Най - вълнуващия въпрос зимно време.
filmatoplo - майстор
За 4 часа тест отзивите са мн добри, гори по малко тоест по бавно, понеже си дърпа въздух от вън не чувствам течение от към входната врата. с падане на външната температура, пламъка се изясни по чисто работи, усеща се че тегли повече. Може би преди съм тествал или в по студено време, или нещо горивото е било не както трябва.
6osi6 - майстор
andy_forresite написа:
Пропуснал си думата "кислород" - по-студеният въздух е по-богат на кислород :wink:
Пропуснал си от часовете по физика. Температурата на въздуха не влияе на количеството на кислорода. Променя се само плътността. При студен въздх вентилаторът ще работи по-ефективно, но горенето и тягата ще са по-лоши. На практика не би трябвало да има разлика.
gnt69 - майстор
По-студения въздух е по-плътен, и значи в същия обем вече има повече от търсения кислород. Това е цялата работа. :partyman:
Evgeniy - майстор
6osi6,

Това може би е един от малкото случаи, когато ти си в грешка.
Като се промени плътността влиянието и не е само във вентилатора... Обема (дебита) е същия и не се променя, но масата (килограмите) в този обем е по-вече, следователно и кислорода е повече.
bobi65 - специалист
6osi6, този път и мен ме изненада..
Ето за всички който не били в час по физика една таблица. :)

Прикачен файл

Koeficenti vazduh-teglo.png
Koeficenti vazduh-teglo.png (65.85 KиБ) Видяна 2187 пъти
Фитилчо - майстор
Точно така....
Тия Кулери по колите за какво ги слагат.... за да дадат повече кислорот и съответно гориво в съотношението :-D
Evgeniy - майстор
С няколко "малки" разлики.
- Там охлаждането на горивната камера (цилиндъра) носи само плюсове.
- Смукателният обем е ограничен от хода на буталото и за да се вкара повече кислород в този ограничен обем трябва охлаждане за повишаване на плътността. При пелетната горелка просто вдигаш с 1-2 % вентилатора. Няма ограничен обем. По скоро многото килограми студен въздух за да се стоплят се взема от мощността на горивния процес.
6osi6 - майстор
gnt69 написа:
По-студения въздух е по-плътен, и значи в същия обем вече има повече от търсения кислород.
Тази автомобилна мантра с обема тук няма отношение. Няма литри и кубатура. Можеш да вкарваш въздух колкото поискаш, докато не зяхвърчат пелети.
6osi6 - майстор
Evgeniy написа:
Обема (дебита) е същия и не се променя, но масата (килограмите) в този обем е по-вече, следователно и кислорода е повече.
Дебитът обемно е по-голям, това е сигурно 100%, защото студеният въздх е по-плътен и лопатките на вентилатора загребват повече. Виж отношението на вискозитет и плътност на флуидите в числото на Рейнолдс. То не се отнася само за миксери за сладолед и салата с лютеница.
Имаш повече кислород от по-голямото количество доставен обем и по-голямата плътност, но въздухът е по-студен. На практика положителният и отрицателният ефект при температурни разлики от 10 - 15 гр. се елиминират взаимно. По-добре е да има топъл лек и не толкова плътен въздух и липсата на кислород да се компенсира с няколко процента от вентилатора.
filmatoplo - майстор
:). Момчетата разискващи молекулите са все Софианчета нали, :wink: моля да бъда извинен това си ми е лаф. :)

Тема "Разход на пелети!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: