• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
velsi написа:
p.s. оказва се, че можело да се получи нормална дискусия и с общи усилия да се търси решението на някакъв проблем.
Темата е само 3 страници дотук :wink:
velsi - Почетен майстор
Три страници не е толкова много предвид броя участници. А ако не се бях намесил можеше да е много повече, а информацията в нея много по-малко.
ivanovbg - майстор
velsi написа:
p.s. оказва се, че можело да се получи нормална дискусия и с общи усилия да се търси решението на някакъв проблем.
Може, но трябва да се научи да пита и да уважава мнението на хората дето са си направили труда да му отговарят.
И един подарък - ел схема на релето му.

Прикачен файл

untitled.JPG
untitled.JPG (57.06 KиБ) Видяна 1339 пъти
stoianov_n - специалист
velsi написа:
... А ако не се бях намесил можеше да е много повече, а информацията в нея много по-малко.
Да, ама щеше да е по весело. :wink:
ivanovbg - майстор
velsi написа:
Три страници не е толкова много предвид броя участници. А ако не се бях намесил можеше да е много повече, а информацията в нея много по-малко.
Ако Тинки беше поне с начално жичкаджийско образование, а не само с закона на Ом щеше да зададе следния въпрос: Колеги, Форда спря да ми пали. Съмнявам се в свещите и управлението им. Някой има ли схемата на свързване на релето на Форд Фиеста ....Благодаря!
Тогава темата щеше да е 2-3 мнения и с точна информация. А той се държи като селски идиот на който дядо Коледа е подарил мултицет включен на положение омметър. Забелязваш ли, че не каза ще премеря захранването на свещите, а се хвана веднага за телта от 2,5квадрата. Това не е мислене на човек занимаващ се с изграждане на ел инсталации според мен.

А по темата - каквото повикало, такова се обадило.
Дано поне може да я чете правилно схемата, че язък ми за труда.
:partyman:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Това не е мислене на човек занимаващ се с изграждане на ел инсталации според мен.
Не, това е мисленето на мързелив човек. В единият случай ще мина с 1 човек, в другият трябва някой да ми стои в колата, да ми врътне ключа, че аз да меря. Защото това подгряване не работи вечно.
А истината е, че не знам в какво да търся проблема, не им знам спецификата на дизелите.
ivanovbg - майстор
Тинки, не търси оправдания, а начин да го направиш. На кабелите на мултицета може да се монтират "крокодилчета"/предполагам имаш поне жичкаджийски инструмент/ и да се щипнат на нужните места. Мултицета може да се сложи на предното стъкло и ти отвътре да виждаш показанията му докато оперираш с контактния ключ. Схващаш ли?

А и забравих - трябва да превъртиш копчето срещу знака V

Наличност на хубаво напрежение дори и при 220 волта се проверява с пробна лампа, щот фазомера може да те излъже. В тоя ред на мисли можеше да ползваш коя да е крушка за индикация на напрежението на свещите.

Лека нощ!
:partyman:
kozl - майстор
Я до сега един форд дизел съм карал при това служебен и нов. И после разбрах, че двигателя е на Пежо :shock:
Но Тинки нали си ел.спец :? Аз не съм, но докопах един стрелкови ампермер до 100 А. Вързах му два проводника по 16 квадрата и така си пробвах свещите директно от акумулатора. Първоначално стрелката удря в края на скалата и постепенно спада към 40-50 А.
Така дъртото пежо 305 Д де си не знае километрите без една работеща свещ според зависи от Т не палеше.
Това, че си монтирал стартер без редуктор влошава положението при палене на студен двигател.
Какви са тези акумулатори :? Дай повече данни.
Това какво пише на табелата не значи, че е = на това на практика. В една тема за необслужваеми акумулатори съм писал за проверка на стартов ток с профи уред на Бош. И от 900А по надпис уреда показа към 600А. Даже ми направиха демо на нови акумулатори, на които уреда отчиташе по-ниски показания от надписаните.
И само веднъж съм палил пежото с бутане, когато се повреди стартера и го оставих за ремонт, а ремонта не стана в същия ден. Като не пали - търся проблема и не ползвам.
DundyTheCroc - майстор
Как подгряват свещите трудно ще се разбере на колата. Свалят се, подава им се ток, трябва да стават червени, при това на върха, единствено тогава е сигурно, че вършат работа.
Провери какво има в горивния филтър, ако е пълен с парафин, който е станал на каша в студа, има да чакаш да запали.
Провери как са зацепени ремъците, става лесно, на трите зъбни колела има по един отвор 6мм, а под отвора на определелено място на блока, главата или помпата дупка. Мушкаш опашките на три бургии 6мм и проверяваш съвпадат ли отворите.
toolegittoquit - майстор
kozl написа:
Това, че си монтирал стартер без редуктор влошава положението при палене на студен двигател.
Какви са тези акумулатори :? Дай повече данни.
Ето го акумулаторът - ЦЪК
Стартерът като го поръчвах(по Интернет) не обърнах внимание какъв е, моя грешка. Просто старият не подлежи на ремонт. Той върти, ще му сменя колелото на редуктора(ако го намеря), но има счупени магнити.
DundyTheCroc написа:
Провери какво има в горивния филтър, ако е пълен с парафин, който е станал на каша в студа, има да чакаш да запали.
Провери как са зацепени ремъците...
Няма парафин. А за зацепването на ремъците и положението на ГНП - и аз се съмнявах. :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: