• 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
gogo7777 - майстор
....Купувах я от един магазин за авточасти и я разредих по упътване.......
В БГ нищо написано по опаковките не е вярно.....принцип :!:
toolegittoquit - майстор
egomen66 написа:
Не стой , залудо на студа.
Ти майтап си правиш, ама вън хич не беше топло, като сменях маркучите. :?
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:35 pm, променено общо 1 път.
turbocharged - специалист
Честито. Запали Форда значи. Много лесно се оттърва с най-простия проблем който може да има един непалещ дизел. Само дето писа и си напъва главата толкова много.
Прозрачните маркучи искат точен размер на щуцера към маркуча. Влизат с малко нагряване с пистолет за горещ въздух. Предимството е че се вижда нафтата и въздуха в нея. Филтъра нали ти писах че струва 13 лв. Не е нещо което можеш да отлагаш. Особенно зимата. Водата в нафтата и другите парцали трябва да се утаяват някъде.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:35 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
turbocharged написа:
Прозрачните маркучи искат точен размер на щуцера към маркуча.
Че тоя маркуч много ясно беше с размер малко по-малък от щуцера. Работата е там, че не излиза, но въпреки всичко не е достатъчно мек, за да уплътнява хубаво. :)
inspo - майстор
Преди да хвърлиш радиатора на парното пробвай с Антикалц или подобно. Ползват ги при почистване от варовик на кафе машини и др.
viewtopic.php?t=27006
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:36 pm, променено общо 1 път.
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
turbocharged написа:
Прозрачните маркучи искат точен размер на щуцера към маркуча.
Че тоя маркуч много ясно беше с размер малко по-малък от щуцера. Работата е там, че не излиза, но въпреки всичко не е достатъчно мек, за да уплътнява хубаво. :)
За да стане мек и да ти свърши работа първо трябва малко да му духаш с пистолета за горещ въздух разбира се както те посъветваха.Взел си маркучи от доста сериозни марки,дано изкарат до следващата зима :lol:
toolegittoquit - майстор
inspo написа:
Преди да хвърлиш радиатора на парното пробвай с Антикалц или подобно.
Пробвах с оцет, така де - бутилка "кисел продукт" за 60 стотинки. :-D
Kirilpm написа:
За да стане мек и да ти свърши работа първо трябва малко да му духаш с пистолета за горещ въздух разбира се както те посъветваха.Взел си маркучи от доста сериозни марки,дано изкарат до следващата зима
Духнах го. Влезе. Но след това не уплътнява по профила на щуцера. А тоя маркуч Акрон е 9лв/метъра. Продават го на цената на Gates. Който Гейтс/Гудиър са хубави, амааа - днес няма от къде. Вчера щях, обаче пак имах проблеми с въздуха и окъснях.
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: