Аз мога да питам и специалисти в тази област, ама е ей от тука. Вероятно другите добавки имат съпътстващо значение.
Нека намерим най-тънките цени.
nikolson
- майстор
11433 мнения в "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2"
prascho
- майстор
prascho
- майстор
- Мнения: 3117
lov написа:Не знам от къде го изрови това съдържание на преобразователя. Преди ми беше попадало точното съдържание но си бяха 4-5 компонента но май без ацетон. Спомням си че имаше спирт и хидрохинон. Ама то те така кой да си води записки кат лабораторията на химиците беше съседната врата у фабриката.По вълнуващ е контакта с алхимициЧерпиш една лимоната и те ти забъркват един литър.
И вършеше работа в пъти по добре от този който се продаваше по железариите.

Николай Николов
- специалист
- Мнения: 209
Стандартна цанга 6 и 8 мм - фрезери под път и над път за тях.
stan73
- майстор
- Мнения: 1455
Относно качествени ръждопреубразуватели (стана на въпрос по-горе) и борба с ръждата преди няколко години бистрихме въпросът във форума на Москвич Клуб България, та в известен смисъл ще се самоцитирам - има рецепта за качествен ръждопреубразувател на един култов руснак:
"
Неактивен stan2140d
Потребител
***
Дата на регистрация: Мар 2006
Публикации: 226
Re: Антикорозия
« Отговор #24 -: 01 Април 2013, 16:27 »
И аз преди имах проблеми със ръждясването (една, две или най-много три години след обработката и избиваше ръжда (става въпрос за Варна - влажно/солен въздух). Научих едва преди няколко дни с много четене и голяма доза късмет, че на практика не сме правили каквото трябва главно по инфото на един гениален руснак фен и химик.
Инфото е синтезирано от мен и е към всички, дано да Ви помогне (постнах го и в страница ни и във "фейса")
Правилната антикорозионна обработка трябва да представлява следното:
1. Почистване локално на корозиралото място с телена четка или ламелна шкурка с машина или поне на ръка (телената четка повече замазва)
2. Обработка с ръждопреубразувател (по-долу ще публикувам и рецептата за качествен ръждопреубразувател на ценният руснак)
3. След 24 часа - измиване на обработеното място с вода
4. Подсушаване
5. Обезмасляване
6. Грундиране с двукомпонентен реактивен грунд (в краен случай може и с двукомпонентен епоксиден грунд)
7. Боядисване поне 4 "ръце", като даже и сребърният феролит е доста добро и достъпно решение.
Ето и рецептата за качествен ръждопреубразувател на гениалният руски химик и фен:
Простой, но эффективный рецкпт преобразователя ржавчины:
1. Ортофосфорная кислота H3PO4 - не более 24% от массы всего раствора
2. Вода дистилированая H2О - 25-26%
3. Бутиловый спирт (н-бутанол) C4H9OH - 25%
4. Этано́л (эти́ловый спирт) C2H5OH или CH3-CH2-OH - 25%
после применения желательно смыть
етанолът в рецептата можел да се замени с изопропанол
П.П. Материалите от които синтезирах инфото са от форума на Офроуд България и от натрупани те от мен данни и опит и от други места.
П.П.2. В следващият ми пост има известна актуализация в технологията, съгласно новопостъпилите (вчера) данни - оставям и този пост за всеки случай
« Последна редакция: 13 Април 2013, 01:49 от Guest »"
и
"stan2140d
Потребител
***
Дата на регистрация: Мар 2006
Публикации: 226
Re: Антикорозия
« Отговор #27 -: 13 Април 2013, 01:43 »
Рецептата, която дадох в предният си пост за ръждоперубразувател на култовият руснак е добра.
А вчера разпитах една мацка, която се занимава с бои и антикорозионна обработка към 20 години вече, та тя ми каза, че истината според нея е следната (и ще допълня малко с натрупаните досега от мен данни и опит) :
Правилната антикорозионна обработка трябва да представлява следното:
1. Почистване локално на корозиралото място с телена четка или ламелна шкурка с машина или поне на ръка (телената четка повече замазва)
2. Обработка с ръждопреубразувател (по-горе публикувах и рецептата за качествен ръждопреубразувател на ценният руснак)
3. След 24 часа - измиване на обработеното място с вода
4. Подсушаване
5. Обезмасляване
6. Грундиране с двукомпонентен "Уош Прайм" (прайм=грунд) - та той реагирал химически с желязото и се захващал стабилно за него, но върху него боя не хващала и задължително трябвало да се грундира върху него с някой от изброените по-долу грундове
7. Грундиране с двукомпонентен епоксиден грунд, или двукомпонентен акрилен грунд или еднокомпонентен алкиден грунд - съответно се използва грунд с основа, като на боята, която мислим да положим по-късно (мацката не е чувала за двукомпонентен реактивен грунд - та май това засега отпада)
8. Боядисване поне 4 "ръце", съответно с боя с основа като предходният грунд - тя препоръчва двукомпонентни акрилни грундове и бои след уош прайма (а изпитано от мен в случай, че решите да минете "тънко" - най-евтини се оказват грундовете и автоемайл лаковете на алкидна основа -> една "ръка" грунд, две "ръце" сребърен феролит (доста бавно съхне, но си заслужава) и накрая 2 или 3 "ръце" алкиден автоемайл лак с нужният цвят - преди бях ползвал "Алкидем" на "Боди")
П.П. Мацката каза, че никой от много години насам не ползва за фабричното боядисване на колите материали на алкидна основа."
А нещата са публикувани в тази тема:
http://www.moskvich-bg.org/forum/index. ... 5#msg64527
"
Неактивен stan2140d
Потребител
***
Дата на регистрация: Мар 2006
Публикации: 226
Re: Антикорозия
« Отговор #24 -: 01 Април 2013, 16:27 »
И аз преди имах проблеми със ръждясването (една, две или най-много три години след обработката и избиваше ръжда (става въпрос за Варна - влажно/солен въздух). Научих едва преди няколко дни с много четене и голяма доза късмет, че на практика не сме правили каквото трябва главно по инфото на един гениален руснак фен и химик.
Инфото е синтезирано от мен и е към всички, дано да Ви помогне (постнах го и в страница ни и във "фейса")
Правилната антикорозионна обработка трябва да представлява следното:
1. Почистване локално на корозиралото място с телена четка или ламелна шкурка с машина или поне на ръка (телената четка повече замазва)
2. Обработка с ръждопреубразувател (по-долу ще публикувам и рецептата за качествен ръждопреубразувател на ценният руснак)
3. След 24 часа - измиване на обработеното място с вода
4. Подсушаване
5. Обезмасляване
6. Грундиране с двукомпонентен реактивен грунд (в краен случай може и с двукомпонентен епоксиден грунд)
7. Боядисване поне 4 "ръце", като даже и сребърният феролит е доста добро и достъпно решение.
Ето и рецептата за качествен ръждопреубразувател на гениалният руски химик и фен:
Простой, но эффективный рецкпт преобразователя ржавчины:
1. Ортофосфорная кислота H3PO4 - не более 24% от массы всего раствора
2. Вода дистилированая H2О - 25-26%
3. Бутиловый спирт (н-бутанол) C4H9OH - 25%
4. Этано́л (эти́ловый спирт) C2H5OH или CH3-CH2-OH - 25%
после применения желательно смыть
етанолът в рецептата можел да се замени с изопропанол
П.П. Материалите от които синтезирах инфото са от форума на Офроуд България и от натрупани те от мен данни и опит и от други места.
П.П.2. В следващият ми пост има известна актуализация в технологията, съгласно новопостъпилите (вчера) данни - оставям и този пост за всеки случай
« Последна редакция: 13 Април 2013, 01:49 от Guest »"
и
"stan2140d
Потребител
***
Дата на регистрация: Мар 2006
Публикации: 226
Re: Антикорозия
« Отговор #27 -: 13 Април 2013, 01:43 »
Рецептата, която дадох в предният си пост за ръждоперубразувател на култовият руснак е добра.
А вчера разпитах една мацка, която се занимава с бои и антикорозионна обработка към 20 години вече, та тя ми каза, че истината според нея е следната (и ще допълня малко с натрупаните досега от мен данни и опит) :
Правилната антикорозионна обработка трябва да представлява следното:
1. Почистване локално на корозиралото място с телена четка или ламелна шкурка с машина или поне на ръка (телената четка повече замазва)
2. Обработка с ръждопреубразувател (по-горе публикувах и рецептата за качествен ръждопреубразувател на ценният руснак)
3. След 24 часа - измиване на обработеното място с вода
4. Подсушаване
5. Обезмасляване
6. Грундиране с двукомпонентен "Уош Прайм" (прайм=грунд) - та той реагирал химически с желязото и се захващал стабилно за него, но върху него боя не хващала и задължително трябвало да се грундира върху него с някой от изброените по-долу грундове
7. Грундиране с двукомпонентен епоксиден грунд, или двукомпонентен акрилен грунд или еднокомпонентен алкиден грунд - съответно се използва грунд с основа, като на боята, която мислим да положим по-късно (мацката не е чувала за двукомпонентен реактивен грунд - та май това засега отпада)
8. Боядисване поне 4 "ръце", съответно с боя с основа като предходният грунд - тя препоръчва двукомпонентни акрилни грундове и бои след уош прайма (а изпитано от мен в случай, че решите да минете "тънко" - най-евтини се оказват грундовете и автоемайл лаковете на алкидна основа -> една "ръка" грунд, две "ръце" сребърен феролит (доста бавно съхне, но си заслужава) и накрая 2 или 3 "ръце" алкиден автоемайл лак с нужният цвят - преди бях ползвал "Алкидем" на "Боди")
П.П. Мацката каза, че никой от много години насам не ползва за фабричното боядисване на колите материали на алкидна основа."
А нещата са публикувани в тази тема:
http://www.moskvich-bg.org/forum/index. ... 5#msg64527
vasko9999
- специалист
- Мнения: 191
mitko64 написа:Днес в монтанския Лидл видях на билборд мултикътъра за 08.02., но за цената не се усетих да погледна. Ще пуснат също и комплектите му консумативи по 12 - 13лв., не запомних точно. Та се оформя пазаруване.Мисля че ще е като миналогодишната цена,по спомен беше около 60лв,но нека тези които тогава го взеха да пишат за цената .Тогава му се почудих и не го взех,но сега като се замисля в някои случаи ще е незаменим,гледам че са му променили и малко външния вид.
Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!