lozan написа:Важното е мотора да не се свързва към акумулатора, защото вместо ветрогенератор ще направиш вентилатор.Да видим. Това в пунктирания квадрат е алтернатора със всичките му там салтанети в него? От мотора произведеното електричество отива на + на акумулатора и регулатора на напрежение и оттам на + на ротора на алтернатора? От статора на алтернаторът пък 3те фази отиват в (това Грец ли е нз) и от там отново на + на акумулатора? Лампата на таблото и старт ключа ги пропускам. Правилно ли съм разбрал, или да сменя начинанието?
Така по-ясно ли е?

 Благодаря много за търпението (с мен е необходим реквизит)
 Благодаря много за търпението (с мен е необходим реквизит)   Сега следва да попитам алтернатора ли определя параметрите на електромотора? Няма ли да е голямо натоварването за пропелера да върти и генератор и електромотор? Ставам досаден вече сигурно, но ми се иска да си изясня теоритично нещата преди да започна да творя. Хубаво щеше да е ако имаше повече снимки във форума. Те са по-красноречиви от стотици слова
 Сега следва да попитам алтернатора ли определя параметрите на електромотора? Няма ли да е голямо натоварването за пропелера да върти и генератор и електромотор? Ставам досаден вече сигурно, но ми се иска да си изясня теоритично нещата преди да започна да творя. Хубаво щеше да е ако имаше повече снимки във форума. Те са по-красноречиви от стотици слова  

 
 


 Извинявай! Оставям те на колегите ти
 Извинявай! Оставям те на колегите ти