• 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 199
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
andro440 - майстор
Мисля си ,че мотора с редуктора ,както за подаване в самата горелка -и другия ,които е за втори шнек ,както при повечето системи е направено / с два мотора и два шнека / Може да се замени ,с един електромагнит ,който да изпълнява двете функции .Някой не е ли пробвал вече ?
andro440 - майстор
Доста хора следят темата -само двама ///трима пишат ,това значи ли ,че следящите чакат наготово ,след ,като нямат мнения ?
шоп - майстор
Да колега, за съжаление май си прав:-(
Има го този момент. Тук 50% от пишещите са дистрибутори на разни продукти и услуги и си правят скрита или явна реклама, 20 процента са твърда контра и само кусури намират, но все пак има и процент желаещи да споделят и помогнат.
Заради последната група хора съм в този форум.

Ако искаш пиши на лични да ти пратя един линк към форум, където хората са отзивчиви, има много снимки и мнения и така в спора се ражда истината.


Относно електромагнита, не разбрах за какво искаш да използваш това възвратно постъпателно движение? За подаване на гориво ли?

Виждал съм ел.магнити монтирани на бункери с цел да не "зависва" горивото в бункера. Един вид вибрация през определено време. Не съм виждал ел. магнитно подаване на горивото в зоната на горене реално. Няма невъзможни неща в тази материя, би могло да стане. Въпроса е колко ще е хода и приложената сила.
Успехи!
andro440 - майстор
Пробих отвор за подаване на горивото и за фотоклетка
Прикачен файл:
ScreenHunter_681.jpg
ScreenHunter_681.jpg (62.58 KиБ) Видяна 2033 пъти
Прикачен файл:
ScreenHunter_683.jpg
ScreenHunter_683.jpg (65.04 KиБ) Видяна 2033 пъти
Намерих една свещ,която обаче не знам ,дали е подходяща за запалването и по простата причина ,че човека ,които ми я подари ,каза ,че е търсил по магазините такива ,но никъде не е намерил .Ако някой има идея за запалване в моя случай ,съм готов да приема съвет !
Прикачен файл:
ScreenHunter_682.jpg
ScreenHunter_682.jpg (75.4 KиБ) Видяна 2033 пъти
rosso666 - специалист
Под отвора на шнека или където има лясто стига да е максимално ниско правиш отвор и ск слагаш истински нагревател за горелки.провери какво има на пазара и прецени кое ще е най удачно в твоя случай.виж на грейко кал е цялата философия с нагревателя.
И моля ви колеги дайте идеи за вентилатор за пелетна горелка който да е на изгодна цена,че по нета гледам много цифра.с какво може да заменим скъпата джаджа.
rosso666 - специалист
Ето едно доста опростено решение на проблема с почистването на горелката
andro440 - майстор
rosso666 написа:
Под отвора на шнека или където има лясто стига да е максимално ниско правиш отвор и ск слагаш истински нагревател за горелки.провери какво има на пазара и прецени кое ще е най удачно в твоя случай.виж на грейко кал е цялата философия с нагревателя.
И моля ви колеги дайте идеи за вентилатор за пелетна горелка който да е на изгодна цена,че по нета гледам много цифра.с какво може да заменим скъпата джаджа.

Мисля да използвам вентилатор от парно на кола ,като сменя мотора с такъв от водна помпа на пералня ,естествено ще му регулирам оборотите с така наречен /Честотен регулатор !
Trohito - помощник
andro440 няма ли да прегрее двигателя на пералнята при постоянен режим на работа? И аз имам проблем с намиране на евтино решение за вентилатор. И честно казано от него започвам всичко.

BTW някой може ли да ме светне, защо трябва да има шнек и на самата горелка и от бункера. Аз искам с един шнек от бункера да става подаването. Благодаря предварително. :-D
andro440 - майстор
Trohito написа:
andro440 няма ли да прегрее двигателя на пералнята при постоянен режим на работа? И аз имам проблем с намиране на евтино решение за вентилатор. И честно казано от него започвам всичко.

BTW някой може ли да ме светне, защо трябва да има шнек и на самата горелка и от бункера. Аз искам с един шнек от бункера да става подаването. Благодаря предварително. :-D
Няма да прегрее ,по две причини ,ще запазя корпуса и оригиналната перка отзад,която охлажда двигателя ! 2.. няма да работи на макс ,защото никога няма да се наложи при горелката и ще е с облекчен режим на работа с един елементарен честотен регулатор. Избрал съм такова решение ,защото колекторния двигател на 12 волта от автомобила ,едно ,че има голяма консумация -второ е с четки и колекторен мотор и няма да издържи дълго . Макар ,че неговото регулиране е доста по елементарно откъм обороти .
Относно броя шнекове , може и само с долния на горелката ,но бункера трябва да се наниже на нея /нямам много опит още ,сега правя първи крачки / до колкото разбрах -втория шнек от бункера играе роля за безопастност при запалване на долния шнек и горивото в него . Ако греша -ще ме поправят колегите с голям опит ,също така , шнека от бункера би трябвало да се следи от една оптична двойка ,която е на горелката и при напълване на горелката -да се ограничава достъпа от бункера до /примерно изразходване на количества ,които са заредени . Според мен ! Ако греша ,някой да ме поправи .
Trohito - помощник
andro440 написа:
Trohito написа:
andro440 няма ли да прегрее двигателя на пералнята при постоянен режим на работа? И аз имам проблем с намиране на евтино решение за вентилатор. И честно казано от него започвам всичко.

BTW някой може ли да ме светне, защо трябва да има шнек и на самата горелка и от бункера. Аз искам с един шнек от бункера да става подаването. Благодаря предварително. :-D
Няма да прегрее ,по две причини ,ще запазя корпуса и оригиналната перка отзад,която охлажда двигателя ! 2.. няма да работи на макс ,защото никога няма да се наложи при горелката и ще е с облекчен режим на работа с един елементарен честотен регулатор. Избрал съм такова решение ,защото колекторния двигател на 12 волта от автомобила ,едно ,че има голяма консумация -второ е с четки и колекторен мотор и няма да издържи дълго . Макар ,че неговото регулиране е доста по елементарно откъм обороти .
Относно броя шнекове , може и само с долния на горелката ,но бункера трябва да се наниже на нея /нямам много опит още ,сега правя първи крачки / до колкото разбрах -втория шнек от бункера играе роля за безопастност при запалване на долния шнек и горивото в него . Ако греша -ще ме поправят колегите с голям опит ,също така , шнека от бункера би трябвало да се следи от една оптична двойка ,която е на горелката и при напълване на горелката -да се ограничава достъпа от бункера до /примерно изразходване на количества ,които са заредени . Според мен ! Ако греша ,някой да ме поправи .
За двигателя от парно на кола и аз се отказах именно заради големия ток. Иначе да, много леко за управление на оборотите.

За шнековете имах предвид, че не разбирам защо е нужен този в горелка. Имам наблюдения от горелка Дефро на мой приятел, която работи перфектно от няколко години. Шнека на бункера - познатия стопяем маркуч - горивната камера. Пелетите си падат гравитачно от маркуча. А защитата се явява един термик при корпуса на горелката и факта, че маркуча ще се стопи при прегряване и пелетите няма да стигат до горелката.
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 199

Тема "Как да си направи сами пелетна горелка." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: