Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
Какво разбирате под "долу" за филтъра?
Само Мустанга го карам с пищова, Ферарито скромно, ето снимка как го зареждам :-D
Изображение
Chefo77 - майстор
nikolovvd написа:
Chefo77 написа:
Интересно - на коя "нормална" кола горивния филтър е отдолу?
На бензинови автомобили, които са пълна инжекция.
Значи съм карал някоя и друга "ненормална" кола, баси...
Ако попитам капацитета колко пълни инжекции е имал, дали ще каже?
Не зная какво е "долу", но по пътя на логиката е местоположение, за чието достигане отгоре са необходими известни акробатични умения...
DundyTheCroc - майстор
На две коли пълна инжекция филтърът им беше до сервото и се сменяше лесно отгоре, сегашната ми филтъра и е в резервоара, значи все ненормални съм карал :)
inspo - майстор
На астрата(бензинка) е долу- до резервоара, предполагам и на доста други коли, само дето това не ги прави по нормални от другите... :-D
stoianov_n - специалист
На всички нормални бензинови коли, филтъра е отдолу. :wink:
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Ако попитам капацитета колко пълни инжекции е имал, дали ще каже?
1 моно, още 1 моно, 1 пълна инжекция, 1 дизел и 2 служебни пълна инжекция - това са коли, които съм карал над 6 месеца, да не говорим инцидентно на какво съм се качвал.. Това са Мисля, че се заяждаш до степен на издребняване. А долу означава до резервоара.
И вместо да си признаеш грешката, че не знаеш, че на много коли горивният филтър е отдолу до резервоара или някъде другаде под колата, продължаваш да се правиш на интересен. Понеже бях чел, но не съм се занимавал да поддържам дизели, бях и чел че много хора слагат второ филтърче от съображения за лошото качество на нафтата в България.
Chefo77 - майстор
Ако "долу" означава отзад в резервоара, то "горе" на върха на антената ли ще рече, а?
Не зная кой се заяжда и кой не може да се изказва нормално. Или щом за теб "долу" значи в резервоара или пред него, значи на всички компаса им е отзад.
Факт ли е, че не знаеше къде ти е филтъра? Факт ли е, че ако изобщо беше решил и го беше сменил, щеше да видиш, че там "долу" изобщо няма такъв? Факт ли е, че си каруцар и не си обслужваш колите след покупка? 3 пъти да, нали?
p.v.x - майстор
toolegittoquit написа:
, да не говорим инцидентно на какво съм се качвал..

Прикачен файл

самолетлондон.jpg
самолетлондон.jpg (113.02 KиБ) Видяна 1340 пъти
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
...Понеже бях чел, но не съм се занимавал да поддържам дизели, бях и чел че много хора слагат второ филтърче от съображения за лошото качество на нафтата в България.
Да бе, много хора слагат такъв филтър щото са мизерници и карат с всякакви боклуци които могат да горят. :wink:
И много хора/както и в твоя случай/ махат оригиналния филтър, щото много бързо се запушва.... :wink:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Да бе, много хора слагат такъв филтър щото са мизерници и карат с всякакви боклуци които могат да горят.И много хора/както и в твоя случай/ махат оригиналния филтър, щото много бързо се запушва....
Добре. Аз карам с нафта от бензиностанцията. Защото не ми се рискува с това утре колата да не може да запали. Друго на ръка е, че цената в нашите е много висока. Само с червена нафта бих го докарал на цената на бензин с АГУ.

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: