• 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Къде си видял да твърдя, че ми е на 100 % сигурна работата? Покажи го. След това покажи къде съм се оплакал от липса на такава или от липса на доходи (пък такива моменти не е като да ги няма). Ключът е там, че когато си уверен в това, което правиш и го правиш с желание и постигаш резултати (забележи, не казвам ДОБРИ или ОТЛИЧНИ резултати - никога не съм се самохвалил и през ум не ми е минавало да го правя), резултатите водят освен до опит и до име, а продължаваш ли да работиш за да запазиш името си, няма да се оплакваш от прихождащите ценоразбивачи. Място под слънцето има за всички. А пък поста ми беше иницииран от твоите оплаквания (ако не помниш, поне чети).

Кое е 250 лева? Маркучите с филтъра? Маркучетата на обратната нафта? Защо поне тях не пипнеш?
egomen66 - майстор
Chefo77 написа:
Къде си видял да твърдя, че ми е на 100 % сигурна работата? Покажи го. След това покажи къде съм се оплакал от липса на такава или от липса на доходи (пък такива моменти не е като да ги няма). Ключът е там, че когато си уверен в това, което правиш и го правиш с желание и постигаш резултати (забележи, не казвам ДОБРИ или ОТЛИЧНИ резултати - никога не съм се самохвалил и през ум не ми е минавало да го правя), резултатите водят освен до опит и до име, а продължаваш ли да работиш за да запазиш името си, няма да се оплакваш от прихождащите ценоразбивачи. Място под слънцето има за всички. А пък поста ми беше иницииран от твоите оплаквания (ако не помниш, поне чети).

Кое е 250 лева? Маркучите с филтъра? Маркучетата на обратната нафта? Защо поне тях не пипнеш?
Не му се връзвай.... Питай го по същество по темата. Да не бяга от въпросите. :partyman: По нагоре съм му качил клип...да гледа. :-D
Kirilpm - специалист
Умирам си да видя как къприш изгнилите кюнци на форда с електрожен :lol: ако можеш снимай клип.А ти казах преди доста време да си изолираш ЕГР-а и да махнеш катализатора,за нов катализатор ми е пределно ясно че при теб не може да се говори,поне махни стария(ако го има) защото ще се е задръстил до безкрайност след като мотора вече е пътник към вторични.Хем ще вземеш някой лев от катализатора и ще има пари за маркучи.С писане по форумите няма да стане,никой няма желание да ти оправи колата даром,особено ако му наливаш акъл и се правиш на по-голям специалист отколкото си.Ще се наложи да викаш неволята и да се поизцапаш малко,после сам ще се откажеш и ще засилиш форда на вторични спокойно :lol:
profesionalist_wood - майстор
Мда...сяга видях цялата тема и ме напушва смях....както и да е.
Аз имам същите аналогични проблеми по моя умрял форд. Ни зима ни лете пали,само при много топло време. А пък да палиш сутрин докато тръгваш на работа йок.
Просто единствено ми хареса идеята за запалващ спрей,ама докога ще я карам така докато не скапя двигателя :?
kozl - майстор
Има ли ГНП смукач или обогатител.
Като съдя по това де е минало през моите очи и ръце:
- На един от донорите 305 с РОТО дизел имаше жило към купето. С това жило се премества лост на ГНП, защо не успях да разбера. Но ще си позволя да дам мнение - влияе на аванса. Освен това жило на помпата имаше и друго жило, което свързано с термо-обтегач повишава оборотите на празен ход докато загрее двигателя и после автоматично жилото се отлуска.
- на 305 Д с ГНП Бош има жило с термо-опъвач и нищо в повече.
- на 306 Д с ГНП Бош има жило с термо-опъвач, има ел.клапан за помагане при стартиране на двигателя. Клапана влияе на аванса. Има и имобилайзер.
Та обогатител няма, но в две от помпите има джаджи за подпомагане на стартирането.
Скоро сина скъса пистовия ремък на 306Д в движение. Ремъка просвирваше. Просвирва щото боксува, що боксува ти писаха. Причината при 306 се оказа лагер на обтягащата ролка.
Ангренажния ремък се сменя на определен пробег или период на одъртяване. Но като чета твоите изказвания, задължително при смяна на собсвеника :shock:
Аз 305-цата я купих 86 г. Миналата се разделих с нея, по документи все още не, но човек от приятели си пати. За този срок съм налял над 6000 лв. за ремонти. Като се има в предвид , че второто кърпене и цялостно боядисване си ги правих аз. Също така лагерите от задния мост за, които се твърди, че са консумативи са включени в сумата. Аз си ги сменях, но само от едната страна комплекта е към 100 лв.
Обаче градушката ме сломи, както и липсата на части.
Дерзай Тинки, тепърва ще пробваш от вкуса на нафтата :wink:
Поне на дъртите таралясници може да се прави основен ремонт, че на новите некасили дочувам не стаа.
А м-у другото колко чини к-кт нови читави бутала, че познат се хвали с някакви по 50 лв. ала много за кратко. 3 от 4 сцепени до идващата зима. И гледам го един го тегли и обикалят квартала (щот нема наклони). Мъчи се да запали от първата, втората ..... ентата обиколка и не стаа. А буталата беха като нови след като ги смениха. Пукнатината с просто око трудно се забелязваше.
kozl - майстор
profesionalist_wood написа:
Мда...сяга видях цялата тема и ме напушва смях....както и да е.
Аз имам същите аналогични проблеми по моя умрял форд. Ни зима ни лете пали,само при много топло време. А пък да палиш сутрин докато тръгваш на работа йок.
Просто единствено ми хареса идеята за запалващ спрей,ама докога ще я карам така докато не скапя двигателя :?
Моят кум години наред си ползва Форда с едно собственоръчно изработено у-во за подгряване на антифриза от ел.мрежата. Спрея не помагаше особено.
DundyTheCroc - майстор
Много напред в темата писах как се проверява зацепването (помпа и разпределителен вал) на двигателя, направено ли е това? Един зъб на помпата да е прескочил и ще запали когато нафтата стане 50 стинки литъра :-D
fbr - майстор
За хора като автора, дизела е противопоказен автомобил. Шурето имаше една Голф тройка дизел, замина на работа в Германия, а шуренайката трябва да води децата на градини и училища. Ей вярвайте ми, видях се в чудо. Още със събуждането си, очите ми бяха на термометъра, в очакване телефона да звънне за проблем с колата. На първото му идване тук, му поставих ребром въпроса,шуренайката ме подкрепи, махна дизела, и с парите които взе, взехме една двуврата бензинка Корса, и оттогава насам, не съм излизал на авария.
Andri01 - майстор
Зависи от първоначалното състояние,как се подържа и как се кара. Аз съм с ГоУф 3 1,9TD от 15г,колата вече е на 21г. Проблеми е имало/слава богу не особени-водна помпа,платка на генератора,термостат/. Ръждата обаче и е в повече/ за това съм я облякъл с "вежди" по калниците .Но това си е моя грешка-изтървах я!:). Иначе не ме е оставяла-с добър акумулатор/2 съм сменил/,пали без грешка.
пишман_майстор - майстор
toolegittoquit написа:
... И между другото грозното горивно филтърче не е задръстено и изглежда новичко.
Това ...."филтърче" има ефект само ако е паднала слама вътре в нафтата . Филтрите за дизел са често с пропускливост 5 микрона ( около +- ). А качествените са дори 2 микрона . А кажи сега тоя дето е в момента дали е подходящ. На бас се фащам, че Фродо не е вървял доста време с нафта, а с алтернативи и предният собственик го е махнал ориг. филтър щото се е задръствал редовно. Един от проблемите ти е с ГНП, вторият проблем - стартер, ако е бил преди с редуктор, а този не ( както ти казваш ) значи инсталацията до стартера е с "по-тънък" кабел. Което означава, че има спад, който не можеш компенсира с дори и 180Ач акумулатор дето има един лаф ( те по правило са с 1000-1200А стартов ток ) . Сложи подх.кабели ( и на масата също )
Маслото ти какво е? Ако е гъсто.. хептен забрави ..Няма развъртане тоя мотор.
ГНП-ето каква марка е ? Оригинално ли е? Може да си писал , ма не мога сколасам да прочета всичко
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: