• 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Ще ти го кажа, много просто, такива като теб мога да ги разбера, само по начина който слизат от колата....и въобще не ги оставям да кажат и дума? :-D
Аз пък такива като вас почнах да ви познавам. Най-вече тия, които като ги питаш нещо по-сложно с 2-3 термина и почват да заекват. Или не знаят къде е ЕЦУ-то на колата, да го покажат. Автодата и за това ползват, а? :? :lol: Нищо лично. :) Не се отнася за теб. И не така с лошото. Слизам си нормално от колата, просто придобих малко финансови капитали и реших да я закарам за профилактика малко от малко.
Kirilpm написа:
Аз не бих се нагърбил да го пратя при познат колега,още по малко при приятел,после как да му обясня защо съм му го пратил :lol: :-D :irre:
Той ще остане много доволен. Казва ми пари, казвам му дали ще се прави. Идвам и му нося парите. Не го занимавам с глупости, не го лъжа и не бавя с парите. Ако не ми е угодно - не я оставям. Не обичам да си губя/губим взаимно времето. От мен парите(ако ги имам), от него работа така, че да не идвам цяла седмица да питам до къде е стигнал и не такава работа, че да се връщам още 20 пъти при него, защото нещо не е довършено както трябва.
Ако ще ме бави с дни или седмици или се връщам повече от няколко пъти при него за едно и също нещо, почвам с думите "Пошёл ты на хуй!"
Последна промяна от toolegittoquit на вт яну 12, 2016 12:22 am, променено общо 1 път.
MIRO_073 - майстор
Що се отнася до опели - Любо в Горно Езерово е най-добрия, дори и на новите автомобили, вече гледам е взел доста техника. Мисля че е много по-добър вариант от бовата или дженеръс. Освен това работи с оригинални части на опел, има връзки с доста морги в германия и винаги пита нови части ли искаш или втора употреба ако е много скъпа самата част.
Тинки Тинки...

Ти ако си мислиш, че заради теб някой ще си остави работата, която е започнал и ВЕДНАГА ще тръгне да ти оправя дарака без да го оставиш в сервиза...наистина ходи си лягай.
toolegittoquit - майстор
MIRO_073 написа:
Ти ако си мислиш, че заради теб някой ще си остави работата, която е започнал...
Тогава ще каже кога ТОЧНО да дойда, за да почне с него. Коли в сервизи не обичам да оставям за престой. Оставя ли я, не се знае кога ще я взема. Може би след 3 месеца? :? А през това време да ходя всеки ден да се моля и да гледам аджеба до къде върви моя въпрос - не, мерси. Мразя да се моля, още повече от това мразя да ме мотаят, а най-много мразя да ме лъжат. Обичам "На ти парите, дай ми работа".
Chefo77 - майстор
Това е то - принц, баце ...
Абе, Тинки, ти за друго освен за ПАРИ можеш ли да говориш? Не вдяваш ли, че парите няма да те направят повече човек, нито повече качествен клиент? Ти знаеш ли от кои си - от онези, които с 5 лева в джоба се държат така, сякаш целия свят трябва да им е в краката, защото имат тези 5 лева. Ще спестя аз как ги наричам, ще намекна само, че НИКОЙ не ги харесва такива. Дори и другите като тях.
kozl - майстор
Чефо - третия ред най-долу.
За каквото и да спорим се на пари се нанизваме.
Направи си сам.
Направи си сам.
Направи си сам.
Направи си сам.
.
.
.
Ма то не мое само "Направи си сам" требе и купи си сам и па до пари опрехме.
Ма нещо ми се не връзва. На Тинки подаръци му предлагат, за без пари :shock: , а он си трае :?
turbocharged написа:
toolegittoquit написа:
Искам да върви 100-200 хиляди километра, като всичко останало без колата, а не да му треперя кога ще се счупи.
Интересна логика. Смяташ че 25 годишната фиеста има още ресурс и пазарна стойност ли?
Такава кола можеш да си я правиш евтино и почти без пари както искаш само сам. Няма кой да ти я прави. Казвам ти го като човек от бранша. Никой не иска такива клиенти. За пари или за без пари. Почвай да и разбираш. Хората ти написаха какво трябва да се направи. Ако имаш сегменти по буталата ще запали.
+1
Няма да те преценят по сервизите още като ти видят колата и нема да има нужда да слизаш. Само да не вземеш да я угасиш, че нема и кой да те бутне щот сигурно и мръсна ще я закараш :? И евтината поддръжка до време е евтина, оти за моята дръта колесница частите ги отнема. Не евтини ами никакви. И знаш ли що :? Оти такива като теб и мноо други де кретат с дръти таралясници повече от пет лйеа не дават за части, а търговците за 5 лйеа не праат склад, а метат на скраб.
Тинки аз можех още да продължавам да разхождам дъртия, проскубанан лъв, ама ми свиха склада с донорите. А ти и такива немаш и като ти дават се спотайваш.
И кво ся, шъ броиш ли към 100 кинта да ти докажат, че си сдухан :?
pansim - майстор
Няма ли някой бургазлия да се смили над колегата по форум, че язък за Форда :-D
То се видя, че няма да запали...
Chefo77 - майстор
Разбира се, че става дума и за пари!
Но забележи колко често се споменават те в постовете на Тинки и виж какво е отношението му, когато споменава, че ги има или че ги дава :wink:
toolegittoquit - майстор
Компресия - 21/22, 26/27, 24/25 26/27. Не става с ръчна подкачваща помпа. Видео на това как върти стартера тук - https://www.youtube.com/watch?v=Rj84hIJdJ78
stoianov_n написа:
Я, темата е отворена....
Аз помолих, само за да пиша резултатите от измервания.
toolegittoquit - майстор
Преди време писах за тоя форд. Значи от тогава му смених разпръсквачите с нови Бош, измерих компресията от 22 до 26 беше, стартера е ОК. Къде е проблема и що неще да пали. Даже и при топло време пак върти доста докато запали. В студено време пък доста трудно пали. Значи майстора каза че с тая компресия трябва да мога да запаля и при минимални температури
Колата се пооправи !!!
Дееба бех се отказал вече, но останах без гориво преди седмица, 30мин не можах да запаля и я забутах до сервиза отсреща. 1 час подкачваха гориво докато запали колата, оказва се че ми е задръстен резервора и като тръгвам да паля горивото вече се е върнало назад по линията . Както и да е, след доста продухвания в двете посоки на горивната линия, нещата се пооправиха и сега паля от раз
--
Към останалите - Извинявам се за страниците празни приказки. Питам конкретно - с тая Компресия дизелчето не би ли трябвало да може да запали поне в това топло време? Има ли какво друго да му търся като причина? Предварително изказвам благодарности на всеки отговорил. Възможност за друга и още повече по-скъпа каруца в момента нямам.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
1 час подкачваха гориво докато запали колата, оказва се че ми е задръстен резервора и като тръгвам да паля горивото вече се е върнало назад по линията . Както и да е, след доста продухвания в двете посоки на горивната линия, нещата се пооправиха и сега паля от раз
АЗ колко пъти ти казах, оттам да почнеш. :x
Поне увери ли се, че форд зимата не пали.Не е мит. :-D
toolegittoquit написа:
Питам конкретно - с тая Компресия дизелчето не би ли трябвало да може да запали поне в това топло време? Има ли какво друго да му търся като причина?
В това топло време, с тая компресия БИ трябвало да запали.Ама като му слушам звука от клипа.....
А за причините, пак ли да ти ги изброяваме. :x

Сложи едно шише/туба, каквото имаш около двигателя, оттам НОВ маркуч, помпичката,НОВ филтър, пак нов маркуч и в ГНП-то.
Обезвъздушаваш цялата тая "българска работа", като правиш клип на СВЕТЛО да видим какво си направил.
Ще се набуташ 5 лева за мат`риали.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: