• 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
kozl написа:
Към Тинки. Препоръчаха ти помпа тип "Круша", пък и kuger обеща подарък филтър с помпа.
Отдавна сложих такава и работа не върши. Пак колата на произволен принцип пали трудно, независимо дали помпиш или не. Като се заиграх да сменям маркучите и т.н - запали след това веднага. 100% е нещо по пътя на горивото. Другият вариант - има ли някаква клапа по пътя на горивото в ГНП на входа? Къде да я търся?
Ще има ли някаква промяна, ако сложа клапан преди филтъра за входящото гориво?
Последна промяна от toolegittoquit на пон яну 18, 2016 6:20 pm, променено общо 1 път.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:38 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
egomen66 написа:
Копираш си всичко това , и почваш по списъка , да проверяваш. Проверяваш и отмяташ... Във момента в Лидъл , продават такива лупи .... Купи си една... ако нямаш пари , пиши на лични ще ти пратя.
Да дойда да ми го направиш това...проверяване на -10? Чудя се как да закрепя ситуацията, защото по това време не се работи навън. А ти ми пращаш цитирани неща от Интернет, които и нямат нищо общо с проблема ми, защото не отговаря по никой критерий написаното.
Най-малкото колата ту запалва нормално, ту не. Е, такъв случай в "описаното" нещо, което всъщност е плагиатство от трети сайт, няма такъв вариант. Освен да те пратя на -10 да ми вдигнеш колата на крик и да гледаш резервоара. Искаш ли, или просто даваш такива съвети?
И не, нямам си на идея как работи вътрешно ГНП. Знам как работи бензиновата система - помпа, която създава високо налягане, маркучите отиват до инжекторната рейка, компютър ги командва кога да отварят. За да не се повиши налягането недопустимо, обратното гориво(натрупаното) се връща в резервоара. Пали се от искра, за която отговаря блок-бобина или бобина през делко, отново с компютърно управление.
Ще разбереш ли, че като НЯМА компютър, животът ми е много сложен, защото не мога да видя параметрите на системата и т.н? Ако имаше, отдавна щях да разбера всичко. Аз се занимавам с жици, а не бутала и зъбни колела. Ходя с лаптоп и мултимер, не с манометър.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:39 pm, променено общо 1 път.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:39 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
egomen66 написа:
По темата...закарай колата на сервиз :partyman:
Питах конкретно - специално това ГНП има ли електромагнитни клапани и къде да ги търся? Смятам в крайна сметка, понеже няма на къде, да мръзна и да направя онова с шишето.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:40 pm, променено общо 1 път.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:40 pm, променено общо 1 път.
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
Питах конкретно - специално това ГНП има ли електромагнитни клапани и къде да ги търся?
Ми където свършва жицата на ГНП-то бе Тинки. Без жица няма електро..., а само клапан. Мисли малко.

:partyman:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Ми където свършва жицата на ГНП-то бе Тинки. Без жица няма електро..., а само клапан. Мисли малко.
Жици има, ама вън е студено и не ми се проследяват. За това питам - къде точно, за да го тествам с подаване на +12V.
Не знам за Форд-а или Циганина, ама на мен ми е студено и не ми се работи отвън.
ivanovbg написа:
Аааа, не казвам, че Бургас по принцип си е морския Перник
Не знаеш колко си прав. Нашият еквивалент на "винкел" е "кирка", така че внимавай в картинката. :partyman:
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: