stoianov_n написа:Чефо има 2 дизела, но не се оплаква от тях, защото има поне средна шофьорска култура и защото не гледа майсторите в ръцете, докато му правят колата, демек има им доверие. И не тръгна да вини човека, който му смени ангренажа, когато със 130 вкара втора, защото човека си е свършил работата както трябва и никой не му е (на Чефо) виновен, че е тиква. Макар, че тиквенията му струва почти колкото Вентото на Тинки.toolegittoquit написа:Чефо, може ли по темата? Дизел нали имаш? Бензин, ГНП, стартер - конкретни въпроси. Пък за частите и труда, които са вложили - в друга тема.Той Чефо дизел има, ама проблеми с него няма..... щото отдавна е разбрал как се поддържа дизелова кола.
Пък Тинки задава въпроси, на които му отговориха поне 5 пъти, но отговорите не му харесват - или са свързани с инвестиции, или с неговия труд + инвестиции, или със задължително посещение на квалифицирани специалисти (пари, недоверие, трето-пето). Правил нещо по стартера (или го сменил с друг) - дали е добре? ГНП дали е добре? Дали взема въздух отнякъде и ако да - откъде по-точно (ако може снимки, обяснения по снимките, разбивки на цените за евентуални части и места, откъдето да се закупят най-евтино).
Монтьорите имат една приказка - "Кола по телефона НЕ СЕ ПРАВИ".
Пък Тинки се опитва да се бори с нея.