• 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:41 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
MIRO_073 написа:
А ако не го е дал за скрап на 06,06 ще бъде щастлив, щото Фордо ще пали по лете.
Приятел, проблема е, че и зимата пали. Онзи ден при -3 нямах проблеми. А другият проблем е, че като беше 12-13 градуса, пак правеше чалъми сутрин. Има нещо много нередно, но не е в самият двигател.
DundyTheCroc - майстор
Клапана на тази помпа е единственото нещо на нея, в което влиза кабел. Сваляш го, махаш му иглата, която прекъсва притока на гориво, после го слагаш пак. Ако почне да пали по-редовно значи е имало проблем с него.
toolegittoquit - майстор
DundyTheCroc написа:
Клапана на тази помпа е единственото нещо на нея, в което влиза кабел. Сваляш го, махаш му иглата, която прекъсва притока на гориво, после го слагаш пак. Ако почне да пали по-редовно значи е имало проблем с него.
Не точно. Утре може да го снимам на светло. Този клапан реже горивото нацяло или служи на други цели? :) Ако съм го локализирал правилно. Иде в шлаухка заедно с дебел червено-жълт кабел за подгряващите свещи.
ivanovbg написа:
Още един глас за задкормилното!
Като нямаш какво да пишеш, чао-чао от темата. Аман от комплекси. Ходи си избивай батерията на лаптопа, щото си циция да не си купиш нова. И понеже ги разбираш, една тъпа "умна" батерия не знаеш, че не работи като на винтоверта. :? Трол.
Последна промяна от toolegittoquit на пон яну 18, 2016 11:09 pm, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
Ами значи след като на студено пали/не пали, ама и на топло го е правело (спестена информация), значи на 99.99% е въздух. Ама на човека не му се занимава сега ...
Паркирането на наклон е ОК, ама ако свърши наклона?
Има ли вариант да има някой изронен зъб вътре в ГНП-то и като попадне на него - изобщо да не подкачва?
Уф, той Иванов ще извади лев и ще си купи батерия, ама това няма да реши проблема на колите ти ...
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Ами значи след като на студено пали/не пали, ама и на топло го е правело (спестена информация), значи на 99.99% е въздух. Ама на човека не му се занимава сега ... Паркирането на наклон е ОК, ама ако свърши наклона?Има ли вариант да има някой изронен зъб вътре в ГНП-то и като попадне на него - изобщо да не подкачва?
Да бе. На топло, на студено - всякак. Като си запалил колата и е топла - пали нормално. Сменям маркучите, нагълтвам се с нафта, обезвъздушавам, грам мехурче нямам в горивният филтър и в студа си пали. Разкарах се с колата, прибрах я - няма ядове. Ако беше нещо сериозно с ГНП, де да знам - сигурно щеше да прекъсва. Да, ама не. Въртиш, въртиш - или си въртиш или кюфка тук-таме, сега въртях - мъчи се да запали, превърта по малко и гасне. Еми колко да въртя, акумулатора заминава с тоя стартер 1.7kW.
Не може 2 дена да я паля нормално, сменям маркучите - пали нормално в студеното, днес да си въртя като пич на стартер, ама не пали.
п.п Ако Иванов ги разбира колите, както и батериЙте, тежко им на клиентите му.
п.п2 - Днес има някакво мехуче в горивният филтър. Но може понеже като я запалих, не се напълнило всичко с нафта, нали маркучи изпразвах и от някъде да е минало малко.
Последна промяна от toolegittoquit на пон яну 18, 2016 11:14 pm, променено общо 1 път.
lov - майстор
egomen66 написа:
toolegittoquit написа:
DundyTheCroc написа:
Обратната няма значение, важното е входящата да не поеме въздух
Има значение. Ако дърпа въздух от ГНП изтича нафтата през маркуча за обратната нафта. Гарантирам, че правата нафта не дърпа въздух, а и не може - има клапан.
egomen66 написа:
Купи си такова кранче.Специално за горива е.Размера му е Ф8. Има и други размери.
Стига глупости. Искам преди да сменям неща по ГНП - да пробвам.
Добре де , искам да помогна.Има един друг вариант...ти в момента доколкото разбрах , не ползваш парното , тъй като радиаторчето ти е задръстено. Ползвай кранчето за парното ....за проба , така няма да ти се налага, да отваряш капака нощно време.Ще затваряш кранчето от вътре. А за радиаторчето на парното , ти бях пратил рецепта за оцет . Записа ли си я... :partyman:

http://forum.napravisam.bg/viewtopic.ph ... 85#p750285
Кило лимонена киселина струва 8 лева и ще стигне да изчисти цялата система на още два такива таралясника. #-o
Малко по скъпичко и по добро за чистене е млечната киселина. На нейна основа се правят повечето от хубавите препарати за чистене на бани от варовик. Причината да е по добра че е по слабо активна към металите но на варовиците не прощава.
toolegittoquit - майстор
Пишман станах, че питах. По-добре да питам в руският форум на Форд. :evil: Успехи!
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:41 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
pipilica написа:
Дай линк да се смеем и там, ти нищо не направи квото ти казаха тука, пък що не пали дизело.
Не съм ли? Маркучи, филтри, компресия, стартери, кабели, свещи, дюзи, подкачващи помпи, клапани? На тоз, дето се "смее" пръстите да му паднат, тия дето пише с клавиатурата! :evil: Искаш ли да да ти отида в темата със заварките, да ти се "посмея"? Айде, у лево на "смеещите" се! И на тия, които пишат отвратителни работи.
Лека вечер на останалите! :)
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: