Сигурен ли си, че схемата отговаря на действителността?
Също, аз не съм съвсем сигурен, че пунктирана линия означава комуникация. Обикновено означава опция - може да го има, а може и да го няма в зависимост от изпълнението. Иначе там е дадена връзка с блока за управление на подгрева, което ме навежда на мисълта, че работата на алтернатора по някакъв начин е свързана с работата на подгрева (и въртене на стартер евентуално).
Да не се окаже, че трябва да му подадеш минус там за разрешение на работа
Колата е доста по-нова в сравнение с моята "Ксантия" (там си е през лампата) и е сигурно, че е напълнена с много нови електронни решения - все за "удобство" при използването
П.П. Всъщност при теб не би трябвало да има отделен блок подгрев, а всичко е в ЕКУ на мотора.
								
															
																																	Също, аз не съм съвсем сигурен, че пунктирана линия означава комуникация. Обикновено означава опция - може да го има, а може и да го няма в зависимост от изпълнението. Иначе там е дадена връзка с блока за управление на подгрева, което ме навежда на мисълта, че работата на алтернатора по някакъв начин е свързана с работата на подгрева (и въртене на стартер евентуално).
Да не се окаже, че трябва да му подадеш минус там за разрешение на работа

Колата е доста по-нова в сравнение с моята "Ксантия" (там си е през лампата) и е сигурно, че е напълнена с много нови електронни решения - все за "удобство" при използването

П.П. Всъщност при теб не би трябвало да има отделен блок подгрев, а всичко е в ЕКУ на мотора.
										Последна промяна от MrMurdjo на нед ное 08, 2015 8:35 pm, променено общо 2 пъти.
																			
															
																								
															

