• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
Шопе, веригата е необсужваема, но не е вечна, в един момент се разтегля и се налага смяна. Дали ще е на 200 или 400к километра зависи от колата, маслата и начина на каране. Ако е някое недомислено FSI може и на 30к да скъса верига :-D
От 1.9dci на Рено бих бягал като дявол от тамян.
Hoвoceлckи - майстор
Абе да се разтегли чак толкова за смяна :? Но си има своите рискове. Знам за един случай със скъсан обтегач. Поразията ви е ясна.
Фиестата ми беше с верига. Тракаше като същински дизел. Виках си кога ли вземе да прескочи, но у мен устиска до последно.
Chefo77 - майстор
Ами при TSI-тата на VW доста изреваха ...
Фиестата ти с верига ли беше, или със зъбни колела?
stoianov_n - специалист
:eek:
Вечни вериги...необслужваеми коли.....пък тръгнали акъл да дават........ :lol: :lol:
MamaMy - майстор
Като разбирате толкова я кажете какво и е на тази? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d7hiw8
Ще има и пари за обслужване, тя е и с верига. И ще му хартисат половината от парите които има един вид като застраховка. Отделно май няма да чуем нещо лошо освен разхода. Той колегата я иска за извънградско основно. Това значи около 6,5 разход. За този кораб направо е супер. :)

Ето и една с всички екстри. Само вертикално излитане няма :-D
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d7hq45
stoianov_n - специалист
MamaMy написа:
..Отделно май няма да чуем нещо лошо освен разхода. Той колегата я иска за извънградско основно. Това значи около 6,5 разход. За този кораб направо е супер. :)
:2thumbs:
DundyTheCroc - майстор
Новоселски, разтегля се, ако беше някъде другаде нямаше да има значение, но почва да бяга газоразпределението и да не върви колата.
Втората Омега е за дърводелец да и напасне конзолата :-D
VLADO66 - майстор
Както и преди казаха-части за над 15 г. коли трудно се намират,особено за екзотиките.Колите вече са пълни с електроники, колко да изкара един компютър?- 15г. и ако е повече ще е щастие.Колега си изостави Ауди на 20 и няколко години защото карбуратора му се разтече, за нов му искаха 1300 лв. Намери по-евтин втора ръка на майната си но никой не дава гаранция колко ще изкара. Така че по-добре едно коле за 4-5000 лв. и колкото изкара.По нагоре съм предложил какво- Хонда Джаз-малки и евтини гумета,трудноубиваем двигател с верига,здраво окачване,без ръжди.Единствения минус са задните лагери.
infomar
DundyTheCroc написа:
.....Дали ще е на 200 или 400к километра зависи от колата, маслата и начина на каране. Ако е някое недомислено FSI може и на 30к да скъса верига :-D
От 1.9dci на Рено бих бягал като дявол от тамян.
Има си причина, щом ме съветваш така... ще те послушам..., въпреки, че и колите като хората са индивидуални - едни се разболяват, когато не се грижиш за здравето, други имат дълъг живот.
Hoвoceлckи написа:
Скептично е, но ... Колко време ще я караш една кола не зависи само от нейното техническо състояние. .... Лично аз не бих дал повече от половината пари за кола днес, а остатъка бих се замислил как да го "завъртя". Не, че и това е много надеждно в днешно време ...
Друго - когато си 75 ще имаш 15-20 годишна кола и липса на алтернатива за смяна. .......
Когато стана на 75-80 няма да ми е до коли... предполагам, ако има такива ще са единици, при средна възраст на мъжете у нас 67 год. Огледайте се - по градинките повечето са бабички при над 75. :shock: Затова и казах, че тази ще ме е последната. (Когато бях по-млад, имах други разсъждения :rolleyes: ) За какъв бизнес с останалите пари... като ще трябва да ги вложа в подмяна на задължителни неща. :? Оставям бизнесът на младите, аз взех от живота своето и сега си гледам градинката... лозичките, дръвчетата...След покупката минимум 1500 и дори повече ще отидат за целта, ако не е била лизингова и редовно поддържана. А кой преди продажба продава кола с подменен адренажен.. водна помпа... и др. Чета по форумите - няма случай някой да е купил кола и да не е влязал в борба с отстраняване на неизправности... понякога дребни, в повече случай сериозни.
MamaMy написа:
Като разбирате толкова я кажете какво и е на тази? ... Ето и една с всички екстри. Само вертикално излитане няма
От битак или автокъща кола жената ми е забранила да взимам. От както преди месец собственик на автокъща ми каза, че ВСИЧКИ - без изключение коли се превъртат минус 100-150 000 километра и им се подменят някой скъпи и добри части, те отпаднаха генерално. Всички внесени коли са на ""80-140 000 километра и от представителства.. първи собственик.. сервизна книжка с много печати....УНИКАТИ...."" А и колегата каза дизел НЕ!!!
VLADO66 написа:
Както и преди казаха-части за над 15 г. коли трудно се намират,особено за екзотиките.Колите вече са пълни с електроники, колко да изкара един компютър?- 15г. и ако е повече ще е щастие.Колега си изостави Ауди на 20 и няколко години защото карбуратора му се разтече, за нов му искаха 1300 лв. Намери по-евтин втора ръка на майната си но никой не дава гаранция колко ще изкара. Така че по-добре едно коле за 4-5000 лв. и колкото изкара.По нагоре съм предложил какво- Хонда Джаз-малки и евтини гумета,трудноубиваем двигател с верига,здраво окачване,без ръжди.Единствения минус са задните лагери.
Колега прав си, затова и толкова се мотам и не взимам решение. Ще огледам във форумите мненията за Хонда джаз и ако намеря читава ще я огледам и взема решение. Една 8-10 годишна кола за да е евтина ще си има причина, а и съвременните електронизирани коли не са направени да издържат повече от времето на гарантируемата поддръжка.
MamaMy - майстор
infomar написа:
DundyTheCroc написа:
.....Дали ще е на 200 или 400к километра зависи от колата, маслата и начина на каране. Ако е някое недомислено FSI може и на 30к да скъса верига :-D
От 1.9dci на Рено бих бягал като дявол от тамян.
А и колегата каза дизел НЕ!!!
VLADO66 написа:
Както и преди казаха-части за над 15 г. коли трудно се намират,особено за екзотиките.Колите вече са пълни с електроники, колко да изкара един компютър?- 15г. и ако е повече ще е щастие.Колега си изостави Ауди на 20 и няколко години защото карбуратора му се разтече, за нов му искаха 1300 лв. Намери по-евтин втора ръка на майната си но никой не дава гаранция колко ще изкара.
Първо, колегата се изказва за точно определен дизел. Той е един от най-ограничените като ресурс и скъпи като подръжка. Този който се монтира на Омегата е неубиваем 6 цилиндров дизел на БМВ. Ресурса му е над милион километра. Обслужването ми излезе на цена под 250 лв. На времето е правен за конкурент на Мерцедес 124, а това пък е пословична със здравината си кола. За да се мериш с нея няма начин да не си милионик. Астрата която ще бракувам е с дизелов мотор на Исузу. Същото поколение и същия ресурс. Отделно, никой не гледа вече километражите. Оказа се, че това е нещото на което въобще не трябва да се вярва. Има си белези на износване които са много по-говорящи на човека който разбира.
Колега VLADO66, какви са тези коли за които няма части след 10 години :?
Все още има части за коли на 40-50 години, Жигули и ЗАЗ дето нямат живи роднини, ти ми говориш за 10-15 годишни! Няма такъв филм. Примера който даваш пък съвсем не е редовен. Все едно на една съвременна кола да и смениш целия инжекцион. Не се прави така. Сменя се само износеното или счупеното в този карбуратор. Сервизи които правят това колкото искаш и най-скъпия ремонт няма да надхвърли 200 лв. За части втора ръка да не говорим. Такъв карбуратор е 50 лв.
Въобще в цялата тема бъка от посредственост, опит да се пробутат някакви трошки и извадки от някакви сайтове които правят "статистика" с чисто рекламна цел. Да не говорим, че дори на реномирани организации статистиката не се гледа защото не е правена за БГ. Тук нещата не са такива като в Европа. Онази статистика е за чисто нови коли които вие не купувате. Вие ги купувате точно когато им е свършил ресурса. Особено на по-новите където всичко е сметнато да живее точно определено време. Резултата е, че цялата кола се срива изведнъж въпреки, че до тогава може да не е стъпвала в сервиз и по статистика е най-здравата на света.
Очаквам да те видим колега infomar какво ще си харесаш, но до тук като те чета вече си изгорял. Иначе каквото и да вземеш, не бързай да си изхвърляш старата кочинка. Може на новата да ни и се пътува много, а междуградския транспорт в твоята посока не само, че е скъп, ами и не е много редовен. Успех с покупката! :)
Последна промяна от MamaMy на пон мар 28, 2016 9:49 am, променено общо 1 път.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: