• 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
kuger - майстор
toolegittoquit написа:
Със стартов спрей влиза чрез въздуха в повече от 1 цилиндър и като бумне на 2 места - засрещат се. :sad:
Кво да кажат тия, дето една бобина е за два цилиндъра, при бензиновите? Сигурно и там "бум"?

Стартера да е с редуктор има защо. Да ти е минало пред ум, че тоя без редуктор ти "събаря" акумулатора, и не ти остава напрежение за ел.клапана на ГНП-то?

Още нещо, до около десетина дни ще ходя до село, мога да взема нещата, които ти предложих като подарък /филтърно тяло с ръчна подкачваща помпа, или гумена круша за подкачване на гориво, после не ме търси, като първото е силно препоръчително/.
DundyTheCroc - майстор
Форда, дето аз му брах ядовете, нямаше фабрично редуктор на стартера. Между другото в един момент отказа съвсем да върти. Оказа се, че тока се губи по няколкото букси между клемореда а бендикса, колко съм го палил с клещите директно на стартера. Проблема се реши с нов кабел, 4мм2 без никакви снадки.
Илчо Илиев - майстор
DundyTheCroc написа:
Форда, дето аз му брах ядовете, нямаше фабрично редуктор на стартера. Между другото в един момент отказа съвсем да върти. Оказа се, че тока се губи по няколкото букси между клемореда а бендикса, колко съм го палил с клещите директно на стартера. Проблема се реши с нов кабел, 4мм2 без никакви снадки.
Това,което си ''палил''с клещите е шалтер,а бендикс е онова другото нещо със зъбчатката..
По принцип, проблема в едни стартер е предната втулка, след като се поизноси, ротора започва да опира по статора и задира, няма силици да завърти, от големия ток ротора прегрява и се разпояват ламелите на колектора или ако са занитени,нагарят и става лош контакт, което води до слабо въртене въпреки добрия акумулатор..
Често и четките са причина за слабо въртене,а не рядко и лоша маса...
Има 1001 причини да пали трудно един мотор, въпроса е да отидеш на майстор ако не разбираш,а не да занимаваш цял свят по форумите като нашия любимец и да ти повтарят по 100000000 едно и също,но....
toolegittoquit - майстор
kuger написа:
Стартера да е с редуктор има защо. Да ти е минало пред ум, че тоя без редуктор ти "събаря" акумулатора, и не ти остава напрежение за ел.клапана на ГНП-то?
Не ми е минавало на ум. Обаче има стартери с редуктори, има такива без. На старата кола беше с редуктор, но като се натроши редуктора и смля ротора магнитите на статора, сложихме без редуктор. Проблемът е, че има ток да въртиш едно 30 секунди, без да почне нещо да мига и т.н проблеми.
Аз принципно не искам с редуктор, защото като се счупи редуктора - хвърляш стартера. :sad:
Илчо Илиев написа:
и ако го видиш тоя майстор-умник,дет полвин Б-я прави на луди, дай му няколко съвета по гърбината....
Не съм майстор и от коли не разбирам - писал съм го. Колкото да отворя стартера или да му сменя включвателя - разбирам. Грешката е, че много хора си мислят, че разбирам повече, отколкото разбирам и ми говорят неща, които да ги пробвам, като не знам как. Ако знаех как се гледат белезите, може би щях да ги видя вече.
Илчо Илиев - майстор
toolegittoquit написа:
kuger написа:
Стартера да е с редуктор има защо. Да ти е минало пред ум, че тоя без редуктор ти "събаря" акумулатора, и не ти остава напрежение за ел.клапана на ГНП-то?
Не ми е минавало на ум. Обаче има стартери с редуктори, има такива без. На старата кола беше с редуктор, но като се натроши редуктора и смля ротора магнитите на статора, сложихме без редуктор. Проблемът е, че има ток да въртиш едно 30 секунди, без да почне нещо да мига и т.н проблеми.
Аз принципно не искам с редуктор, защото като се счупи редуктора - хвърляш стартера. :sad:
Илчо Илиев написа:
и ако го видиш тоя майстор-умник,дет полвин Б-я прави на луди, дай му няколко съвета по гърбината....
Не съм майстор и от коли не разбирам - писал съм го. Колкото да отворя стартера или да му сменя включвателя - разбирам. Грешката е, че много хора си мислят, че разбирам повече, отколкото разбирам и ми говорят неща, които да ги пробвам, като не знам как. Ако знаех как се гледат белезите, може би щях да ги видя вече.
За пореден път ти давам ''Оскар'' :supz: :supz: :supz:

Кви магнити видя в тоя стартер бре, след като си до толкова майстор,че да затвориш стартер(за отваряне всеки може) и да завърти,защо пишеш глупости на търкалета, не искал той стартер с редуктор,че да не се скапел стартера...ами не си купувай кола,че може и да се счупи...
Божеее, наистина си добър,за кой ли път се заричам да не ти се връзвам и да не си губя времето да пиша,но....пак ме излъга, браво!!! :supz: :supz: :supz:
pansim - майстор
Темата е една от веселите... чета и се смея...на глас :lol: :lol: :lol:
Та да кажа и аз нещо, от 12 годишна употреба на дизелов автомобил, който вече отдавна е претопен :)

1. Трябват определени обороти за да запали леко - т.е. добър стартер + акумулатор
2. Въздух в системата - случва се. Лесно се установява като се замени маркуча СЛЕД горивния филтър до ГНП-то с прозрачен.
3. Подревателни свещи - задължително се свалят и се включват кум акумулатора с дебел кабел - трябва да се нагрее до бяло върха на свеща. Мерене с мултицет е загуба на време.
4. Компресия - задължително условие за добро стартиране на дизела. Желателно в сервиз при хора които ги слуша главата :-D т.е. знаят какво правят!!!
5. Ако всичко до тук е направено и няма положителен резултат, се свалят и проверяват на стенд дюзите - т.е. пак в сервиз при доказан майстор.

6. Ако автора на темата не може да направи написаните по-горе проверки по автомобила, то нито аз, нито някой друг му е виновен!!!
toolegittoquit - майстор
Илчо Илиев написа:
Кви магнити видя в тоя стартер бре
Магнити има на статора(това е цилиндричният корпус на стартера, ама от вътрешната страна)Такива, на което джелязото залепва. :? Абе, ти стартер отварял ли си? Вече 2 стартера ми се случват със следният проблем - троши се редукторът, който е пластмасов. След това почва оста да лопа и роторът удря магнити на статора. Тия магнити не се сменят. :sad:
Има и друга схема, стартери където на статора има електромагнити. Те товарят повече акумулатора. Текущият ми е такъв.
И ако не ми вярваш, стартерът с ударените магнити е разглобен и ми стои наблизо. Мога да ти го снимам как магнитите са "хванали" отвертка или произволно друго желязо. Сигурно защото са магнити? Понеже не ми вярваш. :?
Та проблемът с редукторните стартери според мен е, че като се счупи пластмасовият редуктор понякога се налага да се сменя комплект за 40лв примерно - редуктор, а по-страшното е, че роторът удря магнитите на статора.
inspo - майстор
kuger написа:
Още нещо, до около десетина дни ще ходя до село, мога да взема нещата, които ти предложих като подарък /филтърно тяло с ръчна подкачваща помпа, или гумена круша за подкачване на гориво, после не ме търси, като първото е силно препоръчително/.
За трети път, реакцията е все едно не си писал.
Нямаш шанс. Явно му е по важно да не го разберат кой е.
toolegittoquit - майстор
inspo написа:
Нямаш шанс. Явно му е по важно да не го разберат кой е.
Няма какво за 10лв да се излагам и после освен друго и злите езици тук да говорят как съм се изциганил и съм го изпросил.
inspo - майстор
Глупости. Човека ти предлага помощ напълно безкористно, пък ти ако искаш винаги можеш да намериш начин да му се отблагодариш подобаващо. За да не се чустваш задължен. Тъй че не на мен тия.
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: