
Качеството и важността не ги коментираме!
Chefo77 написа:Със спрея нали не пали? Като запали нали работи?И на двете отговорът е да. Спреят детонира, но не пали колата.
Chefo77 написа:... също така каза, че при еднакви температури един път пали, друг път неТочно така. Когато сменях маркучите запали в студа. Днес не иска.
kr1100 написа:П.П може раздиаторчето за парното да не е виновно. Дизел без печка зимата загрява когато го спреш след пробег.Не напразно имслагат бойлери / нагревателини свещи на антифриза/ или печки,Точно този , ако е наред термостата, ще загрее бързо. Моторът е предкамерен, за разлика от дизелите с директно впръскване, там да, те загряват доста по-бавно.
пишман_майстор написа: toolegittoquit как я мъчиш все още тази кола без филтър не знам ?!Филтър има.
kr1100 написа:Форда ще запали , ама не сега ами като се стопли !!Обясни ми защо на минуса оня ден колата палеше? Да не ми кажеш, че компресията ту я има след 12 часа престой, ту я няма. На акумулатор въртя, но не ги изтощавам акумулаторите. Когато гледам, че не е както трябва - сменям с другият, нося си 2.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: