• 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
kartechar - специалист
Те благинките добре, ама сглобката е турска (все пак по-добре от английска). Освен това се замислям аз лично ако минавам по 208 км. на месец, дали изобщо имам нужда и дали бих си купил автомобил :roll: .
gogo7777 - майстор
По какво се познава, че колата не е сглобена в Япония?
p.v.x - майстор
Отсвирихте ми предложението за Опел- Корса :(

За избора на който си се спрял , гласувам за първата Тойота. По реални километри , спрямо четвъртото предложение.Туристически багажник...не е градска кола.За другите неща , не му разбирам.Успех :rock:

Те всичките на по 130 000 км. Ще си помислиш , че са се наговорили. :-D
kartechar - специалист
gogo7777 написа:
По какво се познава, че колата не е сглобена в Япония?
По първите букви от номера на рамата. Японските започват с JT.............
gogo7777 - майстор
Ахааа......мерси :)
stonesour - специалист
9000 лева?! за 12 годишна тойота версо, бензин?! тя нова е 35 000 лева, бе?!
боже, тия са луди.

за 6000-7000 лева, ще вземеш е46 комби бензин на същите години, кат слънце, с ниво на оборудване, което няма нищо общо с версото и ще караш кола, а не кошница.

произволен пример:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=db3zfx

и понеже знам какво ще кажеш, и на пенсионерите и на тях им харесва да карат bmw. :mrgreen:
gogo7777 - майстор
Само където не се знае кога БМВ-то ще изпадне в клинична смърт. :)
stoianov_n - специалист
gogo7777 написа:
Уникално здрави е меко казано :lol: Мене ме светнаха, че вече имало "европейски" Тойоти......аз знам и коментирам само "японските" ....такива съм имал и карал :wink:
:lachtot: :lachtot: :lachtot: :lachtot:
Това го казва човекът, който разбира повече от майсторите..... :lol: :lol:
Пак ти казвам пич, уникално здрави бяха повечето марки до 2000-2002 година после....производителите се усетиха, че нямат сметка, да правят здрави коли... :wink:
stonesour - специалист
gogo7777 написа:
Само където не се знае кога БМВ-то ще изпадне в клинична смърт. :)
шегаджия си, пич.

карам бензинов-а е46 от януари, 2007 г. 90 000 км пробег. смятай колко години са сам.
сменил съм дебитомер, термостат, разширително казанче. по веднъж.
правил съм това, онова по окачването - биалети, носачи - рециклирани, тампони. нормално за бг пътищата.

баща ми е на 64 г.
караше до миналата седмица бензинова е46, от лятото на 2008 г.
вече не кара, щото един юнак с голф тройка му се откъсна предно ляво колело на магистралата. сега си чака каското и не мога по никакъв начин да го убедя да вземе нищо друго, освен тройка. пенсионерска му работа :lol: не ще да слезе от хубавото.
та той понеже караше по-малко и това общо взето не е правил. смени един радиатор, друго не се сещам.

тия за умрялото бмв ги разправяй на аверчетата в махалата

едно ново версо е 35-40 бона. едно нова тройка почва от 55-60.
няма нормален човек, който да даде повече пари за версо от тройка, ако двете са на еднакви километри и години, над 100 коня - сходен данък (разлика 15-20 лв. на годиа) и версото е с по-слабия двигател. :lol:
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: