• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Мечтата на всяка домакиня
Andri01 - майстор
Не си съвсем права! Бутилка-вентил-шланг/ със скоба!!/-накрайник/със скоба/-медна тръба-накрайник/със скоба/-шланг/със скоба/-вход на печката !Газта се спира само и единствено от печката...е,ако на нея всичко и е в ред!! И така вече над 20г.!!
П.С.: На колата системата е винаги под налягане? Е,и? Ако системата е изпълнена като хората,грамотно и проверявана периодически,няма проблем да си е под налягане!! Професионални изводи!!
iliya_i - майстор
прочети тук и обърни внимание на стр. 2, т. 11
http://mengineer-bg.com/documents/docum ... _Butan.pdf

А това е от сайта на пожарната:
http://sofia-fire.bg/content.php?cat=4& ... &id=49&m=0
Последна промяна от iliya_i на вт фев 02, 2016 10:11 pm, променено общо 1 път.
Andri01 - майстор
А нищо за газовите бойлери на "пропан-бутан"? Които са с пилотен пламък? системите на природна газ в домовете ?И при тях ли се спира газта от входа ? Тогава отоплението ,бойлера...остават на сухо през ноща ?!
iliya_i - майстор
Andri01 написа:
А нищо за газовите бойлери на "пропан-бутан"? Които са с пилотен пламък? системите на природна газ в домовете ?И при тях ли се спира газта от входа ? Тогава отоплението ,бойлера...остават на сухо през ноща ?!
Бъркаш - бойлера гори постоянно. Той не се гаси по няколко пъти на ден. За това е и този пилотен пламък. Когато ще се гаси - пак от вентила. А природният газ е метан. При него наляганията са други и той не се свързва с маркучи а само с тръби. Както и не се съхранява в бутилки под налягане в домовете.
Andri01 - майстор
Бутилката в колата е под налягане около 200Бар!
П.С.: В къщи всичките системи-водопроводни,електро,газови и хидравлика са мое лично производство,за това съм сигурен в тях! Друг е въпроса,ако човек се осланя на майстори! Дано не става беля,но не вярвам някой майстор да си признае грешката !Винаги ще обвини чорбаджията и...! Те за това са и тези правила!
iliya_i - майстор
Andri01 написа:
Бутилката в колата е под налягане около 200Бар!
И с маркуч за 200 бар ли е свързана? Освен това пропан -бутана е по-тежък от въздуха, а метана е по-лек. И при 200 бар. метана не е течен а газ. А в бутилката пропан - бутана е течен и трябва да се изпари. Колкото е по-ниска температурата навън, толкова по-трудно. Старите газови устройства за карбуратори имаха изпарители, които се подгряваха с антифриза.
Andri01 написа:
П.С.: В къщи всичките системи-водопроводни,електро,газови и хидравлика са мое лично производство,за това съм сигурен в тях! Друг е въпроса,ако човек се осланя на майстори! Дано не става беля,но не вярвам някой майстор да си признае грешката !Винаги ще обвини чорбаджията и...! Те за това са и тези правила!
Основният проблем на самоделките за газ са заварките. Там е много важно кой и как ще я завари. Напр. ако рашиш да прекъснеш трабата и да сложиш коляно на внадката.
Последна промяна от iliya_i на вт фев 02, 2016 10:34 pm, променено общо 1 път.
Andri01 - майстор
Е,и? На разбирам какъв ти е проблема? Има шлангове/ маркучи/ за 350бар! С такива се зареждат съвременните леководолазни апарати ,работещи нормално на 250Бар!
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
Andri01 написа:
Бутилката в колата е под налягане около 200Бар!
П.С.: В къщи всичките системи-водопроводни,електро,газови и хидравлика са мое лично производство,за това съм сигурен в тях! Друг е въпроса,ако човек се осланя на майстори! Дано не става беля,но не вярвам някой майстор да си признае грешката !Винаги ще обвини чорбаджията и...! Те за това са и тези правила!
Чак пяна виждам по калвиатурата ти!
Маркучите на колко време ги проверяваш и сменяш?
Че колата ти е навън и ако има утечка тя си се утича и размива в безкрая да се усетиш?
Ако това ти е професия, да ти пикам на дипломите, щото си пикаш на клиентите.
Andri01 - майстор
Въздържам се да ти отговоря.Просто не искам да влизам в ГЛУПАВИЯТ ти тон! Избягвай личните нападки!Нито ме знаеш какъв съм,нито кой съм!
iliya_i - майстор
Andri01 написа:
Е,и? На разбирам какъв ти е проблема? Има шлангове/ маркучи/ за 350бар! С такива се зареждат съвременните леководолазни апарати ,работещи нормално на 250Бар!
Проблема е, че колкото повече връзки имаш, толкова по-голяма е вероятността за пропуск. И като не си спираш бутилката, като не си там, а тръбите са постоянно захранени и под налягане, може следващото светване на лампата да е фатално. За това хората са написали тези правила. Всека гръмнала бутилка е в резултат на нарушаването на поне едно от тях.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "въпрос за газов котлон" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: