• 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
fearlessss8 - специалист
Търсите и купувате възможно най-новата кола по км и години , без значение колко харчи и дали се чупи , пък после ревете... Колите не се гледат САМО ПО КИЛОМЕТРИ И ГОДИНИ!!!

Инфомар тъй като не знае какво иска , най-вероятно ще се набута с някъв боклук,който е тесен ,чупи се и гори много...После ще се вайка, как много се чупи,как няма пари за бензин, а го мързи да отиде за висок клас газов инжекцион... Да си се вози у рейса най-добре, вместо да се набутва с някви тесни кочини на по 150 000км ...
Последна промяна от fearlessss8 на нед апр 03, 2016 5:31 am, променено общо 1 път.
fearlessss8 - специалист
1,9 tdi сеат толедо мк2 е супер автомобил. С еко чип тунинг ще стане между 130 и 140 коня и разхода ще падне до 6 градско. Багажника е приличен,цените на частите са идеални,здрава е доста колата с доказалия се през годините 1,9 тди 110 коня.Ще отидеш да ти направят колата само на газ ,без да е на нафта! Приготви си 150 лв месечно за колата до края на живота постоянен доход .
infomar
fearlessss8 написа:
Търсите и купувате възможно най-новата кола по км и години , без значение колко харчи и дали се чупи , пък после ревете... Колите не се гледат САМО ПО КИЛОМЕТРИ И ГОДИНИ!!!

Инфомар тъй като не знае какво иска , най-вероятно ще се набута с някъв боклук,който е тесен ,чупи се и гори много...После ще се вайка, как много се чупи,как няма пари за бензин, а го мързи да отиде за висок клас газов инжекцион... Да си се вози у рейса най-добре, вместо да се набутва с някви тесни кочини на по 150 000км ...

Само не разбрах тези коли към които съм се насочил ТЕСНИ КОЧИНИ ЛИ СА :?
Toyota Corolla verso или Toyota Corolla.
Hyundai Matrix или Hyundai I30
Ford C-MAX 1.6i или Ford Focus
Mazda 5

p.s.
1,9 tdi сеат което е на базата на VW Golf V, го погледнах, не искам дизел, а и визията не ми харесва с тази смачкана задница. Виж "Алтеята" изглежда по-добре.... :rock:
Chefo77 - майстор
nikolov333 написа:
...та затова твърдя, че майсторите не са толкова важни в случая. Важното е модела да няма общо известни слабости и да му харесва да се вози в нея. :partyman:
Ще ти дам просто пример с мой приятел. Ровър 200 1.4 бензин, 16 клапана. 2 пъти сменяна гарнитура на главата в рамките на няма и година. Плюе марката като за световно - нормално. И трети път ще ходи да я сменят, че пие антифриз. Те му казали, че "тези коли са си така". Викам пич - накарай ги да ти направят хидротест на главата за пукнатини, защото не е нормално това. Е, отиде в друг сервиз и познай дали главата му не беше спукана. След третата смяна я кара много време, дори не съм сигурен дали и още не я търкаля. Мога и друг да ти дам, с една Алфа 156 2.0, пак с проблем с двигателя. Но мисля, че ме разбра и с първия.
Та какво викаш за майсторите? Нямали значение ли? Те са както всички останали майстори - ако не си си свършил работата както трябва, тогава прави впечатление. Ако си я свършил - "нормално, така трябваше да стане".
gogo7777 - майстор
Колкото до частите за тойота...смяна съединител....2000 лева/части +труд/...само ако майстора е на кеф...
Затова Тинки е негативно настроен към "авто-монтьорчетата" :lol:
Ти в сервиза виждаш само повредени коли, кво виждане имаш по въпроса. Естествено, че потребителите на автомобили имат по-ясна представа. Аз също съм имал две Тойоти и никога не са били в сервиз. Как ще строшиш на Тойота съединител, как ще скъсаш ремък, как ще разбиеш шарнир или въобще предницата.....как /измисли някакъв филм :lol: /? Сипваш 5 кила масло и на смяната източваш 5 кила бистро отработено масло.
С тия Тойоти /особено с едната/ съм бил на доста гонки....душманско каране без никакви притеснения, че двигателя работи на 6-7-8000 оборота.....и като си прибирам печалбата да чувам хленченето: "ееее Кайена ми има прекъсвач, затова така. Ако нямаше щях да те издухам"
Имал съм и доста европейски возила.......е те са констуирани така, че поне веднъж годишно да ходят у сервиз, а в един прекрасен ден /ПРЕДВИДЕН/ стигат и до моргата.
ivanovbg - майстор
Колата е като жената. Ако си мислиш, че ще си избереш жена само по приказки на хората....
Andri01 - майстор
И като избираш гледай да не е русКа :).
nikolov333 - майстор
Chefo77 написа:
nikolov333 написа:
...та затова твърдя, че майсторите не са толкова важни в случая. Важното е модела да няма общо известни слабости и да му харесва да се вози в нея. :partyman:
Ще ти дам просто пример с мой приятел. Ровър 200 1.4 бензин, 16 клапана. 2 пъти сменяна гарнитура на главата в рамките на няма и година. Плюе марката като за световно - нормално. И трети път ще ходи да я сменят, че пие антифриз. Те му казали, че "тези коли са си така". Викам пич - накарай ги да ти направят хидротест на главата за пукнатини, защото не е нормално това. Е, отиде в друг сервиз и познай дали главата му не беше спукана. След третата смяна я кара много време, дори не съм сигурен дали и още не я търкаля. Мога и друг да ти дам, с една Алфа 156 2.0, пак с проблем с двигателя. Но мисля, че ме разбра и с първия.
Та какво викаш за майсторите? Нямали значение ли? Те са както всички останали майстори - ако не си си свършил работата както трябва, тогава прави впечатление. Ако си я свършил - "нормално, така трябваше да стане".
Казвам, да не ги слуша, когато твърдят, че ремонтите били скъпи. Аз до сега скъп ремонт не съм правил. Разбира се за всеки скъпо е различна цифра.. И проблема основно е да случиш на майстор, че иначе и те са като докторите...Веднъж случайно чух разговор между рентгенолози, докато чаках пред кабинета .."оня дето го снимахме със счупената ръка УМРЯ.."... :prayer: +1 за gogo7777 :partyman:
p.v.x - майстор
Айде бе info .Избирай я тази кола най-накрая , че да можем да я обсъдим.

Какви профилактики , каква поддръжка , и тн. ще И бъдат нужни за в бъдеще.

Ако е много кекава , от гледна точка на окачване , ще оправим и пътищата в страната. : :lol: :finga:

И да не забравя...купи си Опел-Корса.Да ти е мирна главата. :-D
Фърбата - специалист
fearlessss8 написа:

Ами аз препоръчвам SEAT TOLEDO 1,9 TDI 110 коня, вечен двигател, с еко чип тунинг разхода ще е ... бла-бла-бла...
Аз пък изобщо не мога да ти препоръчам SEAT.
Явно е, че автора е пристрастен и почти сигурно кара точно такъв автомобил, но в неговия случай просто може би е случил на сполучлив екземпляр.
А пък вица, че сеатите горели малко- ми подобри настроението за деня. :-) Пък това, че не се чупели- ме накара почти да се смея на глас. :-)
Виж,частите наистина не са от скъпите, но за сметка на това- често се прибягва до смяната им...
Аз втори път СЕАТ няма да си взема. След като два пъти ме оставя насред пътя и то при ходенето на почивка на море... а пък колко пъти е бил в сервиза за "дребни"болежки- не искам и да си спомням.
И- стоя далеч от тази марка. Сега карам Mazda. Следващата ми кола- със сигурност пак ще е японска.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: