• 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
пишман_майстор - майстор
Имаа, има ! И там има маркучи до самия резервоар/сонда и т.н. !
Последна промяна от пишман_майстор на съб яну 16, 2016 8:00 pm, променено общо 1 път.
Kirilpm - специалист
Аз до тука само едно мога да твърдя със сигурност,тинки има форд,щом има снимки на мокър форд от днес съм склонен да му вярвам :lol: За другото най-добре да отиде в сервиза от който е доволен,сам няма да се оправи,особено ако кусура е в помпата.
vsm - напреднал
Прикачен файл:
1.JPG
1.JPG (48.12 KиБ) Видяна 1159 пъти
Жълт холендър гориво от филтъра.
Бял холендър обратно гориво към резервоара.
kuger - майстор
Ще дам още един съвет, като се надявам повече да не се меся.
От резервоара през помпа, ръчна и филтър горивото ти влиза в ГНП-то през електроклапан. В най-високата част на ГНП има изход за гориво, който заедно с този за обратната нафта /това, което е запушено с рапидка/ трябва да отива в резервоара. Тези две тръбички са свързани с тройник. Трябва да осигуриш изгонването на въздуха от системата. Никъде не трябва да има и най-малък пропуск, тоест засмукване на въздух. Ако това е изпълнено, няма да имаш проблем със захранването с гориво. Направи го това обезателно, после търси други проблеми.

Това чете ли го? В "горивата" го писах.
egomen66 - майстор
[ :?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:32 pm, променено общо 1 път.
turbocharged - специалист
С гориво и без гориво стартера върти еднакво. Олеква ако нямаш компресия. Правилно ти казва пишман_майстор. Вземай една една туба с нафта и вкарай правата и обратна нафта в нея. Филтър не ти трябва за пробата. Тая вечер е идеална за проба утре ще е студено.
Kirilpm - специалист
Тея пък направо се подиграват,тук за един месец не можем да запалим един форд,те за пет минути цял гараж щяха да запалят :lol:
При тинки това трудно ще се случи,колкото и нафта да тече трудно ще се запали.Ако някой не вярва може да си направи експеримент да хвърли цигара или клечка кибрит в чашка с нафта.
пишман_майстор - майстор
toolegittoquit написа:
пишман_майстор написа:
? Това не знам как да го разбирам, само мога да кажа, че самото ГНП се върти и доста по-лесно от ангренажен вал . Откъде реши, че без нафта в него , се върти мотора на стартер по-бързо?

Разбирай го така - въздух? :? Като няма гориво, няма какво да компресира, няма какво да пали, няма какво да противодейства на стартера. Същият върти леко? Правилна логика?
Не, неправилна е. С изключение на паленето.
Аз леко загатнах, че тормоза, който помпата оказва при въртене на мотора на стартер е малък ( по-малък от на ангренажния вал и кол.вал примерно ), има натоварване разбира се, но да се твърди, че празна помпа , се върти мноого по-лесно от пълна , на стартер, е малко несериозна . Има разлика, но не е от толкова значение и не е причината да падат или покачват оборотите на стартера от "зор" заради нея
toolegittoquit - майстор
пишман_майстор написа:
...
Не, неправилна е. С изключение на паленето.
Ясно. Така ми се струва, защото въртя на зареден акумулатор сигурно. Та от къде да развия, да изкарам въздуха?
пишман_майстор - майстор
vsm написа:
Прикачен файл:
1.JPG
Жълт холендър гориво от филтъра.
Бял холендър обратно гориво към резервоара.
Колега Манасиев ( ако бъркам името-сори :) ), не че нещо ама сигурен ли си в описанието , щот аз не съм , вход и изход не грешиш ли?
Входа на помпата е отпред ( шийката на вала), а изхода ( обр.гориво) отзад. Ти си ги разменил описанията
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: