Ел. инструментите. Консумативи.
Chefo77 - майстор
Доколкото зная (не е сигурно, разбира се), Макита България поемат 100% от труда и частите + куриера в двете посоки за машини на марката. За другите не помня как са процедирали :)
Kumay - майстор
Chefo77 написа:
Доколкото зная (не е сигурно, разбира се), Макита България поемат 100% от труда и частите + куриера в двете посоки за машини на марката. За другите не помня как са процедирали :)
При Макита и DeWalt е така, Спарки подменя частите. При Бош не знам как е - гаранционния сервиз е в Румъния.
Втория случай е при нас, но ще има уточнение в понеделник, защото май се е получило някакво неразбирателство.
solar_entusiast - специалист
Незнам за кои марки става въпрос. Но най често проблема с гаранционното обслужване идва от българския представител.
Ако пишете до фирмата майка и се оплачете от отношението на БГ представителя им, то може да има някакъв резултат.
Нали се сещате, че сериозни фирми като Hilti, Makita, Bosch и т.н. няма и да си помислят да правят проблем заради някакви си четки на цена 1 евро.
Avas_co - майстор
Chefo77 написа:
Едната марка е Кресс, то е ясно. Другата можем да гадаем коя е.
Последният случай с гаранционен сервиз ли питаш? Миналият месец - втора смяна на мотор на прахосмукачката (първият път го смениха, защото не им хареса звука) + ключа (двете заедно са изгорели) на модел, който повече от година не се продава - една седмица с куриерите в двете посоки. Експресни куриери за мотора София - Пловдив, втори път експресни куриери за ключа (установиха проблем с ключа след смяната на мотора), обикновени и безплатни за мен от Варна до Пловдив и обратно. Нямам причини да съм недоволен.
Да, едната марка е Крес, сигурен бях, че някой ще се сети за кого говоря.С тях мисля ще имам още разговори, нищо, че батериите са рециклирани с по-мощни елементи(за моя сметка), но никак не съм доволен от свършената работа(едната батерия им я връщах, че освен, че беше с пукнат корпус и беше с един разпоен елемент(лично отворих и двете батерии за да видя какъв е проблема и защо едната не работи и какви елементи са сложили и не успях да спукам корпуса на нито едната от тях, пък тая, която им връщах, ми я пратиха с нова пукнатина, знам ли, явно вече трябва да си снимам нещата преди да ги пратя за ремонт)).
За втория случай Николай е казал, за което му прави чест.
griffin - майстор
и метабо не са с много по смислена политика за гаранционно обслужване, закупена машина от германия със дефектирал ключ за лазера френския представител на метабо ме насочи да я пратя в сервизен център в Германия.
Trakehner1 - специалист
Хубава тема. Аз съм чел лоши неща само за сервизите на Hitachi и веднъж за Bosch, което малко ме притесни, защото имам доста техни машини. Едва ли ще стигна до тях със сегашната употреба, но знае ли човек...За батериите четох на доста места, че е отказван ремонт още първата година, когато батерията е гаранционна, заради неправилна употреба. Не виждам защо да не се споменават марките и сервизите, които са извършили некачествено/отказали обслужване.
Avas_co - майстор
В крайна сметка се оказа, че наистина много било работено с тая машина и ...
Както и да е, но наистина би било добре, да е ясно, какво получаваме като гаранция за парите си.
Аз, за себе си съм го решил, че след като гаранцията е във Франция, то поне машините ще са вече от Англия, че хем по-евтини, хем няма да се дразня, че уж имам някаква гаранция, пък...
griffin - майстор
Avas_co написа:
В крайна сметка се оказа, че наистина много било работено с тая машина и ...
Както и да е, но наистина би било добре, да е ясно, какво получаваме като гаранция за парите си.
Аз, за себе си съм го решил, че след като гаранцията е във Франция, то поне машините ще са вече от Англия, че хем по-евтини, хем няма да се дразня, че уж имам някаква гаранция, пък...
Само си търси марка, от която може да си поръчваш части. Аз отдавна съм се отказал от гаранционното обслужване заради всевъзможните врътки на които попада човек :)
Avas_co - майстор
griffin написа:
Avas_co написа:
В крайна сметка се оказа, че наистина много било работено с тая машина и ...
Както и да е, но наистина би било добре, да е ясно, какво получаваме като гаранция за парите си.
Аз, за себе си съм го решил, че след като гаранцията е във Франция, то поне машините ще са вече от Англия, че хем по-евтини, хем няма да се дразня, че уж имам някаква гаранция, пък...
Само си търси марка, от която може да си поръчваш части. Аз отдавна съм се отказал от гаранционното обслужване заради всевъзможните врътки на които попада човек :)
И във Франция работата ли е като в България- гаранция Франция ?
griffin - майстор
Avas_co написа:
griffin написа:
Avas_co написа:
В крайна сметка се оказа, че наистина много било работено с тая машина и ...
Както и да е, но наистина би било добре, да е ясно, какво получаваме като гаранция за парите си.
Аз, за себе си съм го решил, че след като гаранцията е във Франция, то поне машините ще са вече от Англия, че хем по-евтини, хем няма да се дразня, че уж имам някаква гаранция, пък...
Само си търси марка, от която може да си поръчваш части. Аз отдавна съм се отказал от гаранционното обслужване заради всевъзможните врътки на които попада човек :)
И във Франция работата ли е като в България- гаранция Франция ?
Абе има на хартия гаранция, но трябва да се занимаваш да шипваш инструмента и да чакаш решението на сервиза, ако си решат че нищо му е нямало шипинга остава за тебе.
Иначе в някои оторизирани магазини може да поръчаш да ти доставят части, за някои марки, не всички искат да пращат по пощата в къщи. Визирам конкретно Метабо - мноого умряла работа. А да и поправката на иструмента може да им отнеме месец.

Тема "Гаранционно обслужване на професионални електрически инструменти." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: