• 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
egomen66 - майстор
:-D
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:36 pm, променено общо 1 път.
Kirilpm - специалист
Нафта,особено в тоя студ с пистолет за горещ въздух трудно ще запали,но третия пасаж в червено ми хареса.
В интерес на истината киселия продукт по 60ст шишето чисти по-добре от истинския домашен оцет и от хубавия купешки оцет.Аз редовно го използвам.
kozl - майстор
Прозрачните маркучи вероятно не уплътняват поради неподходящи скоби. И трабва да се слагат на топло докато са еластични. На 306-цата оригинално маркуча е прозрачен от ГНП до филтъра. И интересно, че е без скоби. Щуцерите са като на бъчвички. Ако се наложи да слагам скоба там бих използвал парче гумен маркуч в-у прозрачния и в-у парчето стягам скобата. А да и си провери отдушника на резервоара.
toolegittoquit - майстор
Смених маркучите, пак тегаво. Ще дърпа от ГНП сигурно. Ще сложа кранче на обратната нафта да не може да я връща в резервоара.
Като я изгася за по-дълго - щрак кранчето. Така няма да може да я върне в резервоара.
DundyTheCroc - майстор
Обратната няма значение, важното е входящата да не поеме въздух
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:37 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
DundyTheCroc написа:
Обратната няма значение, важното е входящата да не поеме въздух
Има значение. Ако дърпа въздух от ГНП изтича нафтата през маркуча за обратната нафта. Гарантирам, че правата нафта не дърпа въздух, а и не може - има клапан.
egomen66 написа:
Купи си такова кранче.Специално за горива е.Размера му е Ф8. Има и други размери.
Стига глупости. Искам преди да сменям неща по ГНП - да пробвам.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:38 pm, променено общо 3 пъти.
toolegittoquit - майстор
ky-kyy написа:
За кво да се харчи за кранче, като може да издялка една клечка и да затапи тоз маркуч...
Много забавно. Просто искам да видя дали ще мине със 100лв за смяна на уплътнения на ГНП.
kozl - майстор
Много полезно, но не много сигурно в успеха. Така аз се пробвах да изчистя на 305 радиатора за парно със леко разредена сярна киселина. Голям бълвоч извади киселината, ама супер ефекта бе като го дадох да го разпоят и почистят механически. М-у другото котлен камък нямаше. Всичката гняс приличаше на кафява лой или лепкава грес. Киселината я разгражда ама не извади всичко. Пък и не е безопасна процедурата.
За тези, които не внимават радиаторите на 305 са медни със запоени сглобки. Не пробвайте подобно с алуминиевите.
Към Тинки. Препоръчаха ти помпа тип "Круша", пък и kuger обеща подарък филтър с помпа. Защо не се възползва? Ами кранчета и дрън, дрън. "Крушата" - препоръчвам "крушата". Помпите вградени в блока на филтъра с възрастта си внасят проблеми. А "крушата" е независима от корпуса и лесна за подмяна.
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: