• 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
...или не ти се мръзне на улицата,ами тогава викай неволята и се опрвяй сам :)
Не е така. Повечето работи, които можех да ги направя - направил съм ги. Включително смяна на стартер, която не е лека и налага сваляне на охладителен радиатор и източване на цялата охладителна течност от системата.
В момента въпросът ми е - при подобно "палене" сутрин да търся проблема в дюзи, ГНП което странно защо не нагнетява достатъчно само при сутрешно палене или самият двигател? Бих могъл да я закарам за стенд на дюзи или диагностика на ГНП, но бих искал мнение с предположение по-стабилно от моето. За да не давам пари напразно.
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Kirilpm написа:
...или не ти се мръзне на улицата,ами тогава викай неволята и се опрвяй сам :)
Не е така. Повечето работи, които можех да ги направя - направил съм ги. Включително смяна на стартер, която не е лека и налага сваляне на охладителен радиатор и източване на цялата охладителна течност от системата.
В момента въпросът ми е - при подобно "палене" сутрин да търся проблема в дюзи, ГНП което странно защо не нагнетява достатъчно само при сутрешно палене или самият двигател? Бих могъл да я закарам за стенд на дюзи или диагностика на ГНП, но бих искал мнение с предположение по-стабилно от моето. За да не давам пари напразно.
Аз до колкото си спомням на фиеста 1.8д стартера го свалям без да свалям радиатор,но предполагам твоята е специална изработка.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Аз до колкото си спомням на фиеста 1.8д стартера го свалям без да свалям радиатор,но предполагам твоята е специална изработка.
Радвам се за теб. С тресчотка не става, защото няма място да въртиш. Илиии, то става, ама по-лесно е да го сваля. Мисля, че си има тема. Май не аз съм човекът с оффтопика. Стига провокира.
toolegittoquit - майстор
lov написа:
Това правил онова правил а като влезна из форума се е изцвъкал в няколко теми.
Не е така. За 3 часа свалих радиатор, смених стартер, пробвах го, сложих радиатор, сложих антифриз, обезвъздуших и пробвах колата. Пиша бързо и не ми е проблем да пиша в няколко теми. И далеч в не всички съм се "изцвъкал".
toolegittoquit - майстор
Струва си да добавя нещо, което най-много ме озадачава. Една вечер, като запалих сутрин и работеше, оставих колата и просто за любопитство опитах да я запаля. Не стана. Мина цяла нощ, на другият ден сутринта запали. Ето това ме хвърли в тъча и ме остави да се почесвам умно. :?
Kirilpm - специалист
Една вечер,като запали сутрин викаш,ми то ако ще я палиш от сутрин до вечер по-рахат ще си да ходиш с колело и по-дебело яке.Това че един път е запалила нищо не значи.За да пали всеки път и да върши работа се налага ремонт,скъп ремонт,другото е замазване на положението.Последното евтино което остава е да се регулират клапаните,понеже имаш самочуствие на човек доста вещ в тази област,може да опиташ и да качиш клипче с звука на мотора преди и след интервенцията,пък и налягане може да измериш :wink:
За да не кажеш че съм ти го спестил напомням,че един човек в чиито знания се съмняваш ти го каза още в началото на сагата с форда. :lol:
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
За да пали всеки път и да върши работа се налага ремонт,скъп ремонт,другото е замазване на положението.
За мен ако кола запали от почти от раз след вечер престой, това означава, че няма катастрофален проблем. За колелото - не спами. Ходи ти.
Имам усещането, че нещо пропускам. И някоя идиотщина ми се качва на главата, също както и при VW. И че си блъскам главата и сменям най-различни неща, докато трябваше да сменя един TPS, 2 маркуча и 3 настройки, за да тръгне колата като самолет на газ.
Последна промяна от toolegittoquit на чет яну 21, 2016 10:52 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
...
Почти от раз ще рече със скапаният стартер на 4-5 завъртане на стартер(оборота, не пъти). А ако исках да си философстваме дървено, щях да пусна тема в раздел за празни приказки. Тук не е случаят такъв. Имам усещането, че изпускам някоя абсолютна ТЪПОТИЯ.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Дизелов форд се купува зимата и се продава лятото :?
Това ПО ТЕМАТА ли е? Мислех, че е читав, след като като запали не пуши, димът е почти безцветен. Толкова. Сега питам какво може да се направи, без нахалос да се хвърлят пари?
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
-може да се отремонтира
КОЕ? Ти сигурен ли си, че двигателят е проблема!? Защо във Ford форума има хора, които ги карат с компресия 22-23 на всички цилиндри и то казват, че просто въртят по 10-тина секунди зимата, но си палят?!
Или ти си мислиш, че за да не сменям двигател на 1 кола, съм купил друга, да сменям двигател на нея?
Последна промяна от toolegittoquit на чет яну 21, 2016 11:53 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: