• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
alderweireld - помощник
Здравейте колеги , имам един алтернатор за кола (нов) и ще се използва за учебни цели (зареждане ,товар ,обороти и т.н.) .Имаме направен стенд но Алтернатора се възбужда с LIN мрежа един тънък кабел , гледах в интернет и не мога го да разбера как да го накараме да зарежда :) .
Изображение
koveslav - майстор
Реле-регулатора е захранен директно от + извода на диодния блок(близкото до този извод болтче) и освен това към него са подадени две променливи напрежения от две от фазите(под другото болтче има два извода от диодния блок).Регулатора тръгва безпогрешно след развъртане без външен сигнал,но иска развъртане на поне 1500-2000 оборота.Като завъртиш генератора на стенда изчакай 10-на секунди,възможно е регуратора да има soft start,т..е. да започва да зарежда със закъснение 5-10 секунди след като се развърти. Малко след спиране на въртенето на алтернатора,регулатора се изключва сам-спира захранването на ротора и алтернатора няма консумация.
ivanovbg - майстор
Те колегите са казали, но ето ти и четиво за по пълно образование.
http://cache.freescale.com/files/analog ... df?pspll=1
alderweireld - помощник
PDF-а го разгледах ,там има Self-start operation with no LIN commmunication , тогава аз на тънкия кабел 12V ли трябва да подам ?
Освен това на Извода B+ трябва да ли да съм подал + от акумулатора ,той регулатора може да е захранен от там но когато няма зареждане там волтажа е 0,20V .
ivanovbg - майстор
Ми дай серийния номер на алтернатора, че този ми се струва без лин комуникация. С лин са с 2 тънки извода. Единия е захранване, а другия лин-а. Дебелия кабел трябва да е към акумулатор, а на тънкия подай + през една лампа за габарит 5 вата.
alderweireld - помощник
С лин е , имам схема и по шаси .Има само един тъник кабел.
Изображение
Изображение
dyaneff - майстор
Къде видя LIN ?
L е лампа. Примерно 5W.
MrMurdjo - майстор
Като гледам схемата, ми прилича на френска машина (Пежо/Ситроен). Там първоначалното възбуждане на алтернатора е през контролната лампа на таблото, която после гасне, когато заработи.
alderweireld - помощник
dyaneff написа:
Къде видя LIN ?
L е лампа. Примерно 5W.
Комуникационните линии са в пунктир :)


Пробвах през лампа но тя въобще не светва . не тече ток . Сигурен съм че аз нещо бъркам , трябва да може и без лин да зарежда
иначе колата е Пежо Партнер Б9 2013та , 1,6HDi new
  • 1
  • 2

Тема "Alternator с LIN bus" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: