• 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Като си прав - прав си. Но при по-старите и с по-голям километраж автомобили е малко Either the camel, either the camel driver :) :)
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Като е евтина колата, дай да я карам с втора ръка носачи, амортисьори, дискове ...
Човек, който си купува евтина кола обикновено няма пари за поддръжката на скъпа...
А текущата ми е на 260,000км някъде.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Човек, който си купува евтина кола обикновено няма пари за поддръжката на скъпа...
Да ти дам ли един съвет, безплатно.Поддръжката на евтина кола ВИНАГИ излиза по скъпо, от такава на скъпа кола. :wink:
Ако ТИ не си се убедил в това... не знам кой... :-D
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Да ти дам ли един съвет, безплатно.Поддръжката на евтина кола ВИНАГИ излиза по скъпо, от такава на скъпа кола.
...Не и ако нещата си ги правиш сам. Удобно го пропускаш тоя момент. Ако все караш в сервиз за всичко, дали нова или стара - все трябва да си теглиш ножа, да не се мъчиш.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Ако все караш в сервиз за всичко, дали нова или стара - все трябва да си теглиш ножа, да не се мъчиш.
Е, аз все карам в сервиз за всичко.....и не знам как е от "другата страна" :-D
Да, ама на новата сменяш само консумативи, а на старата....ти, знаеш де... :-D
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Е, аз все карам в сервиз за всичко.....и не знам как е от "другата страна"
Ти не работеше ли в такъв? Извинявай, но при последният ремонт ми разказаха играта. 100лв за смяна на колело, което се стига като сваля обикновен с обикновен ключ гумата. Да не забравя като отидох цирка - не могат да запалят колата, разбъркали кабелите на дистрибуторната капачка. Извинявай, не съм толкова богат, че да ходя в "сервизи". Ето за това искам да се науча да си правя някои работи сам. Като отида някъде, все "ние в момента сме заети, ела еди си кога". И така меренето на компресия ми е чак след 3-4 дни... А после тук питате защо толкова бавно съм действал и т.н. Добре, всеки има работа, съгласен съм. Ама въпроса е в това да отида и да ми решат проблема, когато дойде ред за моята кола. Не за 100лв да се направи ремонт, който да изкара 1000км и да ме остави на пътя, а после да давам 60лв на платформа, за да ми докара колата. :x
Последна промяна от toolegittoquit на съб яну 09, 2016 9:12 pm, променено общо 1 път.
Kirilpm - специалист
Като не можеш да си оправиш колата сам и не ти се ходи в сервизи ходи пеша или карай колело.Ти си жив параграф 22
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Като не можеш да си оправиш колата сам и не ти се ходи в сервизи ходи пеша или карай колело.Ти си жив параграф 22
Като ми кажеш един сервиз с разумни цени, където не правят ремонти, които изкарват по 1000км и се чупи пак - тук съм, пиши. Аз между другото тая тема съм я създал не за да има коментари "сервиз", а да поискам съвет от някой, който разбира. Сакън да не се изтърве хляба от ръцете на някой форумен автомобилен глупчо като мен, нали? Важното е дам е пратиш в сервиз. Не се казват много неща, сакън да не останете без хляб от хора, които ще видят, че някои неща, които се вършат, може да ги свърши всеки, на който ръцете му не са в задника с гаечни ключове за 15лв, без да олеква със 100лв за "майстори"?
Аз примерно нямам нищо против каквото разбирам да го разкажа от-до. Просто защото като отидеш при майстор ти плащаш за квалификация, не за въртене на гаечен ключ. Всеки на свой риск да си го върти, като иска. Или да си връзва жичките, но без гаранция, че сам като направи нещо не както трябва, друг ще му е виновен, а само той самият.
п.п Целият тоя форум съществува, защото някой по една или друга причина иска да свърши нещо сам, без да ходи по "майстори". Извинявам се, но просто не вървят някои изказвания.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Ти не работеше ли в такъв? Извинявай, но при последният ремонт ми разказаха играта. 100лв за смяна на колело, което се стига като сваля обикновен с обикновен ключ гумата. Да не забравя като отидох цирка - не могат да запалят колата, разбъркали кабелите на дистрибуторната капачка.
Тая история я чувам за десети път, и все различна и доукрасена. :?Накрая да не се окаже, че си бил в сервиз, за смяна на масло, с безплатна такава.... :lol:
toolegittoquit написа:
Извинявай, не съм толкова богат, че да ходя в "сервизи".
Ем, явно си богат, щом поддържаш такива коли....или мазохист.....едно от двете... :-D
toolegittoquit написа:
Не се казват много неща, сакън да не останете без хляб от хора, които ще видят, че някои неща, които се вършат, може да ги свърши всеки, на който ръцете му не са в задника с гаечни ключове за 15лв, без да олеква със 100лв за "майстори"?
:lol: :lol: А ти колко неща оправи сам, бе майсторе?
Обаче, неблагодарник си, да знаеш.Колегите ти изброиха ВСИЧКИ ВЪЗМОЖНИ причини и проблеми дизел да не запали.И ти казаха точно какво трябва да направиш...
Затова не те искат и по сервизите, разбери го най-после!!!Всеки ден ВРЪЩАМ поне 2-3-ма като тебе. :evil:
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Kirilpm написа:
Като не можеш да си оправиш колата сам и не ти се ходи в сервизи ходи пеша или карай колело.Ти си жив параграф 22
Като ми кажеш един сервиз с разумни цени, където не правят ремонти, които изкарват по 1000км и се чупи пак - тук съм, пиши. Аз между другото тая тема съм я създал не за да има коментари "сервиз", а да поискам съвет от някой, който разбира. Сакън да не се изтърве хляба от ръцете на някой форумен автомобилен глупчо като мен, нали? Важното е дам е пратиш в сервиз. Не се казват много неща, сакън да не останете без хляб от хора, които ще видят, че някои неща, които се вършат, може да ги свърши всеки, на който ръцете му не са в задника с гаечни ключове за 15лв, без да олеква със 100лв за "майстори"?
Аз примерно нямам нищо против каквото разбирам да го разкажа от-до. Просто защото като отидеш при майстор ти плащаш за квалификация, не за въртене на гаечен ключ. Всеки на свой риск да си го върти, като иска. Или да си връзва жичките, но без гаранция, че сам като направи нещо не както трябва, друг ще му е виновен, а само той самият.
п.п Целият тоя форум съществува, защото някой по една или друга причина иска да свърши нещо сам, без да ходи по "майстори". Извинявам се, но просто не вървят някои изказвания.
А ти какво имаш което би ти помогнало в ремонта на дизеловия двигател?
Знания нула,компресомер нямаш,преходник за компресомера също,стенд за дюзи съшо,не слушаш какво ти се казва и вечно го подлагаш на съмнение,макар че дори не разбираш това което ти казват,все мислиш че някой иска да те излъже.Форума е за споделяне на опит,някой който е имал сходен проблем да ти сподели идея,е видя че доста хора са се борили с такива проблеми и ти беше изброена всяка една причина,щом и това не ти помага значи проблема не е във форума.Все едно ти да научиш някой,който бърка с пирон в контакта как да си изгради електроинсталация само с писане във форума :?
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: