Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
vandu - специалист
Варианти много:
1. Развърташ от мрежата и превключваш на генератора. Има опасност от късо, затова двете вериги да нямат нищо общо.
2. Посредством автотрансформатор. (ако може да намериш някой латер втора употреба иначе и те са скъпички особенно трифазните)
3. Развърташ директно. Ако генератора е с хубава изолация 30-40 сек. няма да му направят нищо.

ПС: Иначе в момента на ръзвъртане, напрежението е около 1/3.
todortv - майстор
vandu написа:
Варианти много:....
:roll:
1. Ако чоека има захранване от мрежата няма да пита за генератор.
2. 5 kW трифазен автотрансорматор :?
3. Не е въпроса в изолацията, а че генератора вероятно ще изгасне.
vandu написа:
ПС: Иначе в момента на ръзвъртане, напрежението е около 1/3.
:?

Към автора:
Какви са оборотите на мотора?
Ако е 1500 или 3000 и ако 7,5 KW на генератора са истински, без товар би трябвало да развърти.
Стоооян - помощник
Не знам колко оборота е мотора няма табелка
torbalan - Дървен философ
На теория - би трябвало да ти угасне генератора... То е същото, като да натиснеш до ламарината спирачката на колата по време на движение. Гасне си и толкоз :)

На практика - трябва да пробваш.

Не каза имаш ли техническа възможност да го развъртиш на празен ход, защото разликата в консумацията е огромна... Това обаче означава някакъв механичен съеденител.

Има устройства за плавно стартиране на асинхронни двигетели (на моята термопомпа съм монтирал такова), те до някъде решеват този проблем. Но пак до някъде...
moimoimoi - майстор
Стоооян написа:
Не знам колко оборота е мотора няма табелка
е как разбра че е 5kw двигателя :?
каква защита ще му сложиш след като нямаш технически параметри
Стоооян - помощник
moimoimoi написа:
Стоооян написа:
Не знам колко оборота е мотора няма табелка
е как разбра че е 5kw двигателя :?
каква защита ще му сложиш след като нямаш технически параметри
Човека които ми го даде ми каза че е 5kw но за оборотите не помни понеже много години не го е ползвал
Стоооян - помощник
утре ще го занеса на маистор да го направи на триъгалник/звезда и ще го пробвам на празен ход , ще пиша какжо е станало
torbalan - Дървен философ
Всъщност, за какво ще правиш ток, че да въртиш двигател?

Няма ли вариант директно да се закачи ДВГ на мястото, където е електромотора. Тка ще мъкнеш и сто кила по-малко...
Стоооян - помощник
torbalan написа:
Всъщност, за какво ще правиш ток, че да въртиш двигател?

Няма ли вариант директно да се закачи ДВГ на мястото, където е електромотора. Тка ще мъкнеш и сто кила по-малко...
Мислил съм и този вариант,тожа е на една машинария, ел мотора е по компактен, стоиката не позволава за друг двигател
torbalan - Дървен философ
Стойки се преправят... Мисли в таз посока... :)

Тема "Какво напрежение е нужно за първоначално пускане на 5kw ел мотор моля помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: