, че това не е газов комп при който, ако нещо се преебе, да почнеш да ръчкаш софтуера вместо да ремонтираш повредената част. :lol: :lol: :lol: Иначе не е проблем на която и да е кола да махнеш софтуерно дебитомера, а и не само него :wink: Ама ти като не си кадър ревеш срещу цената на новата или рециклираната част.

:partyman:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
но това, да гарантираш, че при определено количество въздух ще отчита точно напрежение или съпротивление е скъпо.
Айде бе.
ivanovbg - майстор
Ми не знам дали си разглобявал такъв от талш системата, но аз да. Един всезнайко като теб си го беше сменил сам и не отстранил причината за повреда го гръмна пак. С газовата :wink: Та отвсякъде е като чисто нов, лагерчетата с актуална година на производство ... Абе бая трябва да си поиграеш да изглежда така. В домашни условия си е невъзможно. Та имаш размонтиране, почистване до ново със скъпи маттериали, полиране и фрезоване тук там, силикон, нови нитове, смяна лагери и платка и после настройка... Ми вероятно някой немец ще си утрепе няколко часа работа и понеже не е поплювко като тебе да работи за жълти стотинки, излиза скъпо.
Ето ти и инфо да си бъзгаш твоя, че е спрян от производство:
Изображение
Сещаш се,че има карта въре в софта и ако компа като види, че напрежението не е каквото трябва при определените обороти вдига флаг за грешката и влиза в авариен режим. Тъй като си неразбираш, но усещаш че с колата нещо става - при теб не светва чека, почваш да се ровиш в софта на газовото :wink: :lol: :lol: :lol:
:partyman:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Ми вероятно някой немец
Ти не си в Германия. А софтуера на газовата го остави намира. Там отдавна стигнахме на ниво хардуер. И честно да ти кажа - дали се рециклират в Германия или в Китай, а? Найк от Китай, но с хубави западни цени. Браво бе.
ivanovbg - майстор
Що се равниш с немеца с коли? Искаш да си му по колата, а не можеш да му се равниш по парите [-X Ми кат си толкоз умен си вземи хубави китайски коли с евтини китайски части.
:lol: :lol: :lol:
https://www.google.bg/search?q=%D0%BA%D ... 80&bih=615
:partyman:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Тема "менте авточасти-открий дестетте разлики" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: