• 1
  • 2
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
Didoopro - помощник
torbalan написа:
Имам един работещ от хладилник, който се чудя на кой да подаря...

Ако ще ти върши работа - помисли.
Здравей,ако искаш да се отървеш от него ще го взема.
Krasenpetkov - помощник
Имам пневматичен филтър, но неговото време още не е дошло.. иначе да, без него няма как .. :)
Идеята ми е първо да го подкарам, а после вече ще накачуля и другите му аксесоари
torbalan - Дървен философ
Didoopro написа:
torbalan написа:
Имам един работещ от хладилник, който се чудя на кой да подаря...

Ако ще ти върши работа - помисли.
Здравей,ако искаш да се отървеш от него ще го взема.
Ако Козлодуй ти е на път - отбий се...
Andri01 - майстор
Krasenpetkov написа:
А някакви идеи относно каква да бъде помпата? циркулационните помпи, които намерих са доста големи.. и не съм сигурен дали има смисъл от помпа 750вата.. или?
Стара помпа от пералня ще ти свърши работа. Тръбите са големи,до колкото ги виждам.
lov - майстор
От снимките ми става ясно че човека решил да го модифицира за да вади сух въздух. Е сух до колкото е възможно с този охладител. Но все пак вероятно ще е доста по добре. Та електромагнитния клапан е сложен за да може да се разтовари системата в частта компресор охладител при изключването на двигателя по максимално налягане зададено от пресостата. Така при следващото тръгване двигателя ще тръгне практически на празен ход и няма да се товари. Но за да стане ефективна системата трябва да се добави малък междинен ресивер след охладителя където където да се събира конденза. А на него се слага автоматичен клапан и при всяко спиране на двигателя той ще източва насъбралия се конденз. Има и готови такива масло и водоотделители.
Иначе няма никакъв смисъл да го вкараме в голямата бутилка защото изпарения пак ще има и все едно нищо не сме направили.
Последна промяна от lov на ср апр 06, 2016 9:48 am, променено общо 1 път.
Krasenpetkov - помощник
Мерси за предположението:) другата седмица ще го разгледам обстойно, ще довърша окабеляването и евентуално ще свържа и компонентите. Какъвто и да е резултата ще ви кажа , за да се похваля/ оплача :-D
lov - майстор
На големите където изискването за чистота на въздуха е завишено след копресора си има цяла хладилна станция. Фреонов компресор и топлообменик.
Относно разтоварването има два варианта. Единия си е чисто механичен на самия пресостат при изключване по налягане клапанче отваря и изпуска системата. Но има и варианти с електромагнитен клапан често даже вързан с реле за време. При повторен запуск на двигателя той отваря за известно време. Така системата освен че се продухва от кондензите двигателят развърта на празен ход и му е доста облегчен пусковия режим.Така клапана не е под напрежение през цялото време а и конденза успява да се стече по стените на дъното на отделителя.
На твоя се вижда възвратния клапан така че ще ти е лесно да довършиш нещата.
  • 1
  • 2

Тема "Ремонт на компресор за въздух" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: