• 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
profesionalist_wood - майстор
Е аз съм с компютър и пак нищо. Но мерцедес А170 на приятел който е също произведен през 99-та като форда и е дизел си пали без проблем :? Пък и когато го взимах от роднина,паленето не е директно през ключа под волана, а първо завъртам ключа и чакам 10 секунди да се чуе ,,щрак,, и натискам едно копче монтирано върху капака където под него са бушоните на колата и паля. :?
Kirilpm - специалист
Я кажи кой е този сервиз в балкана.Не е нужно да казваш името на майстора,само селото,най-вероятно се знаем.Вече от един сервиз са те хвалили,случайно разбрах че става въпрос за теб :lol:
stoianov_n - специалист
Kirilpm написа:
Я кажи кой е този сервиз в балкана.Не е нужно да казваш името на майстора,само селото,най-вероятно се знаем.Вече от един сервиз са те хвалили,случайно разбрах че става въпрос за теб :lol:
Е, значи в поне един е бил.Ама вкарал ли е колата или....само е питал нещо? :-D
пишман_майстор - майстор
М/у другото сега прочетох как е станала и защо белята с Вентото :
toolegittoquit написа:
Карах я на майстор. И казах - след като има скъсано парче болт във вала, дайте да го извадим и да сложим нов болт. Отговориха ми, че с такива неща не се наемат. Казах им добре, дайте да го отрежем малко, но да сложим нов болт. Казаха ми, че старият би трябвало да издържи и ще се навие той.
Голямата ви грешка е била, че не сте извадили парченцето ( остатъка ) от болта във вала . И сте.... "навили" стария болт ( или това, което е останало от него) ... Е на колко резби се е държал тоя болт, че не мога си представя? Голям фал, който е коствал цялата кола! Аз в никакъв случай не бих навил стар там , отделно, че и скъсан, да се държи на малко навивки . Той дефакто нищо не е държал. Като знам, че е можело без много усилия да се извади това парче от вала....какви са тез мастори ? Такъв дебел болт/парче се вади лесно Всеки квартален стругар щеше да ти го извади на място както е.
Вече след дъжд качулка , минало заминало.
Kirilpm - специалист
Какъвто собственика,такава и колата,такива и майсторите.Има една приказка за краставите магарета,е наш тинки все на тях попада :lol:
kozl - майстор
Kirilpm написа:
Какъвто собственика,такава и колата,такива и майсторите.Има една приказка за краставите магарета,е наш тинки все на тях попада :lol:
Това късмет ли е :? Или ежедневие :? Или Ганьовщина :? Ама и аз доста съм се напатил по сервизи. В СФА отивам с проблем в климатика с 306-цата. Преди това минах още три сервиза специализирани за климатици и нищо. В първите два ми провериха тегло и налягане на газа, пресостата и казаха ние сме до тука, повече не можем. Платих си по 10 лв. за проверката. В третия майстора се :? и отсече, че няма смисъл да се пробва. Не му е позната системата и не се наема. И от там в СФА. Е още щом заобяснявах проблемите и ме дръпна един приятел работещ в сервиза и ми каза - " Бегай, само ще ти вземем парите. С тая кола не си за тука". От там в сервиза на Алекс Девил (известен сред пежата). И той доста се бори, звъня тук там без успех за друг управляващ модул за климатика. Пръска букси (честа болежка при пежата). И не става. И чест му прави, че пари не поиска за близо 2 часа лично негово участие. Някой ми даде идея за сервез Алком. Оставих я сутринта. Следобяд се обаждат готова е. Платих 124 лв.за нищо. Дигнали ми оборотите на дизела и то не от там де требе. Нали са разбирачи. Ама от кво разбират :? Вероятно от комън рейли, компютри, климатици, но не и от ретро мода, като гледам какви коли са оставени там. Спестявам една част от перипетиите. След като ми разбутаха ГНП-то от там в сервиз Бош. Повисях няколко часа за ред, за няколко минути и за 35 лв. беше готова. Оборотите ок и на климатика му изчезнаха проблемите. Де го чукаш де се пука, но минах по заобиколния път. Можеше ли да я закарам първо в този сервиз. Само с късмет. Питах разпитвах, накрая неволята ме отведе там. После от форума на пежо си изтегих ръководство за ГНП като моето.
Тинки подаваш ли газ с педала докато върти стартера? Пробвал ли си с натиснат пендал по-лесно ли пали?
Имаш ли термо-опъвач дето опъва кобилица на помпата? Помпата ти е Бош и моята Бош, ама много разлики в моделите. Новите дизелови фордове вече са с двигатели като на пежата. Ама аз от новите системи хич не фатам.
Kirilpm - специалист
В Бургас и региона има страшно много кадърни майстори,верно до сега не съм видял такъв,който лекува всичко но текущия проблем,който разискваме е елементарен и механик от ТКЗС-то може да го отстрани с лекота,друг е въпроса че тинки усложнява откриването на проблема,понеже дава половинчата информация,лъже системно и не си мърда пръста да направи това което му е казано,както му е казано,вместо това се напъва да разсъждава и да действа по неговия си начин и резултатите са налице и форда върви с пълна пара към щипката на някой пункт :lol:
Kirilpm - специалист
Илчо Илиев написа:
...вероятно изобщо няма нито Форд, нито Фиеста...
Аз вярвам в това че има форд,снимки качи,клип направи,на вентото го бях накарал да снима една десетолевка под капака за да му вярвам,едва ли е намерил снимка в нета на венто с 10 лева :lol: А иначе и аз искрено се забавлявам,но тази тема е по-скучна.Но покрай забавното се изписаха доста правилни работи и почти всички възможни проблеми от които може да страда един дизелов форд,та все на някой ще влезе в употреба,къде да се посмее,къде да научи нещо :lol:
toolegittoquit - майстор
MIRO_073 написа:
Така е и с колите toolegittoquit. Ремонтираш-плащаш.
Май не разбра, че проблемът не ми е толкова в плащането. Проблемът ми е в липсата на качествени диагностици. Защото аз не съм съгласен да подменям работещи неща и да ремонтирам неща, които нямат нужда от ремонт, за да се стигне на случаен принцип до същинският проблем. Винаги съм писал, че 2/3 от работата на един майстор е да диагностицира адекватно проблема. Защото то и аз мога да запоявам и да сменям чипове, но ако не мога да разбера какво прави проблема и сменям на лотариен принцип много бързо ще ям дървото.
Та, аз не съм недоволен да си платя една цена, за да ми се реши проблема. Недоволен съм, когато ме лъжат, че други варианти няма, също както умишлено или неумишлено ме подвеждат. И когато един и същи проблем се налага да бъде "решаван" няколко пъти подред. Ако всеки път, когато майстор ми смени здрава част, защото не може да "налучка" проблема, същият майстор ми я плаща на мене обратно, като се окаже, че не тя е създавала проблема - съгласен съм.
egomen66 написа:
Първо: Помагаме на човек , който не разбира нищо от автомобили...
Щом знам как работи стартерът, значи все пак разбирам нещо от автомобили. Но не разбирам от дизели, защото не съм карал такъв и не знам дори от къде да го почна. И всъщност дори си нямам на идея как функционира точно ГНП и какво мога да му пипам, а и какво - не. Няма ли компютър - гледам го като объл камък.
А колата в момента пали. :? Не знам защо нещо лошо ще се е случило. Освен ако аз не съм бедствието по пътищата. С калинката.
kozl написа:
Тинки подаваш ли газ с педала докато върти стартера? Пробвал ли си с натиснат пендал по-лесно ли пали?
Имаш ли термо-опъвач дето опъва кобилица на помпата? Помпата ти е Бош и моята Бош, ама много разлики в моделите. Новите дизелови фордове вече са с двигатели като на пежата. Ама аз от новите системи хич не фатам.
Абе, пробвал съм да натискам пeдал на газта, но то от това, което четох изглежда, че няма значение дали го натискам или не - от него не зависело паленето.
Имам термо-опъвач, моторче ли е, кво ли е - опъва някакво жило на ГНП-то. Предполагам, че е някакъв сорт обогатител. ГНП е БОШ, а колата е 89 набор. Едва ли е "нов" двигател.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Но не разбирам от дизели, защото не съм карал такъв и не знам дори от къде да го почна. И всъщност дори си нямам на идея как функционира точно ГНП и какво мога да му пипам, а и какво - не........
А колата в момента пали. ....
Мдаа, всичките ни усилилия са били напразни колеги....Мисля, че темата е приключена и може да бъде заключена...
Очаквам следващата да бъде "колата ми гори много".... [-( [-(
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: