Ел. инструментите. Консумативи.
пишман_майстор - майстор
На Хуск примерно : http://www.tashev-galving.com/006+HSQ27 ... 0%B2%D0%BE
На Щил примерно : http://www.stihl.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE% ... Ultra.aspx
http://www.stihl.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE% ... Super.aspx
Щом е слаган и нов карб , би трябвало да е ревизирана и с нов филтър и да е проверено маркучето до карба .
В зависимост от машинката са многобройни проблемите , може да е в импулса ( помпичката за бензина ) някои са с отделен маркуч за нея. Щом е сменян с нов карб, значи платното му е здраво . Всъщност за чисто нов ли говорим или "почти" нов :-D . Ако има проблем с искрата ( свещ ) пак ще има сериозни проблеми с поддържането на обороти , паленето и т.н.
Вероятно при теб е за смяна на семеринги на вала .
keymaker - специалист
Ползвам зелено на ''орегон'' уж имало добавки за съхранение на приготвена смес (и май ще се окаже вярно), до момента съм опраскал 2бр. х 5л.масло ядове не съм имал ,слагам по 25мл/л.(лелеее ,колко бензин съм изгорил :shock: ) . Бензина от машините не го източвам от 2009-та г. ,просто ги припалвам поне веднъж месечно, до тая процедура прибягнах след големи ядове със ''разсъхнал'' се карбуратор,когато спазих процедурата от ръководството на спарки. Та въпросната машина докато се ''закисна'' след 6м. престой , наряза 10 куб. дърва с умопомрачителния разход от 6.5л. за цялата работа. Друг е въпроса ,че на следващата година разкарах спаркито и взех щил 260 та чак тогава разбрах ,че до момента несъм имал резачка. А на фирма спарки мога да благодаря за ''прекрасната'' им машина на която се научих да ги ремонтирам и сега с това си помагам на семейния бюджет.
fore - майстор
Истинското Щилско си е ок. Ние говориме за фалшивите под тази марка. ако си попаднал на такова е друга темата.
Аз лично ползвам Хускварна -LS и HP. Като занапред мисля да ползвам Второто защото е минерално.

Може при теб проблема да е в амортизацията или както ти казах фалшиво масло. В прованса обичат да продават подобно. Ако Щила го вземаш от официален представител или доставчик за твоят район и е в оригиналната си опаковка небитрябвало да е фалшив.
koveslav - майстор
iivanov написа:
пишман_майстор написа:
След работа не оставяй гориво в резервоарчето .
Имам си една теория , относно полезноста на това мероприятие , във връзка с кофти горивата и никасиловото покритие на хускварна , макита и т. н. :?
Сподели подробности за тази теория,ако е удобно.Това ме заинтригува.
dragozow - майстор
Аз пък съм убеден, че тези симптоми не са от маслото, закарай машината в друг сервиз да видиш какво ще кажат.
iivanov - майстор
Теоритизирам , но до там стигнах , след като прочетох някаква статия за проблеми с БМВ в щатите . Та според тамошните стандарти , бензините им са със завишено съдържание на сяра и това водило до износване на никасиловото покритие в олекотените (алуминиева сплав) двигатели , на определена серия баварци . Когато бензина е с повишено съдържание на сяра , при горенето се образува серен диоксид , който се изхвърля в атмосферата . Обаче при спиране на двигателя и последващото охлаждане , останалия в цилиндъра SO2 си взаимодейства с водните пари и се образува сериста киселина , а тя е чумата на никасила . Затова , според мен , освен да се излее горивото , трябва и да се " продуха " топлия двигател , за изкарване на парите . Пак казвам , това е проблем само на двигателите с никасил . Чугунените цилиндри с хромировка са " недосегаеми ".
fore - майстор
keymaker написа:
Ползвам зелено на ''орегон'' уж имало добавки за съхранение на приготвена смес (и май ще се окаже вярно), до момента съм опраскал 2бр. х 5л.масло ядове не съм имал ,слагам по 25мл/л.(лелеее ,колко бензин съм изгорил :shock: ) . Бензина от машините не го източвам от 2009-та г. ,просто ги припалвам поне веднъж месечно, до тая процедура прибягнах след големи ядове със ''разсъхнал'' се карбуратор,когато спазих процедурата от ръководството на спарки. Та въпросната машина докато се ''закисна'' след 6м. престой , наряза 10 куб. дърва с умопомрачителния разход от 6.5л. за цялата работа. Друг е въпроса ,че на следващата година разкарах спаркито и взех щил 260 та чак тогава разбрах ,че до момента несъм имал резачка. А на фирма спарки мога да благодаря за ''прекрасната'' им машина на която се научих да ги ремонтирам и сега с това си помагам на семейния бюджет.
Аз лично не бих оставил бензина да стой вътре в машината цял месец без да се ползва. Най малкото после е необходимо да се опресни с нова порция масло. И да се размеси. Каквито и присадки да има орегонското масло, бензина влиза в реакция с него и става на ацетон.
Просто ти палиш и ползваш машината често, но ако я оставиш така повче от половин година, гарантирано ще имаш проблеми с карба и бензинопроводите. И със сигурност ще се запушат, освен че ще почне и разяждане. То нашият бензин сам по себеси е достатъчно агресивен. А в комбинация с маслото.........

В моят случай е удачно да премахвам всичко от резервоара и карба, когато не се ползва с месеци.

А в твоят случай когато я палиш веднъж месечно и я ползваш , сигурно няма да има проблем и така както правиш ти.
Въпрос на употреба.
iivanov - майстор
Горивото може да се съхрани до 6 месеца - има си присадка за това. Но пък същата е противопоказна за машини с катализатор.
Има и готова , стабилизирана горивна смес , също с голям срок на годност.
пишман_майстор - майстор
iivanov написа:
Има и готова , стабилизирана горивна смес , също с голям срок на годност.
Ако говориш за бензин Аспен ( алкилатбензин ) на немски Grünes Benzin, Sonderkraftstoff http://www.procontec.com/aspenkraftstof ... pen__.html и една тема, пусната от мен http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=59&t=434703
Къде в Бг се продава и на каква цена ?
iivanov - майстор
Преди време , когато вземах първата ми коса , в магазина на мтд ми наляха за пробата някаква готова германска смес , която според техника е много по-добра от местните бъркочи , а и с по-голяма трайност. Предполагам става въпрос за този алкилатбензин. :? На сайта им няма нищо , но можеш да попиташ.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: