Ситуацията в тази тема е потресаваща - десетки съфорумци са загубили огромно количество време за да напишат няколкостотин поста, посветени на двадесет и пет годишен дизел, предал Богу дух / преведено за онези, които не са си имали работа с пряснозакупени древни дизели - кола с твърде вероятно издухан двигател/. Със сигурност стойността на това време е по-висока от цената на колата. Но говоренето продължава, въпреки магарешкото нежелание на собственика да диагностицира проблема на возилото си по единствения разумен начин - чрез простото му завеждане в СПЕЦИАЛИЗИРАН сервиз, в който да замерят компресията на двигателя, да проверят състоянието на помпата, обезвъздушаването, дюзите, филтъра за горивото и стартера / повечето от тези наща са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ при покупката на дизел на старо, та бил той и тригодишен!/. Всичко това под мотото "Ми аз тия работи мога да си ги оправя и сам!". И това се заявава от човек, който не е виждал филтърна група на дизел и спокойно си гледка бензиновия филтър за левче, монтиран от зор-заман на колата му, при това - полупразен / всеки, имащ опит с дизели, знае какво означава въздух във филтъра!/, човек, който няма идея каква е и как се мери компресията, как се обезвъздушава системата за подаване на горивото, или как се оценява състоянието на ГНП. И същият този човек има амбицията САМ, с помощта на съвети от форумци, да вдигне на крака умрял дизел?
Кодош, абсолютен театър на абсурда!
Кодош, абсолютен театър на абсурда!