Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Малко офтопик ...
Това може да има валове, че и два, ама е ГОТИНООО!
Прикачен файл:
IMG_20160119_094619_001.jpg
Прикачен файл:
IMG_20160119_094453_001.jpg
DundyTheCroc - майстор
И се кара с олио, поне така пише на капачката :-D
Харесва ми как е залепен със силикон маркуча към спирачния усилвател.
Andri01 - майстор
Миналия век в БМФ имаше кораб "Богдан" / сега едната му котва е изложена до храма"Св.Никола"-Варна /.Той беше с двигател "Доксфорд" с по две бутала,движещи се срещуположно в един цилиндър. Нямаше клапани. Двутактов. По спомени цилиндрите бях 6бр.
colyo - специалист
30-те процента разтоварване и 30%-ната икономия идват от това, че на теория стандартният газоразпределителен механизъм консумира около 30 % от полезната мощност на двигателя. Управлението на клапаните, посредством електромагнити ще изисква повече електроенергия. Не ми се смята колко повече ще товари двигателя новият по-голям алтернатор. Струва ми се, че наистина ще доведе до някаква икономия, но твърдо няма да е повече от 10-15%.
Ако буталата са изрязани, няма проблем при отказ на електрониката. На Аскона съм късал разпределителен вал и така опитно установих, че не удря клапани (това още през далечната 93-та година). Във формула 1 от години няма разпределителни валове и явно е добро решение, дори и само за олекотяване на конструкцията.

ПП: Изродихте темата с тези акумулатори. Определено вече ги няма старите добри акумулатори, които изкарваха по 10-ина години без проблем. Четвърти по ред акумулатор ми умира от раз на 25-я месец, малко след като му изтече гаранцията. Оставам с чувството, че вече като на принтерите им слагат таймери.

Към Чефо: Имах Алфа 75 с такъв двигател 2,0 литра. От шейсет и някоя година хардуера се произвежда без изменения. Моя даже беше с променливо газоразпределение.......голям гъдел беше. Понеже електрониката не работеше, го включвах с ключе над 120 км/ч........все едно идват на помощ едни 20-ина коня.
p.v.x - майстор
Интересно. Няма нито един японец , но пък има Форд. :-D

http://fakti.bg/technozone/188751-obavi ... =firstpage :rock:
Chefo77 - майстор
Той този двигател на Форд вече трета или четвърта година подред печели. Явно е голяма работа, без сарказъм.
ESPACE - майстор
colyo написа:
ПП: Изродихте темата с тези акумулатори. Определено вече ги няма старите добри акумулатори, които изкарваха по 10-ина години без проблем. Четвърти по ред акумулатор ми умира от раз на 25-я месец, малко след като му изтече гаранцията. Оставам с чувството, че вече като на принтерите им слагат таймери.
Явно си купуваш акумулатори произведени от Johnson controls за да ги сменяш малко след гаранцията. Поне 75% от всички продавани са техни.
nikolovvd - майстор
Заглавието на темата е некоректно. Може би ще е по удачно - "С клапани, но без разпределителни валове".

Някъде да виждате разпределителни валове?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c19kn3drdFU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wA8vgYlG-qE[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YopoTlhnkDw[/youtube]
Последна промяна от nikolovvd на пет юни 03, 2016 9:24 am, променено общо 1 път.
nikolovvd - майстор
Chefo77 написа:
Това може да има валове, че и два, ама е ГОТИНООО!
На времето Форд е казал, че сваля шапка само пред Алфа Ромео.

Тема "Без разпределителни валове." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: