Ел. инструментите. Консумативи.
libo vel - напреднал
Здравейте,
Дойде и моя ред да попитам за една машина.
Става въпрос за Тайга 245(215).Помолиха ме да я погледна след ремонт от един добър майстор. Симптомите бяха: трудно пали, ако запали се държи нестабилно.
При първоначалния оглед всичко изглеждаше добре. При махането на цилиндъра останах малко, меко казано, изненадан. :axe: На цилиндъра му беше паднало покритието. На собственика на машината му било обяснено, че този цилиндър е отличен спрямо неговия, който е бил на машината. Да ама не. При огледа видях, че неговият стар цилиндър е по-добър от новия. Игления лагер (оригиналния) беше заменен с друг модел лагер от съвременна машина. От тук възниква и проблема с луфта на буталото спрямо биелата. При оригиналния няма тякъв луфт между тях. На снимките се вижда за какво говоря.
Накрая да помоля за съвет и помощ в тази ситуация – къде мога да намеря майстор в София или резервни части за нея. Дори съм склонен и на втора ръка части дори и на машина.

Прикачен файл

P_20151116_182913.jpg

Прикачен файл

P_20151116_1828301.JPG
P_20151116_1828301.JPG (87.22 KиБ) Видяна 3060 пъти

Прикачен файл

P_20151116_182642.jpg
fore - майстор
На самият бул. Сливница и бул. Панчо Владигеров, където е Практикер има магазин на Хускварна. майстора е чат. Пробвяай там.
https://www.google.bg/maps/@42.7262828, ... 312!8i6656
keymaker - специалист
libo vel написа:
Здравейте,<br abp="546">Дойде и моя ред да попитам за една машина. <br abp="547">Става въпрос за Тайга 245(215).Помолиха ме да я погледна след ремонт от един добър майстор. Симптомите бяха: трудно пали, ако запали се държи нестабилно. <br abp="548">При първоначалния оглед всичко изглеждаше добре. При махането на цилиндъра останах малко, меко казано, изненадан. :axe: На цилиндъра му беше паднало покритието. На собственика на машината му било обяснено, че този цилиндър е отличен спрямо неговия, който е бил на машината. Да ама не. При огледа видях, че неговият стар цилиндър е по-добър от новия. Игления лагер (оригиналния) беше заменен с друг модел лагер от съвременна машина. От тук възниква и проблема с луфта на буталото спрямо биелата. При оригиналния няма тякъв луфт между тях. На снимките се вижда за какво говоря.<br abp="549">Накрая да помоля за съвет и помощ в тази ситуация – къде мога да намеря майстор в София или резервни части за нея. Дори съм склонен и на втора ръка части дори и на машина.

------------------------------------------------------------------------------
Лагера колкото биелата ли е широк или е колкото е мястото във буталото?
За нестабилното държание може да има много причини като: недостатъчна компресия(износена бутално-цилиндрова група), износени семеринги,карбуратор,свещ,задръстен ауспух или въздушен филтър .
libo vel - напреднал
keymaker написа:
libo vel написа:
Здравейте,<br abp="546">Дойде и моя ред да попитам за една машина. <br abp="547">Става въпрос за Тайга 245(215).Помолиха ме да я погледна след ремонт от един добър майстор. Симптомите бяха: трудно пали, ако запали се държи нестабилно. <br abp="548">При първоначалния оглед всичко изглеждаше добре. При махането на цилиндъра останах малко, меко казано, изненадан. :axe: На цилиндъра му беше паднало покритието. На собственика на машината му било обяснено, че този цилиндър е отличен спрямо неговия, който е бил на машината. Да ама не. При огледа видях, че неговият стар цилиндър е по-добър от новия. Игления лагер (оригиналния) беше заменен с друг модел лагер от съвременна машина. От тук възниква и проблема с луфта на буталото спрямо биелата. При оригиналния няма тякъв луфт между тях. На снимките се вижда за какво говоря.<br abp="549">Накрая да помоля за съвет и помощ в тази ситуация – къде мога да намеря майстор в София или резервни части за нея. Дори съм склонен и на втора ръка части дори и на машина.

------------------------------------------------------------------------------
Лагера колкото биелата ли е широк или е колкото е мястото във буталото?
За нестабилното държание може да има много причини като: недостатъчна компресия(износена бутално-цилиндрова група), износени семеринги,карбуратор,свещ,задръстен ауспух или въздушен филтър .


Лагера е колкото е мястото във буталото и има малка хлабина около 2mm общо
keymaker - специалист
Не е много добре това ,но не е особен проблем. Замерете компресията. Ако има възможност няма да е лошо да видим някоя и друга снимка на буталото и цилиндъра и евентуално сегменти поставени без буталото в цилиндъра .
andro6157 - специалист
Здравейте,имам Маккълък цс 330 закупен преди 2 год.машината работи много добре много съм доволен,харчи малко,много икономичен.За 234 лв.+гаранция на Хускварна много по-добър от китайските,от хуск и щил губи само с повечето тегло г.д 1 кг.Откакто закупих изхарчих 1л моторно масло LS+ 25гр. на литър 40л. 2т смес.Купих 1л. 2т масло само че,друга марка Mannol Agro Husqvarna отгоре пише че е произвеждан според изискванията на хускварна,купих го за 7лв. с отстъпка докато ,LS+ по нашия регион вече се продава за 22 лв.Заради две неща го взех 1.3 пъти по евтино 2.В чужди форуми много се оплакват от LS+ блокирали машини,Mannol agro Husqvarna един проф.резач писал че го ползва от 4 сезона и е бил много доволен,1 път сегменти и твае,същия човек се оплаква от LS+ 2 машини са блокирали на по-един сезон от по скъпото,и двата са задрали от страната на ауспуха,и други се оплакваха за блокирали машини от ЛС+ пак по същия начин задиране от страната на ауспуха.Някой ползвал ли е това масло(Маннол Агро Хускварна)слагам 30гр. На литър сега не пуши,само от начало и ЛС+ а пушеше толкова.Ако някой го е ползвал да сподели мнение.
fore - майстор
Ами това майче са го спрели от производство, но още го има - минералка !

http://www.tashev-galving.com/006+HSQ27 ... 0%B2%D0%BE

Изображение
keymaker - специалист
Взех от този бай манол ( Mannol Agro ) обаче за щил ,е не ми хареса ауспуха се оплеска с масло ,а харстореза(моторната коса) ,която е с катализатор започна да пуши, наложи се да промивам ауспусите и на двете машини с чист бензин. На резачкките вече не са мазни ауспусите ,а храстореза спря да пуши, но вече ги карам с масло на Орегон . Остатъка от бай манол остана за едно китайче, което носим по язовирни сбирки ( че се налага контрабандно да резнем някое дръвце за лагерния огън ,пък по-добре ако горските дойдат, да вземат китаеца) и за урал-а ( и с м10 съм го яздил пък от 1992 до сега не успяхме да го стошим ,а само не сме се возили на него) на него вече има свредел и е много удобен за тая работа.
От личен опит и не само ,ми прави впечатление ,че днешното минаване по тънко, в бъдеще време (понякога е доста близко) се връща с 10-торна сила ,и се хапеш по гъза ,и си плащаш яко.
А за LS+ за пръв път чувам(чета) такива неща. Да не е нещо кръщаван ? Скоро един приятел си купи щилче 170 и му дали разфасовано масло в неоригинална опаковка от 100мл. като смесихме половин литър бензин с 12-13мл.масло за тестове и запалихме машината пушеше яко и смърдеше на балканче и ИЖ едновременно ,след нова порция бензин и вече правилното масло нещата си дойдоха на мястото.
andro6157 - специалист
Досега изхарчих от маннола 2-3л за ауспуха още е рано да говорим,но маннола наистина мирише по-някой друг начин как да кажа сладко.Повечето хора тука взимат наливно зелено за 10-11 лв литъра с неясен произход,нали е зелено е за хускварна викат,машините им бачкат без проблем.Една група резачи дойдоха тука в нашия край всичките карат с с най евтино 2т наливно или от бензиностанция и мисля че нямат проблем.Правя горе долу една сметка един от тях за 2 дена реже колкото режа аз за една година нямат проблем.В упътването на мак пише %2 масло универсал(пребандирано масло ЛС+ или минералката на хуск)на литър или %3 2т масло за двигатели с възд.охлаждане със спецификации Jaso FB API TC ISO EGD нещо такова.Значи става и масло което отговаря на тези спецификации,но хората са подчертали и нещо друго:Масло с нико качество може да задръства катализатора и това.За ЛС+ и аз четох за първи път,но това четох в някой украински или руски форум,хората дето са дали мнение са професионалисти и работят на макс напън,преди месец на брадчета хуска 55 задра и направи ремонт в сервиз на хуск за 430 лв(комплект цилиндър) каза че го е натоварил много докато реже 10-15 трупчета суха акация с диаметър 60-70 см.той винаги караше с ЛС+.Може да е вярно или мит незнам
dragozow - майстор
Имало е друга причина освен LS+. Като ходим по семинари и конференции си говорим, че за XP машините трябва изключително XP синтетично масло. От минералните HP е по-подходящо от LS+ за нашите горива, гледал съм разни тестове и сравнения, от HP има и разфасовка без дозатор за лев по-малко. Аз внасям от Германия Ravenol Selfmix 2T:
http://www.ravenol.de/en/products/usage ... ix-2t.html
За съжаление само разфасовки от 250 мл внасям и маслото е хубаво, има си одобрения от Husqvarna, Stihl, Partner, McCulloch, Jonsered, Oleo-Mac, Poulan, Maruyama, Dolmar, Oregon, Makita, Ryobi, Hitachi, отговаря на JASO FB, Approval JASO 049RAV155 и спецификации API TB, ISO-L-EGB, NMMA TC-W.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: