Ел. инструментите. Консумативи.
fore - майстор
Kirilpm, за тебе са глупости, но замене е принцип. Ти продаваш или имаш сервиз -незнам какво точно, но имаш доверие на наливните масла. Аз няма.

Всеки сам решава какво да купува ! И за колата и за резачките винаги вземам в оригиналната опаковка.

Нищо глупаво няма в това. Тези които купуват наливни масла не четат темите тук с малки изключения. А дори да четат едва ли ще се ръководят от моето или твоето мнение по въпроса.
Всеки си има изградена практика и се ръководи от нея.
Аз изказвам просто моето виждане по въпроса- патил съм и за това вземам само оригинално опаковано. Това е !

Твоите остри реакции не мисля че са основателни в случая. Глупост е да смяташ че аз или ти сме с такова влияние че да промениме мнението на един еле пък на сто потребители.
Мисля че вие продаващите, имащи сервизи или просто работещи в тях вземате прекалено на сериозно мненията тук в този или друг форум. По спокойно !


Те фирмите плащат милиони за реклама, а ние тука............

Единствената полза от рекламата тук в случая е когато търговец си рекламира магазина. Лично аз купих така шлема за електрожена. Така че има действително леко влияние, но то е свързано по скоро с покупко/продажби само.

Човека пита за мнение относно проблема си с резачката и видовете масла и аз му казвам моето виждане по въпроса.
Може проблема да не е изобщо от маслото, както съм предположил самият аз.
Даже колегата сам смята че е попаднал на фалшиво наливно масло. А шанса да се попадне на фалшиво е доста по голям когато е наливно. Това не може да се оспори.
Въпроса е че ти не му помагаш с нищо, но не изпускаш момента да се Дърляш с мене ! Спри се бе ! Разбрах ме че си добър в това !
tacho6 - напреднал
Здравейте да задам и аз няколко въпроса по темата, понеже съм лаик и не са ми ясни нещата. Преди десетина години си купих щил170 на промоция с подарък верига свещ и 1л. масло за горивото. Въпроса е ползвам я рядко и половината масло си ми седи, червено е на щил оригинал. Има ли му нещо от залежаването.Демек мога ли да си го ползвам или трябва да купувам ново при следващата употреба на машината.Предполагам че е синтетика и не би трябвало да си влоши показателите. :?
dragozow - майстор
Няма проблем с наливното масло при оторизираните магазини и сервизи, пак казвам че всеки търговец решава дали да продава наливно. Аз например от години не продавам наливно, но пък имам немско бутилирано с написани одобрения от повечето известни производители на триони за 13 лв на литър. Разликата е че си го внасям от Германия и го продавам от първа ръка, ако мине през още един търговец ще стане 17 - 18 лв.



Изображение
VID - помощник
Да споделя един проблем с една хускварна 236.Един приятел си купи този модел и има проблем със стартерната ролка.Много бързо се подбиват зъбите на ролката.В сервиза казват,че това не влиза в гаранцията и за смяна на ролката се заплаща,сменят ролката и след не много дълъг период проблемът се повтаря.Някой може ли да помогне,защо толкова бързо се поврежда ролката?
dragozow - майстор
Просто да обира луфта като дърпа, ще удължи живота на ролката. Иначе не е гаранционна на никоя марка, освен ако не се е счупила на същият ден. Нямам наблюдения да се чупят тези ролки.
fore - майстор
VID написа:
Да споделя един проблем с една хускварна 236.Един приятел си купи този модел и има проблем със стартерната ролка.Много бързо се подбиват зъбите на ролката.В сервиза казват,че това не влиза в гаранцията и за смяна на ролката се заплаща,сменят ролката и след не много дълъг период проблемът се повтаря.Някой може ли да помогне,защо толкова бързо се поврежда ролката?
Колега малко по напред в темата точно за въпросната резачка - Шведският Китаец на Хускварна стана дума точно.
Само за едно не съм бил прав, че се различава от Китайските ментета на пазара по това че ролката на стартовото въже не се чупи веднага. И тази заминава бързо явно. :roll:
Защо се скапва бързо ли- защото качеството на машината е много ниско съответстващо на цената и. Както казах Шведите направили и те ментак да отговорят на търсенето в този пазарен сегмент. За мене си правят лоша реклама с това. И цената за подобен ментак е висока. Явно се плаща за марката.

Погледни от 77 страница на тук колега. Тепърва ще има подобни на твоят въпрос относно въпросната 236 !
tacho6 написа:
Здравейте да задам и аз няколко въпроса по темата, понеже съм лаик и не са ми ясни нещата. Преди десетина години си купих щил170 на промоция с подарък верига свещ и 1л. масло за горивото. Въпроса е ползвам я рядко и половината масло си ми седи, червено е на щил оригинал. Има ли му нещо от залежаването.Демек мога ли да си го ползвам или трябва да купувам ново при следващата употреба на машината.Предполагам че е синтетика и не би трябвало да си влоши показателите. :?
Ако маслото е от преди 10 години по вероятно е да е минерално. Тия синтетики и изгъзици ги правят по от скоро.

Но и минералното, когато не е смесено с бензина не се "разваля" от стоенето.
tacho6 - напреднал
Значи мога да си го ползвам без притеснение.
dragozow - майстор
На повечето такива масла срока на годност е 5 години от датата на производство, ако това няма да те бутне го изхвърли.
keymaker - специалист
Не бързай с изхвърлянето. Наливай в резервоара за веригата :idea: ,но не чисто .
fore - майстор
Специално на Хускварна маслата нямат срок на годност, който да е обозначен на опаковката. Специално съм гледал да видя това.
Тук стигаме до маслото от варела- едва ли винаги се продава цялото количество преди да минат тези 5 години. И едва ли след минаването им останалото масло се изхвърля.
При моторните масла за автомобили действително има 5 години срок на годност, но след минаването му, ако маслото е запечатано- срокът на годност се удължава. Карал съм Кастрол на 6 години от датата на производството му и колата не е имала никакви проблеми през пробега и с това масло, както и после. Продадох я без да съм пипал мотора изобщо.
А точно двутактовото масло не виждам какво ще му се развали. Единственото нещо което може да реагира с авто продуктите е влагата, но маслото не е хигроскопично. Двутактовите, а и 4-тактовите не се разграждат с времето.

Лично аз бих ползвал и 10 годишно двутактово масло. Маслото се разгражда при експлоатацията му.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: