Привет колега n_stankov
С интерес прочетох сагата ви и наистина, не че защитавам производителя но те работят на 1000% за да задоволят нуждите на пазара. Контролът на качеството е важен етап в пройзводството, така както и дистрибуцията. Гарантирам ви, че при проблем те ще реагират адекватно и веднага ще изпратят/заменят детайл. Скъпо е да се подържасобствена сервизна и дистрибуторна мрежа. Световна практика е да се разчита на оторизиран сервиз за обслужване и съм сигурен, че ще бъдат взети мерки към некоректните сътрудници.
Аз подкрепям предложението ви за софтуерно подобрение и всичко в часта от т.5 до 5.5
С интерес прочетох сагата ви и наистина, не че защитавам производителя но те работят на 1000% за да задоволят нуждите на пазара. Контролът на качеството е важен етап в пройзводството, така както и дистрибуцията. Гарантирам ви, че при проблем те ще реагират адекватно и веднага ще изпратят/заменят детайл. Скъпо е да се подържасобствена сервизна и дистрибуторна мрежа. Световна практика е да се разчита на оторизиран сервиз за обслужване и съм сигурен, че ще бъдат взети мерки към некоректните сътрудници.
Аз подкрепям предложението ви за софтуерно подобрение и всичко в часта от т.5 до 5.5
