• 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
MIRO_073 написа:
Скоби трябва да има. Ще вземе да сълзи от някъде, да изскочи от вибрации...нафта върви. Хубави съвети му давате. Ако му се виждат много парите за скоби да вземе по здрави кабелни връзки да ги стегне.
Стига бре, Миро!
Маркучи за обратна нафта досега не съм чул да излязат, пък не е като да нямам дърти трактористи покрай мен :wink:
И на моите няма скоби.
Тинки, маркучите за обратната нафта изглеждат добре, но въпреки това за свое успокоение ги смени. Може да има пробив във вътрешната част и да "духат". Не са текстилни, просто отвън са такива - предполагам за да не прегарят. Вътре са си гумени. По спомен метъра беше 5-6 лева, на теб не ти трябва повече.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Тинки, маркучите за обратната нафта изглеждат добре, но въпреки това за свое успокоение ги смени.
Да. И като са ОК, аз съм идиот, а колата не пали защо? А сутринта палеше. :? Те и другите маркучи изглеждат здрави, ама...Тогава?
Гледам има поне 10 теми в интернета с дизели, които собствениците им реват от тия маркучета. Не били вече плътни, дърпало и нафтата изтичала в резервоара. После един голям дълъг... като искаш да запалиш.
MIRO_073 - майстор
Chefo77 написа:
MIRO_073 написа:
Скоби трябва да има. Ще вземе да сълзи от някъде, да изскочи от вибрации...нафта върви. Хубави съвети му давате. Ако му се виждат много парите за скоби да вземе по здрави кабелни връзки да ги стегне.
Стига бре, Миро!
Маркучи за обратна нафта досега не съм чул да излязат, пък не е като да нямам дърти трактористи покрай мен :wink:
И на моите няма скоби.
Тинки, маркучите за обратната нафта изглеждат добре, но въпреки това за свое успокоение ги смени. Може да има пробив във вътрешната част и да "духат". Не са текстилни, просто отвън са такива - предполагам за да не прегарят. Вътре са си гумени. По спомен метъра беше 5-6 лева, на теб не ти трябва повече.
Не съм карал чисто нов дизел, ама едва ли от завода излиза без някакъв захват на маркуча за щуцера.
Chefo77 - майстор
Абе и аз не съм карал чисто нов, ама съм виждал - и да ти кажа, скоби не съм мяркал. Много навътре влизат щуцерите, налягането е ниско ...
Което не означава, че никой дизел няма!

Тинки, и на двата дизела първото нещо, което направих (на първия бащата ме изтормози още първия ден, на втория вече си знаех), беше да сменя тези маркучета. Не е единичен случай да смуче по малко оттам.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Тинки, и на двата дизела първото нещо, което направих (на първия бащата ме изтормози още първия ден, на втория вече си знаех), беше да сменя тези маркучета. Не е единичен случай да смуче по малко оттам.
А от тоя за горивото - случвало ли ти се е? Той ми изглежда по-читав, но все пак нещо се случва тук. А скобички мога да купя - стотинки са. По-големият проблем ще е как да ги навра, понеже мястото не предразполага.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:33 pm, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
Ами не. Или поне не помня. На италианката имах някакъв вакуум понакъсан (за авансатора май беше), та играеха оборотите, други маркучи съм нямал проблемни. Ааа, имах - на Роро един пръснат маркуч на турбопътищата, но той не се брои :lol: Но пък поне цепката беше качествена, не я търсих много :lol: :lol:
DundyTheCroc - майстор
Хващам се на бас, че с нов истински филтър, помпа за подкачване с клапанче както му е реда, нови маркучи за горивото и скоби колата ще пали нормално (като за дизелов Фодр де) :-D
Kirilpm - специалист
MIRO_073 написа:
Chefo77 написа:
MIRO_073 написа:
Скоби трябва да има. Ще вземе да сълзи от някъде, да изскочи от вибрации...нафта върви. Хубави съвети му давате. Ако му се виждат много парите за скоби да вземе по здрави кабелни връзки да ги стегне.
Стига бре, Миро!
Маркучи за обратна нафта досега не съм чул да излязат, пък не е като да нямам дърти трактористи покрай мен :wink:
И на моите няма скоби.
Тинки, маркучите за обратната нафта изглеждат добре, но въпреки това за свое успокоение ги смени. Може да има пробив във вътрешната част и да "духат". Не са текстилни, просто отвън са такива - предполагам за да не прегарят. Вътре са си гумени. По спомен метъра беше 5-6 лева, на теб не ти трябва повече.
Не съм карал чисто нов дизел, ама едва ли от завода излиза без някакъв захват на маркуча за щуцера.
Нямат скоби,маркучите влизат много плътно и щуцерите са добре направени(с изключение на френските коли разбира се),но от тях въздух не смуче,оттам тече когато работи колата и са прокъсани маркучите,но си пали безгрижно в повечето случаи,просто мирише страшно много на нафта.А на тинки проблема много вероятно е да е в помпата,на тази преклонна възраст едва ли е виждала ремонт.Маркучи,филтри,помпи все лоши и скъпи работи :sad:
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
А на тинки проблема много вероятно е да е в помпата,на тази преклонна възраст едва ли е виждала ремонт
Мерси. Ако е ГНП не мога да го оправя сам, не мога да прибера колата, след като го свалят за ремонт и ще ми обявят цена 200лв.
Ма ако развия тръбите на дюзите и като въртя почне да пръска какво правим - пак ли ГНП?
п.п Ако беше ГНП, нямаше ли и малко по-топла да прави дертове, а и когато карам да глъхне и т.н?
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: