• 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
stoianov_n - специалист
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
п.п Не мога да навия майстор да види центровката. Всички отсичат по нещо - дали дюзи, дали стартер. И искат да почваме със сваляния, заменки и т.н. :sad:
Няма какво да навиваш - сменят ти ангренажа както пише в дебелите книги и готово. Иначе като пари, труда си е колкото смяна на ангренажа но без частите.
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Иначе като пари, труда си е колкото смяна на ангренажа но без частите.
Добре. Смяна на ангренаж с неясен резултат за двигателя при 2 ангренажни ремъка и комплект ролки - 250лв. То по-добре да спестя още 250 и да направя основен ремонт. При условие, че старият собственик го е сменял скоро.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Добре. Смяна на ангренаж с неясен резултат за двигателя при 2 ангренажни ремъка и комплект ролки - 250лв. То по-добре да спестя още 250 и да направя основен ремонт. При условие, че старият собственик го е сменял скоро.
Скоро, скоро, колко скоро.....сигурно го е сменял заедно с "горивния" филтър.... :-D
А пък ти мислиш да направиш основен ремонт без да сменяш ролки и ремъци ли? :?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
А пък ти мислиш да направиш основен ремонт без да сменяш ролки и ремъци ли? :?
Ремъкът изглежда нов. И не знам какво се смееш. Искам да си имам спретната количка или поне долу-горе нормална, без да дам толкова пари, че после месец(или два) да се чудя с какво да си купя хляб. Явно в сервизите в София и където сте, тоя проблем го нямате. В Провинцията особено зимата не работим за великите софийски заплати, където средната е 1110лв. И между другото грозното горивно филтърче не е задръстено и изглежда новичко.
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Ремъкът изглежда нов.
Абе те и онези на магистралата изглеждат неупотребявани, ама ... :wink:
Престани да се оплакваш от работата по морето зимата. Имам поне 5 познати електротехници, които не могат да си вдигнат главите от работа. Ха познай защо ... Говори за проблемите в единствено число, не вкарвай всички в един кюп!
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Ремъкът изглежда нов. И не знам какво се смееш. Искам да си имам спретната количка или поне долу-горе нормална,..... В Провинцията особено зимата не работим за великите софийски заплати, където средната е 1110лв. И между другото грозното горивно филтърче не е задръстено и изглежда новичко.
:? Тва ся как да го коментирам.Основен ремонт без смяна на ролки и ремъци....ми не сменяй и гарнитурите тогава, а пък за болтовете..... :shock:
С ТОВА МИСЛЕНЕ, НИКОГА няма да имаш нормална кола.НИКОГА!
И аз съм от провинцията. :wink:
egomen66 - майстор
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
А пък ти мислиш да направиш основен ремонт без да сменяш ролки и ремъци ли? :?
Ремъкът изглежда нов. И не знам какво се смееш. Искам да си имам спретната количка или поне долу-горе нормална, без да дам толкова пари, че после месец(или два) да се чудя с какво да си купя хляб. Явно в сервизите в София и където сте, тоя проблем го нямате. В Провинцията особено зимата не работим за великите софийски заплати, където средната е 1110лв. И между другото грозното горивно филтърче не е задръстено и изглежда новичко.
Почвам да помагам усилено... Ремъка като го пипаш , подава ли на странично усукване. Има ли налепи по външната му страна. Надписите все още видими ли са.Забелязваш ли , дали равномерно ляга върху челата на ролките. Когато си го палил ...заслушвал ли си се за страни звуци от ролките.На горивното филтър-че има стрелка. Правилно ли е поставено.
toolegittoquit - майстор
egomen66 написа:
Почвам да помагам усилено...
Налепи няма. Надписите се виждат - Маде ин Итали. Странично усукване не съм гледал. Като запаля по някой път свири ремък на динамото. После млъква и повече не се обажда. Филтърчето и помпата с клапанчето са поставени съобразно стрелките. Не съм гледал дали ремъкът подава на странично усукване.
Да. ремъкът поне върху разпределителният вал ляга плътно и стегнато. Надолу малко нямам хубав поглед и трябва да разглабям, което не съм правил. :)
stoianov_n написа:
С ТОВА МИСЛЕНЕ, НИКОГА няма да имаш нормална кола.НИКОГА!
Сигурно. Всеки в България гледа да пести от скъпите разходи и знаеш защо. Германия - 3000Е, България - 350Е средна заплата. Сам си прави сметката защо там колите са по-хубави и по-нови.
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
В Провинцията особено зимата не работим за великите софийски заплати...
А лятото по 5-6 на месец. Ясно е, че на морето е сезонно, но твоята лична работа е когато няма сезон. Ти нали си поддръжка- поправка-изграждане. Зимно време , вместо да си чешеш мъдурките, можеше да научиш и друг занаят. Явно си много мързелив.

:partyman:
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: